quote:Waarom horen we niks meer van Lost in Blue terwijl dat spel volgende week uit moet komen in de VS?
Nee dat was de onthulling van de Revo-controller, dit is het DS topic. Je weet wel, dat andere apparaatje dat voor revolutionaire gameplay heeft gezorgdquote:
Nintendogsquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel nog steeds Nintendogs.10 minuten per dag.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Of lijkt het stiekem toch te veel op een tvp?
Stiekem wel, maar we negeren het voor deze ene keerquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
In de VS, schatquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef lelibel het volgende:
Lost in blue volgende week!? Heb ik wat gemist???![]()
Ik heb in mijn lijstje staan dat die pas ergens in november uitkomt?
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkortingquote:
You will sayquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkorting
Ja maar ik dach dus ook dat dat de VS datum was. Anyway: beter voor onsquote:
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
Castlevania: Dawn of Sorrow moet goed zijn, die komt samen met advance wars uit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Advance Wars DS en Meteos uitkomen... En dan nog een gratis spel erbij kiezen door die 3=2 actie... Dat zal denk ik een GBA spel gaan worden want verder is er niet zoveel boeiends op dat moment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |