Zookeeper is misschien wel wat, is de DS versie van bejeweled zeg maarquote:Op donderdag 8 september 2005 02:04 schreef twi het volgende:
Of is er nu een game die er qua minigames en puzzelen bovenuit steekt? Ik zit aan Wario Ware te denken, maar misschien is dat wel iets too much weird shit voor een 50 plusser
nu is er nog geen officele software voor. Later waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Morthill het volgende:
Is de DS nu of later ook te gebruiken als PDA? Dwz kalender etc?
Extra's zijn soms ook leuk. Uiteindleijk koop ik de DS voor de games natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Erwtensoep het volgende:
boeien, games wil ik! en games komen!
FIXEDquote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Extra's zijn soms ook leuk. Uiteindleijk koop ik de DS voor de non-games natuurlijk.
Ik wil Project Rub en Lost in Blue toch echt games noemen.quote:
Dat 2e plaatjequote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Vorig deel: [Nintendo DS 32] Break it down, PUPPY TIME !
Leuk plaatje dat ik tegenkwam:
[afbeelding]
De DS is het tofste gaming apparaat sinds de Virtual Boyquote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef rew- het volgende:
[..]
Dat 2e plaatje![]()
En maar blijven hopen dat de DS ooit nog een cool apparaat word waar je wat mee kan...
Hopen dat daar extra's als een browser bijzittenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef BMH het volgende:
[..]
nu is er nog geen officele software voor. Later waarschijnlijk wel.
Chat functie & een forum zou wel leuk zijn. Kun je iedereen laten weten wanneer je mariokart DS gaat spelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hopen dat daar extra's als een browser bijzitten
Dan begint de Ds spontaan video's te draaien en vraagt ie om een memorycard van 90 euro.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:48 schreef twi het volgende:
't Lijkt mij nou echt leuk om er een soort van email op te hebben. En dan niet zoiets dat je alleen maar tussen Nintendo DS'en uit kunt wisselen, maar ook gewoon vanaf de PC kunt sturen. En dan natuurijk niet al die normale email-troep met spam, maar gewoon met een apart protocol en tooltje, anders zit zo'n ding binnen de kortste keren vol met virussen natuurlijk, van al die zielige Xbox fanboys.
En plotseling zegt 'ie dat je geen Advance games meer op de DS kunt spelen, zonder een abonnement te hebben op de multiplayer servicequote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan begint de Ds spontaan video's te draaien en vraagt ie om een memorycard van 90 euro.![]()
AAAAAAAAAH.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
En plotseling zegt 'ie dat je geen Advance games meer op de DS kunt spelen, zonder een abonnement te hebben op de multiplayer service
En maakt de topman van Nintendo bekend dat je voortaan voor de game downloads moet gaan betalen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan begint de Ds spontaan video's te draaien en vraagt ie om een memorycard van 90 euro.![]()
Project rub 2 over een tijdjequote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef H.Flick het volgende:
Wat zijn nou spellen die echt goed gebruik maken van de nieuwe functies van de DS? Ik heb nu Project Rub en Nintendogs is onderweg. Wat kan ik nog meer proberen?
Advance wars DS moet je kopen (niet echt een titel met DS funcites, maar wel rete cool). Kirby is volledig touch-screenable.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef H.Flick het volgende:
En iets dat ik ook vanmiddag nog kan kopen?
Wario ware is best goed als je van micro games houdt en Another Code: Two Memories is een goede adventure.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef H.Flick het volgende:
En iets dat ik ook vanmiddag nog kan kopen?
En ook die titels zijn zeer goed ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Advance wars DS moet je kopen (niet echt een titel met DS funcites, maar wel rete cool). Kirby is volledig touch-screenable.
Ik dacht dat die nog niet uit was in Nederland...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Advance wars DS moet je kopen (niet echt een titel met DS funcites, maar wel rete cool). Kirby is volledig touch-screenable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |