quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf
haha wat een slet!!
quote:
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Nintendo DS 110V US$ 189.90
1 x Super Mario 64 DS US$ 39.90
1 x Shock Holder (Blue) US$ 14.95
1 x Headphones US$ 12.95
1 x Shipping and Handling (UPS) US$ 37.00
---------------------------------------------------------------------
Total: US$ 294.70
=====================================================================
Your order ships via UPS.
quote:Order Summary / Shipping Details:
1 x Nintendo DS 110V US$ 189.90
1 x Super Mario 64 DS US$ 39.90
1 x Shock Holder (Blue) US$ 14.95
1 x Shipping and Handling (UPS) US$ 33.00
---------------------------------------------------------------------
Total: US$ 277.75
=====================================================================
Your order ships via UPS.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Jullie denken toch niet dat ik de kans laat liggen om met Lexie te gaan WiFi-en?
dat volgende maand misschien ook gaat doenquote:
Dus als ik een DS zou importeren uit de VS (en dat begint toch wel erg interessant te worden ivm de lage dollarkoers), zullen Europese accesoires mogelijk niet werken? Er zijn dus toch verschillen tussen DS'en uit verschillende werelddelen?quote:It may interest you to know that the Nintendo DS will be a universal system that can be played anywhere on the planet. Further, it can play games purchased anywhere. Please note, however, that accessories purchased in different parts of the world may not be compatible with the Nintendo DS you purchase.
Dan is dat jammer, maar mijn CC trekt dat nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zijn ze misschien weg... Ik wil je niet overhalen ofzo, maar als ze nu op zijn komen ze pas echt over een lange tijd pas weer binnen
d'r zit naar mijn weten geen enkele controle op accessoires en hoe willen ze dat controleren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef gamecube_master het volgende:
Er is waarschijnlijk een kleine kans dat een bepaald accessoire het niet doet, ik heb liever dat nintendo dit zegt dan dat ze het niet zeggen en dat je er zelf achter moet komen
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Jullie denken toch niet dat ik de kans laat liggen om met Lexie te gaan WiFi-en?
aangezien ik geen dief van mijn portemonnee ben, waar heb jij hem gehaald?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.
Zou jij niet al 6 DS-en opgestuurd hebben gekregen ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Hopelijk staat het busje zometeen voor de deur, anders maandag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou jij niet al 6 DS-en opgestuurd hebben gekregen ofzo
Was er geen 220V versie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:03 schreef Lexie het volgende:![]()
Zo, nou kunnen jullie wachten op een échte review.
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenafquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef Roi het volgende:
A dodgy looking press release, without a traceable source... Well, rumours about a Metal Gear DS are always nice...
According to the press release (written in Japanese), the DS version will be based on Metal Gear 2: Solid Snake. No real details were given in the 'press-release', except for the view of the game: no 2D graphics, no 3D graphics but 2.5D.
[afbeelding]
Whether the release is genuine or not, for now we point this game to the 'rumours' section.
Of iets als Paper Mario en Viewtifull Joequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenaf
Ja WTF is 2,5 Dquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
2,5D?? das dus gewoon van schuin bovenaf
spider-man 2 & VJ zijn 3d side-scrollers.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Zoals Spider-man 2 en Viewtiful Joe dacht ik.
Ik heb trouwens net het geld overgemaakt naar Lik-sang, weet iemand hoe lang dat duurt? (naar de Duitse bank is dat) Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geld binnen 6 dagen naar die bank overgemaakt zou moeten zijn. Ben benieuwd!
Dat Spider man 2 spel maakt ook wel mooi gebruik van de touchscreenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
spider-man 2 & VJ zijn 3d side-scrollers.
Ik hoop dat je je DS snel krijgt![]()
Vind je? Je kunt alleen maar een special move activerenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat Spider man 2 spel maakt ook wel mooi gebruik van de touchscreen![]()
Ik zag ook een eindbaas (DR OCT) die 3D gaf in het bovenste en onderste scherm, in het onderste scherm moest je iets vvan met die armen doen, DMV de touchscreen (er aan trekken ofzos), op het bovenste scherm zag je ditzelfde van de zijkant, zoals het hele spel is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt alleen maar een special move activeren. Ze konden zit ook gewoon met de select knop laten switchen.
Ja, de eindbazen bestaan uit mini-games die je met het touchscreen moet uitvoeren. Reviews zijn aardig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zag ook een eindbaas (DR OCT) die 3D gaf in het bovenste en onderste scherm, in het onderste scherm moest je iets vvan met die armen doen, DMV de touchscreen (er aan trekken ofzos), op het bovenste scherm zag je ditzelfde van de zijkant, zoals het hele spel is.
Daarom, volgens mij is dit het eerste spel op de DS die op beide schermen tegelijk 3D gebruikt!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, de eindbazen bestaan uit mini-games die je met het touchscreen moet uitvoeren. Reviews zijn aardig.
Een zelda en mario zijn al aangekondigd, ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:12 schreef Roi het volgende:
*HOT*
De Playstation Portable is net uit op de markt en het moge duidelijk zijn dat de strijd tussen Nintendo en Sony nu écht is losgebarsten. Zodra de PSP op Amerikaanse bodem verschijnt zal Nintendo met een speciale game voor de Nintendo DS komen. Er is nog nooit een woord gesproken over deze game. Het zou kunnen gaan om Mario DS (niet Mario 64x4!) die werd aangekondigd op de E3 2004 of misschien gaat het wel om een Zelda DS. Hou in ieder geval je ogen open, Nintendo gaat binnenkort rake klappen uitdelen!
[[url=http://image.lik-sang.com/images//170/nds-zelda.jpg]afbeelding][/URL]
Bron: Ownage
Speculeer erop los!
lik-sang / play asia hebben alleen JAP versie zonder demo, en in de nederlandse game winkels zijn ze te duur (200 euro als je geluk hebt)quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:26 schreef knater het volgende:
nou vlug dan naar lik sang / play asia of je favo import store en kopen die handel! het is echt een uber apparaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |