quote:Waarom horen we niks meer van Lost in Blue terwijl dat spel volgende week uit moet komen in de VS?
Nee dat was de onthulling van de Revo-controller, dit is het DS topic. Je weet wel, dat andere apparaatje dat voor revolutionaire gameplay heeft gezorgdquote:
Nintendogsquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel nog steeds Nintendogs.10 minuten per dag.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Of lijkt het stiekem toch te veel op een tvp?
Stiekem wel, maar we negeren het voor deze ene keerquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
In de VS, schatquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef lelibel het volgende:
Lost in blue volgende week!? Heb ik wat gemist???![]()
Ik heb in mijn lijstje staan dat die pas ergens in november uitkomt?
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkortingquote:
You will sayquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkorting
Ja maar ik dach dus ook dat dat de VS datum was. Anyway: beter voor onsquote:
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
Castlevania: Dawn of Sorrow moet goed zijn, die komt samen met advance wars uit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Advance Wars DS en Meteos uitkomen... En dan nog een gratis spel erbij kiezen door die 3=2 actie... Dat zal denk ik een GBA spel gaan worden want verder is er niet zoveel boeiends op dat moment..
Eens, na twee potjes heb je het al gezien, het is maar één level waar je wat verschillende modes kunt doen, dat vallen duurt te lang en het rijden gaat ook al met zo'n geweldig tempo.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
shame on you
Verlanglijstje??quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn verlanglijstje ook maar dan: Nintendogs, Animal Crossing, Lost in Blue, Phoenix Wright, Mario&Luigi en misschien Trauma Center en Castlevania.
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Lost in blue is toch geen first party?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Animal Crossing, Lost in Blue, Metroid: Hunters, SMB (nee, niet Super Monkey Ball), Mario & Luigi, Mario Kart, Pokemon en vast nog wel meer waar ik nu niet op kom
Allemaal 1st party titels
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef Sodeju het volgende:
Nee, het spel wordt ontwikkeld door Konami
Oh nee, my badquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lost in blue is toch geen first party?
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
hey! dat spel heb ik ook nog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.
Goedkoopquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Toch jammer van de way extreme foute koers. Zet de site eens op Canadese Doller. Check de koers: 1.3620 en tel de 19% DHL invoerrechten er weer bij op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |