Right you are. Ik was normaal nooit een online-koper, maar nu kijk ik voor ik een game koop altijd even daar. Ze zitten (vaak ruim) onder de winkelprijs (vooral voor DS), koopjescorner is handig, en alles gaat ook erg snel altijd.quote:Notorious_Roy blaatte in het vorige topic:
Bomberman is binnen Hierbij is Zuiderpark dus een prima besteladres geworden. Ze zijn helder in je orderstatus en als ze goede aanbiedingen hebben extreem goedkoop. Snelle levering ook
In Europa, yu kneuw.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen games? Ik haal nog Nanostray eind juli, en in augustus komt Nintendogs. Ik vermaak me wel met dat ding hoor
Ik koop geen games meer in normale winkels, alleen nog maar onlinequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Thomper het volgende:
[..]
Right you are. Ik was normaal nooit een online-koper, maar nu kijk ik voor ik een game koop altijd even daar. Ze zitten (vaak ruim) onder de winkelprijs (vooral voor DS), koopjescorner is handig, en alles gaat ook erg snel altijd.
Ik dacht dat 22-8 advance wars DS uit kwam? blijkbaar niet dus, wanneer komt die dan uit in europa?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef Thomper het volgende:
Vanaf nu tot begin september geen enkele game.. bah.
Ik heb hem ook besteld bij Zuiderpark, dus ik zal ook antwoorden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef OnaNia het volgende:
Roy, over Bomberman: zat er nog cellofaan omheen of hadden ze dat er al afgehaald?
22 september.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik dacht dat 22-8 advance wars DS uit kwam? blijkbaar niet dus, wanneer komt die dan uit in europa?
Da's keurig idd, ik ga er ook eens wat bestellen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld bij Zuiderpark, dus ik zal ook antwoorden.
Het cellofaan enzo zat er nog allemaal om, dat is bij alle games daar, ook import. Gewoon gloedjenieuw, en een kleine factuur erbij in de envelop. Keurig netjes allemaal.
Nee je hebt gelijk, Meteos komt op de 23e.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
![]()
hmm, ik heb ergens 30 sept gelezen...
Via deze ebay winkel: http://stores.ebay.com/eGun007quote:Hoe kom je aan een movie player voor 12,50 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |