jij opent zeker graag topics of niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef Thomper het volgende:
Ik was de laatste. En knutsel jij dan maar een volledige OP ofzo.
Edit: doh, er waren er 3 als laatste. Ik zag 299 posts, dus ik dacht, even een sluitpost maken, maar dat deed jij dus ook.
Is toch juist een leuke sneer naar de PSP toequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jij opent zeker graag topics of niet?
edit:
...en dan nog niet eens een originele titel ook
PSP: de walkman van de 21ste eeuw
Blegh.. die 3000 yards gaan me wel lukken met wat geduld, maar 300 muntjes wordt echt moeilijk. Heb nu twee hele goede runs gehad, en max 264 muntjesquote:Yoshi is best te doen hoor!
Gewoon blijven proberen, en op een gegeven moment heb je wel door waar je op moet letten.
Ik had de twee andere mode al vrijgespeeld op dezelfde dag als dat ik hem had gekregen, en ik ben niet eens zo'n snelle gamer.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Maar om de DS de nieuwe Gameboy te noemen vind ik ook niet helemaal OK...
damn dat lijkt me ook een goed plan.. denk dat ik dan niks anders meer doequote:Op woensdag 23 maart 2005 01:50 schreef Carterman het volgende:
tvp
Ik vind het spelaanbod nog wel wat aan de magere kant... ik wacht trouwens met smart op een photoplay-achtige toepassing op de DS, wat te denken van een Find-it (waarin je dus de verschillen tussen twee foto's moet aanwijzen. Of een trivial pursuit met vragen in allerlei categorieen. Lijkt me zwaar roeleren...
Nope Free-id is alleen geldig voor software, dvd's enzo, niet voor hardwarequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Krijg je geen korting met je free-id bij de FRS als je de DS koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |