Volledig online!quote:
Als je een wifi router hebt wel. Draadloos internet (met zo'n ontvanger i.p.v. de kabel/telefoonlijn) is wat anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Als je gewoon wireless internet hebt kun je dan via je eigen netwerk online?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens, als Square-Enix zulk mooi 3D op de DS kan doen, dan wordt FFIII ook wel mooi omdat die ook 3D gaat worden.
Nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef Ruzbeh het volgende:Ik zal zo straks effe gaan vinden dat interview, nu is het tijd voor een nieuw topic.
Volgens mij is hier nog geen info over...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Mordreth het volgende:
Wanneer gaat die wifi nou eigenlijk actief? Want tot nu toe heb ik weinig specifieke info gezien over nederland en hoe dat in z'n werking gaat.
Onzin, op 25 November gaat Nintendo Wi-Fi connection in Nederland van start.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef grasmat het volgende:
[..]
Volgens mij is hier nog geen info over...
Ik ben eigelijk bang dat Nederland pas op zn vroegst halverwege 2006 aan de beurt komt..
ik hoop dat ik het fout heb, maar ik weet nog goed hoe gekut het was met de huidige consoles voordat er eindelijk online kon worden gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |