MooI! Pos je dan direct fff wat geile foto's? (van de DS natuurlijk)quote:Op zondag 12 december 2004 13:04 schreef BMH het volgende:
Morgen word ie verstuurdDus vrijdag heb ik em
stuur maar een mail met wat infoquote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand intresse in een Nintendo DS voor +- 125 euro & NDS games voor 25 a 30 euro?
Zeker ja!quote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand intresse in een Nintendo DS voor +- 125 euro & NDS games voor 25 a 30 euro?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Waarom zo snel al??quote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
bij Lik-sang kun je ook via de bank betalen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
Als je dat gaat doen heb ik wel interesse denk ik...ik wilde hem zelf gaan halen maar ben GVD m'n creditkaart kwijtgeraakt
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.quote:Sankei Shimbun reports that Nintendo is currently developing a new application for the Nintendo DS that will serve as a virtual dictionary, as well as a translator, compatible with English, Japanese, and Chinese. Nintendo President Satoru Iwata comments that the program will target students, looking to utilize the program as an aid with their work and studies.
Touchscreen laat je de texten ook nog eens intypen. Perfect tochquote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Goed nieuws jongens!
[..]
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.quote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Goed nieuws jongens!
[..]
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.
Schoolquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.
Maar op de PSP wordt het niet echt handig IMO. Je hebt dan alleen maar knoppen ipv 2 schermen + touchscreen + mic.quote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.
Ik ben niet echt goed op de hoogte van de psp. maar deDS heeft daar toch een beter type invoermogelijkheid voor?? namelijk de toutchscreenquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
De PSP krijgt ook een hardware keyboard. Maar die moet je natuurlijk wel weer erbij kopen en erop klikken.quote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar op de PSP wordt het niet echt handig IMO. Je hebt dan alleen maar knoppen ipv 2 schermen + touchscreen + mic.
Tja, dan gaat juist ook een deel van de kracht verloren. Wordt dan net als die clickon keyboards voor een pda of een mobieltje. Hoe meer je mee moet nemen hoe onhandiger het wordt.quote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
De PSP krijgt ook een hardware keyboard. Maar die moet je natuurlijk wel weer erbij kopen en erop klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |