Wrom?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
IGN mag weg als handige link voor de DS![]()
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.quote:
Ik vind de review scores nog best redelijk eigenlijk:quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.
edit:
zie dit artikel:
http://nintendonow.com/index.php?categoryid=5&m_articles_articleid=1894
In mijn ogen is SM64DS de enige topper in dat lijstje en krijgt dus een prima cijferquote:Tiger Woods PGA Tour Golf 2005 Sports 6.0
Ping Pals Productivity 3.5
Sprung Adventure 4.0
Ridge Racer DS Racing 7.5
Mr. Driller Drill Spirits Action 6.5
Madden NFL 2005 Sports 7.0
The Urbz: Sims in the City Simulation 7.0
Super Mario 64 DS Platformer 8.9
Asphalt: Urban GT Racing 5.5
Feel the Magic: XY/XX Action 7.8
Spider-Man 2 Action 7.5
asphalt is een gemiste kans. Ik hoopte dat dat spel veel beter zou wordenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de review scores nog best redelijk eigenlijk:
[..]
In mijn ogen is SM64DS de enige topper in dat lijstje en krijgt dus een prima cijfer
Kan iemand dit nog bevestigen/ontkennen?quote:Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.
Sorry, kan die bevestiging echt niet meer vinden. Misschien na de vakantie Nintendo eens mailen (contact@nintendo.nl), meestal wel een snel antwoord. Maar ik ben er best zeker van..quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog bevestigen/ontkennen?
kijk met jou kan ik het nou vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:33 schreef Platina het volgende:
Ik heb dat artikel over IGN gelezen en vind het eigenlijk ongelooflijk wat IGN allemaal flikt. Heb helemaal geen respect meer voor hun.
op Nintendo now staan wel meer van dit soort artikelenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:37 schreef Xrenity het volgende:
Mja was al tijdje bekend dat IGN de DS nogal bashed, maar dat artikel zorgt er toch wel voor dat je het allemaal net wat meer doorkrijgt.
Beetje dubieus, omdat de IGN staff mensen niet enorm enthousiast zijn over de DS, en omdat ze daarom het alternatief naar voren brengen, is reden voor deze gast om zijn hele klaagschrift te schrijven? Alsjeblieft de helft van zijn gezever is gebaseerd op zijn gebroken hart lijkt wel...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
vanwege hun (om het licht uit te drukken) partijdigheid jegens de PSP en hun toch wel rare opmerkingen over de DS.
edit:
zie dit artikel:
http://nintendonow.com/index.php?categoryid=5&m_articles_articleid=1894
Adopteer mij voor kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag met Kerst de familie d DS laten zien. Mijn neefje en nichtje van 7 en 9 waren meteen weg van de minigames van Mario 64, mijn neefje van 15 zat Mario 64 te spelen en mijn zus speelt ook de godsganselijke dag die zoek Mario minigame.
En ik? Ik ga maandag wel weer in de trein gamen
En ik ben vandaag jarig en moet nog wachten op de DSquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag met Kerst de familie d DS laten zien. Mijn neefje en nichtje van 7 en 9 waren meteen weg van de minigames van Mario 64, mijn neefje van 15 zat Mario 64 te spelen en mijn zus speelt ook de godsganselijke dag die zoek Mario minigame.
En ik? Ik ga maandag wel weer in de trein gamen
16quote:Op zondag 26 december 2004 10:18 schreef Platina het volgende:
Gefeliciteerd Xren! Hoe oud ben je geworden?
En jij bent ook niet de enige die moet wachten op zijn DS
Ik ben mijn UPSP tracking nummer kwijt, dus ik heb geen idee waar mijn pakketje isquote:Op zondag 26 december 2004 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
16En bedankt!
Hopelijk komt hij morgen binnenKan ik lekker op m'n gemakkie alles checken enzo.
Maar volgens UPS zit hij nog op een vliegveld in HongKong, dus zou ook zomaar dinsdag kunnen worden
In het weekend in HK nog is op woensdag bij jou thuis. Dat was bij mij ookquote:Op zondag 26 december 2004 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
16En bedankt!
Hopelijk komt hij morgen binnenKan ik lekker op m'n gemakkie alles checken enzo.
Maar volgens UPS zit hij nog op een vliegveld in HongKong, dus zou ook zomaar dinsdag kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |