MooI! Pos je dan direct fff wat geile foto's? (van de DS natuurlijk)quote:Op zondag 12 december 2004 13:04 schreef BMH het volgende:
Morgen word ie verstuurdDus vrijdag heb ik em
stuur maar een mail met wat infoquote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand intresse in een Nintendo DS voor +- 125 euro & NDS games voor 25 a 30 euro?
Zeker ja!quote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand intresse in een Nintendo DS voor +- 125 euro & NDS games voor 25 a 30 euro?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
Waarom zo snel al??quote:Op zondag 12 december 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
bij Lik-sang kun je ook via de bank betalen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
Als je dat gaat doen heb ik wel interesse denk ik...ik wilde hem zelf gaan halen maar ben GVD m'n creditkaart kwijtgeraakt
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.quote:Sankei Shimbun reports that Nintendo is currently developing a new application for the Nintendo DS that will serve as a virtual dictionary, as well as a translator, compatible with English, Japanese, and Chinese. Nintendo President Satoru Iwata comments that the program will target students, looking to utilize the program as an aid with their work and studies.
Touchscreen laat je de texten ook nog eens intypen. Perfect tochquote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Goed nieuws jongens!
[..]
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.quote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Goed nieuws jongens!
[..]
Stel je voor hoe cool dat zou zijn. Misschien wordt er gebruikt gemaakt van de mic? Je praat erin en dan komt er tekst op je scherm, en dan gelijk vertaald.
Schoolquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.
Maar op de PSP wordt het niet echt handig IMO. Je hebt dan alleen maar knoppen ipv 2 schermen + touchscreen + mic.quote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er is al zo'n programma voor de PSP aangekondigd, maar is altijd wel handig. Niet echt een must-have als je niet veel reist verder.
Ik ben niet echt goed op de hoogte van de psp. maar deDS heeft daar toch een beter type invoermogelijkheid voor?? namelijk de toutchscreenquote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
De PSP krijgt ook een hardware keyboard. Maar die moet je natuurlijk wel weer erbij kopen en erop klikken.quote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar op de PSP wordt het niet echt handig IMO. Je hebt dan alleen maar knoppen ipv 2 schermen + touchscreen + mic.
Tja, dan gaat juist ook een deel van de kracht verloren. Wordt dan net als die clickon keyboards voor een pda of een mobieltje. Hoe meer je mee moet nemen hoe onhandiger het wordt.quote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
De PSP krijgt ook een hardware keyboard. Maar die moet je natuurlijk wel weer erbij kopen en erop klikken.
ik heb niks met PSP te maken.quote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef Luiss het volgende:
[..]
Datzelfde kan je ook over de PSP zeggen![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 12:56 schreef Hellrazor het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.![]()
Hij staat niet eens meer in je topicslijst.. dus is ie verwijderd ofzo? Ik heb iig wel interesse.quote:
Volgens mij zagen de mods het als handel. Terwijl et duidelijk non-provit was.quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij staat niet eens meer in je topicslijst.. dus is ie verwijderd ofzo? Ik heb iig wel interesse.
4 a 6 dagen.quote:Op maandag 13 december 2004 18:22 schreef madjacksss het volgende:
hoe lang duurt dat dan voordat je ze binnenhebt als je ze besteld hebt?
Ook niet als die in Nederland 100 euro meer gaat kosten?? (wat waarschijnlijk het geval gaat zijn)quote:Op maandag 13 december 2004 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
Die foto's van die pictochat
Ik wil hem gewoon niet importeren, mja ik wil wel maar toch weer niet
Hij was daar toch uitverkocht?quote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef madjacksss het volgende:
lik-sang zegt dat de DS binnen een week verscheept wordt
is dat echt zo?
if so, dan bestel ik hem daar wel
Het is voor z'n/d'r zoon. Ik dacht dat het ventje het zelf had getypt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%2526submit1.y%253D0
Arme zoon. Pappa zal niet het goede voorbeeld geven qua schrijfstijl.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef KingLysandus het volgende:
Het is voor z'n/d'r zoon. Ik dacht dat het ventje het zelf had getypt.![]()
free shipping worldwide (on selected games) is hetquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef madjacksss het volgende:
hmmmzzz. ik wil net bij lik-sang bestellen, maar daar moet ik ineens kennelijk betalen voor de shipping, terwijl er bovenaan de site staat free shipping worldwide
heeft iemand die daar vaker bestelt hier verstand van?
quote:DS Update: Earlier in the week one of the Warp Pipe members claimed that Microsoft will be your competition for DS Online is this true?
Chad: In a question regarding tunneling competition, I made a note that no longer will any tunneling application be considered competition for Warp Pipe Technologies, as tunneling is no longer our core competency. One of our many competitors is indeed Microsoft. For what product or service? I am not at liberty to say.
Metroid Prime hunters via matchmakingquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef Thomper het volgende:
Microsoft dat aan online techniek voor de DS werkt? DS Live? Heaven..
Met welke games dan? Kun je niet beter wachen op de US Mario?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:34 schreef madjacksss het volgende:
aha, ik wil m toch hebben, dus ik doe het maar
nog steeds goedkoper dan als ik m hier koop
wanneer weet je het zeker? of weet je dat niet zeker?quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef BMH het volgende:
Ik weet nog niet 100% of het doorgaat. Ligt aan me contactpersoon
Het probleem is vooral dat de duane dol is op pakjes van $1000+ aan elektronica. En als ze aan het pakje komen dan moeten jullie een flinke duid extra betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wanneer weet je het zeker? of weet je dat niet zeker?![]()
quote:After leaving Nintendo 64 gamers hanging for years waiting for the return of the beloved series known as Earthbound in the US and Mother in Japan with the N64/64DD third edition of the series, the game at last arrives on the Nintendo DS, bringing touch-screen gameplay to the bizarre RPG wackiness of the series.
wanneer krijg je die dan ongeveer?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat de duane dol is op pakjes van $1000+ aan elektronica. En als ze aan het pakje komen dan moeten jullie een flinke duid extra betalen.
Ik wacht eerst tot ik mijn DS heb ontvangen voor ik verder ga bij deze leverancier.
Vrijdag krijgt ie 'mquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wanneer krijg je die dan ongeveer?
ik had bij dvdboxoffice besteldquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Met welke games dan? Kun je niet beter wachen op de US Mario?
En dat Microsoft met DS onlineDat zou wel cool zijn tbh
Het verschil is: Metroid Prime Hunters demoquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
Mijn vriend heeft de japanse DS, geen verschil met amerikaanse. Je kan de taal gewoon op engels zetten
Maar hij is ook gewoon in amsterdam te koop hoor
omfgwtfarkbbq11111one.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
Mijn vriend heeft de japanse DS, geen verschil met amerikaanse. Je kan de taal gewoon op engels zetten
Had je mijn mail nog gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Het verschil is: Metroid Prime Hunters demo![]()
Motherquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef Roi het volgende:
Niemand blij met mijn "Mother" nieuws?
Atari Classics screens dan maar:
[afbeelding] [afbeelding]
[ g[/im g][img]http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/572/572796/retro-atari-classics-20041213031837901.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Waar?????????quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
voor zover ik begrepen heb zijn de games regio vrij dus US moet werken in de Japanse .quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaringen met de Japanse versie? Ik weet dat er geen Metroid bijzit, maar dat vind ik toch niet zo interessant
Ik weet iig al dat je de taal op engels kunt zetten en dat je de DS kan opladen met een gewone USB kabel die ook voor de GBA werkt. Het lijkt erop alsof het geen probleem zou moeten zijn?
Zijn Mario 64 DS en alle andere games in het Japans? Weet iemand daar iets van?
Je engels zuigt nogal. Competition en competitors betekent dus concurrentie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef Thomper het volgende:
Microsoft dat aan online techniek voor de DS werkt? DS Live? Heaven..
Savegames.nlquote:
Klopt allemaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaringen met de Japanse versie? Ik weet dat er geen Metroid bijzit, maar dat vind ik toch niet zo interessant
Ik weet iig al dat je de taal op engels kunt zetten en dat je de DS kan opladen met een gewone USB kabel die ook voor de GBA werkt. Het lijkt erop alsof het geen probleem zou moeten zijn?
Zijn Mario 64 DS en alle andere games in het Japans? Weet iemand daar iets van?
Gelukkig ben je helemaal objectiefquote:Op woensdag 15 december 2004 05:24 schreef GcKing het volgende:
Dus nintendo online gaat live gewoon ownen.
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Wifi is een techniek om een unit (apparaat) met een netwerk te verbinden, niets meer en niets minder. Daar komt nog helemaal geen internet/online bij kijken. Mocht je met Wifi uberhaupt online willen dan heb je een accespoint met internettoegang nodig, en dat gaat buiten Nintendo om.quote:Want ik denk dat warppipe het meteen groot opzet.
Door een universeel online systeem te creeren voor nintendo systemen.
De ds kan dus online via wifi ik denk dat de revolution ook wifi zal hebben en dus via dezelfde weg online kan en er ook system link mogelijk is.
Dat je er niet voor hoeft te betalen, betekent niet dat het beter is. Ik heb zelf gratis network mogelijkheden met mijn PS2, maar ik zou graag wat extra betalen voor dezelfde mogelijkheden die Live biedt.quote:En waarom nintendo online dan beter zal zijn is omdat eerder die gast van warppipe heeft gezegd "the end user will not be charged" dus er zitten waarschijnlijk geen extra kosten aan verbonden.
In NL?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem al voor 180 Euro bij een andere winkel.
Bij de online winkel waren ze uitverkocht, maar ze hadden er ook 4 op Ebay gezet.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:58 schreef philipnorth het volgende:
[..]
In NL?
Mag ik vragen waar? En wat de levertijd is?
Dus en via e-bay en gewoon in een winkel?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:44 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb net een DS gekocht in Amsterdam.
Savegames ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dus en via e-bay en gewoon in een winkel?
Of beiden?
Welke winkel trouwens? savegames?
(anders stuur ik er lekker een collega ff heen namelijk)
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo kondigt MPEG4/MP3 speler aan
Tegen ieders verwachting in, heeft Nintendo vandaag een MPEG4/MP3 speler voor de Gba en DS aangekondigd. Klik snel verder voor meer details!
De speler zal Gba en DS bezitters in mogelijkheid stellen om met hun handheld films (MPEG4) en muziek (MP3) te beluisteren en bekijken. De speler zal via de cartridge poort ingestoken moeten worden, waarna media bestanden vervolgens met een SD card ingeladen moeten worden.
Het apparaatje heeft de werknaam 'Play-Yan' meegekregen, en zal voor een bedrag van 5000 Yen (40 euro) over de toonbank gaan. Of de speler ooit buiten Japan het licht zal zien is nog niet bekend, but we'll keep you posted!
Japanse DS en amerikaanse DS zijn PRECIES hetzelfde, alleen de pakketten zijn anders.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx allemaalIk ga dan geen JPN games bestellen iig, maar misschien wel die JPN DS...
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo kondigt MPEG4/MP3 speler aan
Tegen ieders verwachting in, heeft Nintendo vandaag een MPEG4/MP3 speler voor de Gba en DS aangekondigd. Klik snel verder voor meer details!
De speler zal Gba en DS bezitters in mogelijkheid stellen om met hun handheld films (MPEG4) en muziek (MP3) te beluisteren en bekijken. De speler zal via de cartridge poort ingestoken moeten worden, waarna media bestanden vervolgens met een SD card ingeladen moeten worden.
Het apparaatje heeft de werknaam 'Play-Yan' meegekregen, en zal voor een bedrag van 5000 Yen (40 euro) over de toonbank gaan. Of de speler ooit buiten Japan het licht zal zien is nog niet bekend, but we'll keep you posted!
4 speler multiplayer! En dankzij nitro online ook via Wifi!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamespot.com/l(...)4d&urdate=1126508400
Animal Crossing DS ziet er niet zo slecht uit.
OMG CHECK DIE FILMPJE DAN!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
4 speler multiplayer! En dankzij nitro online ook via Wifi!![]()
quote:
Er zit een audio out poortje in, je kunt elke headphone erinproppen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
![]()
ik hoop trouwens wel dat ze ook nog ipv die ietwat lompe headphone oortjes releasen voor de DS (als op een gewone MP3 speler)
Maar toch blijven de officiele het mooist (die van NIntendo Dusquote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit een audio out poortje in, je kunt elke headphone erinproppen.
ja daar hoop ik dus ook op. Op Nintendo Oortjes... (daar zou ik mee kunnen patsenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch blijven de officiele het mooist (die van NIntendo Dus)
Je hebt het ook niet nodigquote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn. En het zou allemaal om de spellen draaien, anders zou het een PDA worden, etc.
En nu heeft Nintendo een redelijke oplossing (voor 40 euro extra) die ook gewoon op de GBA kan, en dan is iedereen opeens lyrisch over deze opties? En SD-kaartjes zijn ongeveer gelijk geprijsd met memory sticks tegenwoordig. De memorysticks van Sandisk zijn zelfs goedkoper.
Internet is internet hoor. Het lijkt me logisch dat je wel wireless internet toegang moet hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:08 schreef Kontiki het volgende:
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Wifi is een techniek om een unit (apparaat) met een netwerk te verbinden, niets meer en niets minder. Daar komt nog helemaal geen internet/online bij kijken. Mocht je met Wifi uberhaupt online willen dan heb je een accespoint met internettoegang nodig, en dat gaat buiten Nintendo om.
Wie zegt dat nintendo online niet de mogelijkheden van live biedt? Maar dat is inderdaad afwachten.quote:Dat je er niet voor hoeft te betalen, betekent niet dat het beter is. Ik heb zelf gratis network mogelijkheden met mijn PS2, maar ik zou graag wat extra betalen voor dezelfde mogelijkheden die Live biedt.
Nee het is echt zoquote:Op donderdag 16 december 2004 08:44 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nou echt zo weinig spellen uit, of ligt dat aan mij?
Ten eerste heeft iedereen dat niet gezegd (ik in ieder geval niet), maar ik denk dat de meeste bedoelde dat het niet zo erg was. Trouwens, er bestond al GBA movie player voor de liefhebber. Die was niet zo erg populair, omdat de meeste mensen gewoon alleen spellen wilden spelen op hun GBA/SP/DS.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn. En het zou allemaal om de spellen draaien, anders zou het een PDA worden, etc.
En nu heeft Nintendo een redelijke oplossing (voor 40 euro extra) die ook gewoon op de GBA kan, en dan is iedereen opeens lyrisch over deze opties? En SD-kaartjes zijn ongeveer gelijk geprijsd met memory sticks tegenwoordig. De memorysticks van Sandisk zijn zelfs goedkoper.
Ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 16 december 2004 04:18 schreef GcKing het volgende:
[..]
Internet is internet hoor. Het lijkt me logisch dat je wel wireless internet toegang moet hebben.
Maar of je dan merk a of merk b hebt maakt voor de verbinding niks uit. Dus ik snap je punt niet echt.
Dit zegt in feite niets dan dat de DS online kan, en de opvolger van de Cube ook. Er wordt een vergelijking met Live gemaakt, ten nadele van Live, vervolgens komen deze argumenten: het Nintendo-netwerk is 'universeel' (alsof een eventuele handheld van Microsoft niet op Live zou kunnen), en de DS heeft Wifi-ondersteuning.quote:Door een universeel online systeem te creeren voor nintendo systemen.
De ds kan dus online via wifi ik denk dat de revolution ook wifi zal hebben en dus via dezelfde weg online kan en er ook system link mogelijk is.
Juist. Afwachten maar. Dus termen als 'Nintendo online gaat Live ownen' zijn nogal voorbarig, niet?quote:Wie zegt dat nintendo online niet de mogelijkheden van live biedt? Maar dat is inderdaad afwachten.
nee natuurlijk niet, dat maakt het een demoquote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef KingLysandus het volgende:
In de demo van Metroid heb je tijd. Komt dit ook in de hele versie?
Loop jij mij nou te beledigen? Ik vind dat 'jullie' wel heel erg generaliserend hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn..
Damn je bent wel een hele erge fanboygehalte... misschien.. misschien meer dan mij..?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Loop jij mij nou te beledigen? Ik vind dat 'jullie' wel heel erg generaliserend hoor!
Maar uiteindelijk dus maar 1?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef BMH het volgende:
Mijn DS is nu eindelijk verstuurd! Zaterdag of maandag heb ik em.
Scroll is voor de gein helemaal naar boven.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Zitten er nou verschillen tussen de EU de JAP en de US versie (ik bedoel niet in regio ofzo) ik geloof dat ik had gelezen dat de US en JAP DS niet andere DSsen kunnen zien als ze in slaapstand zijn en de EU versie wel. Weet iemand of dat waar is?
en BMH ging jij ze niet importeren? zo ja gaat dat nog door? een vriend van mij heeft misschien interesse. Ik wacht op de EU launch![]()
quote:Animal Crossing DS
Animetic RPG
Baten Kaitos DS
Deep Labyrinth
Egg Monster Heroes
Final Fantasy III
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Harvest Moon DS
Legend of the River King DS
Lunar
Magical Vacation 2
Mega Man Battle Network
Monster Farm Jamboree
New Dragon Quest Monsters
New Slime MoriMori Dragon Quest
Pokemon Diamond
Pokemon Pearl
Project DA
Rakugaki Oukoku
Seiken Densetsu
Shin Megami Tensei DS
Untitled Aruze Action RPG
Untitled Game Arts RPG
Untitled Hudson Action RPG
Untitled Marvelous RPG
Untitled Tomy RPG
Vandal Hearts
Xenosaga DS
volgens mij had ik dat toch echt ergens gelezen...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Scroll is voor de gein helemaal naar boven.
Son of a... BITCH!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Jolene24 het volgende:
Hij is eindelijk binnen!!!
Ik heb er meteen maar een verzameling van gemaakt, dus kijk, kwijl en huiver allemaal:
http://uploads.bestupload.com/redir/25697.jpg
Ik vind alleen dat ik teveel spellen heb, dus twijfel of ik er 1 of 2 zal verkopen...
Neen, dat is spung.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Cerbie het volgende:
Feel The Magix XY/XX, is dat niet dat datingspelletje?
Japanse DS... Geen Metroidquote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Jolene24 het volgende:
Hij is eindelijk binnen!!!
Ik heb er meteen maar een verzameling van gemaakt, dus kijk, kwijl en huiver allemaal:
http://uploads.bestupload.com/redir/25697.jpg
Ik vind alleen dat ik teveel spellen heb, dus twijfel of ik er 1 of 2 zal verkopen...
Feel the magic XY/XX is meer een minigame game. Sprung is een echte dating game. in FTM is je doel het meisje voor jou te winnen, maar dat doe je niet door haar te datenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagezocht, het is wel een datinggameklik
Heb misschien wel interesse in je mr diggerquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Jolene24 het volgende:
Ik denk dat ik Feel the Magic ga verkopen. Ik zit het nu te spelen en het is echt heel geinig gemaakt en de besturing werkt echt 100% perfect maar ik heb jammer genoeg mijn cashflow ernstig overschat en trek het financieel allemaal niet (33 euro importheffing helpen daar niet bij:/)
Mocht iemand geinteresseerd zijn?
Hoe heette Final Fantasy Adventure voor de Gameboy Classic in Europa? En wat was de originele naam?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
A.U.B. niet aan mijn gamekennis twijfelen.
Gadverdamme zeg, geven ze dat nou ook al in de eerste tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Feel the magic XY/XX is meer een minigame game. Sprung is een echte dating game. in FTM is je doel het meisje voor jou te winnen, maar dat doe je niet door haar te daten
A.U.B. niet aan mijn gamekennis twijfelen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf
haha wat een slet!!
quote:
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Nintendo DS 110V US$ 189.90
1 x Super Mario 64 DS US$ 39.90
1 x Shock Holder (Blue) US$ 14.95
1 x Headphones US$ 12.95
1 x Shipping and Handling (UPS) US$ 37.00
---------------------------------------------------------------------
Total: US$ 294.70
=====================================================================
Your order ships via UPS.
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Nintendo DS 110V US$ 189.90
1 x Super Mario 64 DS US$ 39.90
1 x Shock Holder (Blue) US$ 14.95
1 x Shipping and Handling (UPS) US$ 33.00
---------------------------------------------------------------------
Total: US$ 277.75
=====================================================================
Your order ships via UPS.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Jullie denken toch niet dat ik de kans laat liggen om met Lexie te gaan WiFi-en?
dat volgende maand misschien ook gaat doenquote:
Dus als ik een DS zou importeren uit de VS (en dat begint toch wel erg interessant te worden ivm de lage dollarkoers), zullen Europese accesoires mogelijk niet werken? Er zijn dus toch verschillen tussen DS'en uit verschillende werelddelen?quote:It may interest you to know that the Nintendo DS will be a universal system that can be played anywhere on the planet. Further, it can play games purchased anywhere. Please note, however, that accessories purchased in different parts of the world may not be compatible with the Nintendo DS you purchase.
Dan is dat jammer, maar mijn CC trekt dat nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zijn ze misschien weg... Ik wil je niet overhalen ofzo, maar als ze nu op zijn komen ze pas echt over een lange tijd pas weer binnen
d'r zit naar mijn weten geen enkele controle op accessoires en hoe willen ze dat controleren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef gamecube_master het volgende:
Er is waarschijnlijk een kleine kans dat een bepaald accessoire het niet doet, ik heb liever dat nintendo dit zegt dan dat ze het niet zeggen en dat je er zelf achter moet komen
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Jullie denken toch niet dat ik de kans laat liggen om met Lexie te gaan WiFi-en?
aangezien ik geen dief van mijn portemonnee ben, waar heb jij hem gehaald?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.
Zou jij niet al 6 DS-en opgestuurd hebben gekregen ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Hopelijk staat het busje zometeen voor de deur, anders maandag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou jij niet al 6 DS-en opgestuurd hebben gekregen ofzo
Was er geen 220V versie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:03 schreef Lexie het volgende:![]()
Zo, nou kunnen jullie wachten op een échte review.
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenafquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Roi het volgende:
A dodgy looking press release, without a traceable source... Well, rumours about a Metal Gear DS are always nice...
According to the press release (written in Japanese), the DS version will be based on Metal Gear 2: Solid Snake. No real details were given in the 'press-release', except for the view of the game: no 2D graphics, no 3D graphics but 2.5D.
[afbeelding]
Whether the release is genuine or not, for now we point this game to the 'rumours' section.
Of iets als Paper Mario en Viewtifull Joequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenaf
Ja WTF is 2,5 Dquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenaf
spider-man 2 & VJ zijn 3d side-scrollers.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Zoals Spider-man 2 en Viewtiful Joe dacht ik.
Ik heb trouwens net het geld overgemaakt naar Lik-sang, weet iemand hoe lang dat duurt? (naar de Duitse bank is dat) Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geld binnen 6 dagen naar die bank overgemaakt zou moeten zijn. Ben benieuwd!
Dat Spider man 2 spel maakt ook wel mooi gebruik van de touchscreenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
spider-man 2 & VJ zijn 3d side-scrollers.
Ik hoop dat je je DS snel krijgt![]()
Vind je? Je kunt alleen maar een special move activerenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat Spider man 2 spel maakt ook wel mooi gebruik van de touchscreen![]()
Ik zag ook een eindbaas (DR OCT) die 3D gaf in het bovenste en onderste scherm, in het onderste scherm moest je iets vvan met die armen doen, DMV de touchscreen (er aan trekken ofzos), op het bovenste scherm zag je ditzelfde van de zijkant, zoals het hele spel is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt alleen maar een special move activeren. Ze konden zit ook gewoon met de select knop laten switchen.
Ja, de eindbazen bestaan uit mini-games die je met het touchscreen moet uitvoeren. Reviews zijn aardig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zag ook een eindbaas (DR OCT) die 3D gaf in het bovenste en onderste scherm, in het onderste scherm moest je iets vvan met die armen doen, DMV de touchscreen (er aan trekken ofzos), op het bovenste scherm zag je ditzelfde van de zijkant, zoals het hele spel is.
Daarom, volgens mij is dit het eerste spel op de DS die op beide schermen tegelijk 3D gebruikt!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, de eindbazen bestaan uit mini-games die je met het touchscreen moet uitvoeren. Reviews zijn aardig.
Een zelda en mario zijn al aangekondigd, ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:12 schreef Roi het volgende:
*HOT*
De Playstation Portable is net uit op de markt en het moge duidelijk zijn dat de strijd tussen Nintendo en Sony nu écht is losgebarsten. Zodra de PSP op Amerikaanse bodem verschijnt zal Nintendo met een speciale game voor de Nintendo DS komen. Er is nog nooit een woord gesproken over deze game. Het zou kunnen gaan om Mario DS (niet Mario 64x4!) die werd aangekondigd op de E3 2004 of misschien gaat het wel om een Zelda DS. Hou in ieder geval je ogen open, Nintendo gaat binnenkort rake klappen uitdelen!
[[url=http://image.lik-sang.com/images//170/nds-zelda.jpg]afbeelding][/URL]
Bron: Ownage
Speculeer erop los!
lik-sang / play asia hebben alleen JAP versie zonder demo, en in de nederlandse game winkels zijn ze te duur (200 euro als je geluk hebt)quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:26 schreef knater het volgende:
nou vlug dan naar lik sang / play asia of je favo import store en kopen die handel! het is echt een uber apparaat!
Ja euh, niet iedereen kent iemand in Amerika. En ik ga ook niet via een fokker die iemand in amerika kent een DS kopen, dan betaal ik liever wat extra en dan weet ik dat het betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
WTF! Jij ging toch wachten tot europese release!?quote:Op maandag 20 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de DS staat op "now shipping", maar Mario 64 staat in Backorder, die wordt pas de 7e januari verzonden. Kutzooi, nu heb ik strax een DS zonder game
Heb ik zeker net een van de laatste weggesnaaidquote:Op maandag 20 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de DS staat op "now shipping", maar Mario 64 staat in Backorder, die wordt pas de 7e januari verzonden. Kutzooi, nu heb ik strax een DS zonder game
Nu alleen nog Super Mario binnenkrijgenquote:Op maandag 20 december 2004 17:07 schreef madjacksss het volgende:
Hij is binnen
ow, wat issie toch mooi, ben echt blij
Ik hoop het maar. Anders ben ik genoodzaakt op Mariooooo te wachten tot 2005quote:Op maandag 20 december 2004 18:52 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu alleen nog Super Mario binnenkrijgenNouja, met je zelf pictochatten heeft ook wel wat denk ik...
heb je em nou al?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Hopelijk staat het busje zometeen voor de deur, anders maandag.
Ja hier ookquote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gekke is dat er nu niet meer staat dat ie op backorder is
quote:Uitzondering: Als het pakket vertraagd is of niet kan worden afgeleverd, wordt de reden daarvan vermeld.
woei!quote:Dear ********,
Thank you for contacting Lik Sang.com, your Alternative Gaming Community.
Don't worry, stock of ' NDS Super Mario 64 DS (US) ' was just back. Your
order will be process once payment is received.
Greetings from Hong Kong,
Winly Ng
D'r heeft weer iemand niks te doen ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
http://members.lycos.nl/ultrasupreme/feelings.jpg
Wel vaag dat ze allemaal op een rij zitten.
En minstens 5 op een pagina, Roy geeneens meegerekendquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Check die diagonale '' smilie X3.
Stelletje mazzelaars!!!!!!!
Ik heb ooit eens 8 weken op een GBA moeten wachten. Die bleek bij de douane te liggen en kreeg ik dus plots opgestuurd met een rekening van 20 euro er bij. (invoerrechten) De verzender had hem gewoon in de verpakking verzonden, waardoor aan de buitenkant duidelijk was te zien wat het wasquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef BMH het volgende:
Mijne is nog niet binnen! Morgen is het dag 6 van de verzending. De laatste dag dus. Ik ben mijn tracking nummer ook nog eens kwijt, dus ik heb geen idee waar het pakje is
Da's balen! En er zit ook geen garantie meer opquote:Op woensdag 22 december 2004 07:06 schreef Bacow het volgende:
Mijn DS heeft een dooie pixel,
is daar nog iets aan te doen?
Een nieuwe kopen...quote:Op woensdag 22 december 2004 07:06 schreef Bacow het volgende:
Mijn DS heeft een dooie pixel,
is daar nog iets aan te doen?
Uit de nieuwe Edgequote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, Konami): 8/10
Super Mario 64 DS (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Shadow of Rome (PS2, Capcom): 7
Viewtiful Joe 2 (GC/PS2, Capcom): 8
Eye Toy:Antigrav (PS2, Sony): 7/10
Sawaru: Made In Wario (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Ace Combat 5: The Unsung War (PS2, Sony): 7/10
Blinx 2: Masters Of Time And Space (Xbox, Microsoft): 5/10
Mario Power Tennis (GC, Nintendo): 5/10
Baten Kaitos (GC, Namco): 7/10
Feel The Magic XY/XX (Nintendo DS, Sega): 6/10
Alien Hominid (PS2/GC, O3 Entertainment): 7/10
Crash 'N' Burn (PS2/Xbox, Eidos): 7/10
Dan zal ik de mijne morgen wel krijgen denk ikquote:Op woensdag 22 december 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem vrijdag besteld, woensdag in huis. Via UPS Express. Ik had betaald via creditcard. Je hebt dus niet veel aan mijn info
ja vind ik ook. het werd een beetje te erg (het gebash)quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Xrenity het volgende:
't is wel leuk eigenlijk zo zonder het vs topic
UPS komt te laat. Kep me NDS nog nietquote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef Kremers het volgende:
Komt UPS s'middags of s' ochtends langs?
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
UPS komt te laat. Kep me NDS nog niet![]()
Je hebt de DS al?quote:Op donderdag 23 december 2004 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof dat 150 dollar de normale prijs is in de US. Kijk anders even op Nintendo.com voor de adviesprijs
je icoon <- Hey medefanquote:Op donderdag 23 december 2004 08:38 schreef GaF het volgende:
Ik het het idee dat de prijs van de DS gestegen zijn in Amerika. Klopt dat?
Een vriendin van mij gaat volgende week voor 2 weken naar de States. Ze heeft me beloofd om een DS mee te nemen. Wat is nu de gangbare prijs voor dat apparaat, zodat ze weet dat ze niet wordt opgelicht? Ik zie uiteenlopende prijzen.
Kan iemand helpen?
op internet natuurlijk, ik ga er niet heenreizen lolquote:Op donderdag 23 december 2004 12:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
je icoon <- Hey medefan
over de NDS, waar is hij het goedkoopste te bestellen/halen? binnen- of buitenland maakt niet uit.
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Kremers het volgende:
Vandaag zijn ze ;angs geweest, was alleen niemand thuis, straks even bellen om te vragen hoe laat ze langs komen, weet ik wanneer ik thuis moet blijven.
Mij hebben ze trouwens ¤40 in rekening gebracht voor BTW en admin. kosten, die moet ik aan de deur betalen zo te zien.
Hehehehequote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
Wowquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
oej, jij balenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Leg almaar vast 50 euro opzij voor de douanequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:39 schreef Xrenity het volgende:
nu staat er Now Shipping
Betekend dat dat hij al wordt verzonden of zijn ze daarmee bezig?
Dus nog steeds niet binnen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Bron (geen download bron BTWquote:NDS #0001 - Metroid.Prime.First.Hunt-DF
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:15 schreef BMH het volgende:
De allereerste NDS rom is al op het internet te downloaden
[..]
Bron (geen download bron BTW)
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:15 schreef BMH het volgende:
De allereerste NDS rom is al op het internet te downloaden
[..]
Bron (geen download bron BTW)
ja ik denk het, maar hoe moeten zehet doen met de spraak herkenning enzow, met de microfoon? Dan hebben ze nog heel wat te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.
Zo'n touchscreen lijkt me ook iets moeilijker om te emuleren... je muis als hand?
Flashcardquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.
Zo'n touchscreen lijkt me ook iets moeilijker om te emuleren... je muis als hand?
Dat is wel beperkt tot streamen van data lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Dudes... als je gewoon die download play rom heb kan je gewoon die bestandje naar je DS sturen (wireless) en dan gewoon spelen.
Niks flashcard/emulator.
Ja... maar dat geeft niet. Je kan gewoon een heel level spelen zonder een gamecard.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is wel beperkt tot streamen van data lijkt mij.
Dude, je signature.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef knater het volgende:
mag hier zoiezo wel over gepraat worden op forum fok?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:42 schreef Xrenity het volgende:
@ King_of_cubes, ik vind Lik-sang erg netjes en goedZeer makkelijk, goede service (ze reageren goed op alle mails etc) en redelijk goedkoop
Goede shipping ed
Eind Maart 2005 (misschien eerder). Waarschijnlijk tussen 150-186 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:53 schreef LostFormat het volgende:
Wanneer komt'ie uit in Nederland en hoeveel gaat'ie kosten?
Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:18 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een dode pixel..........
Naja, op zich valt het niet zó erg op, ik kijk het een paar weken/maaden aan en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Maar toch weer.
Ja?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |