Maar uiteindelijk dus maar 1?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef BMH het volgende:
Mijn DS is nu eindelijk verstuurd! Zaterdag of maandag heb ik em.
Scroll is voor de gein helemaal naar boven.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Zitten er nou verschillen tussen de EU de JAP en de US versie (ik bedoel niet in regio ofzo) ik geloof dat ik had gelezen dat de US en JAP DS niet andere DSsen kunnen zien als ze in slaapstand zijn en de EU versie wel. Weet iemand of dat waar is?
en BMH ging jij ze niet importeren? zo ja gaat dat nog door? een vriend van mij heeft misschien interesse. Ik wacht op de EU launch![]()
quote:Animal Crossing DS
Animetic RPG
Baten Kaitos DS
Deep Labyrinth
Egg Monster Heroes
Final Fantasy III
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Harvest Moon DS
Legend of the River King DS
Lunar
Magical Vacation 2
Mega Man Battle Network
Monster Farm Jamboree
New Dragon Quest Monsters
New Slime MoriMori Dragon Quest
Pokemon Diamond
Pokemon Pearl
Project DA
Rakugaki Oukoku
Seiken Densetsu
Shin Megami Tensei DS
Untitled Aruze Action RPG
Untitled Game Arts RPG
Untitled Hudson Action RPG
Untitled Marvelous RPG
Untitled Tomy RPG
Vandal Hearts
Xenosaga DS
volgens mij had ik dat toch echt ergens gelezen...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Scroll is voor de gein helemaal naar boven.
Son of a... BITCH!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Jolene24 het volgende:
Hij is eindelijk binnen!!!
Ik heb er meteen maar een verzameling van gemaakt, dus kijk, kwijl en huiver allemaal:
http://uploads.bestupload.com/redir/25697.jpg
Ik vind alleen dat ik teveel spellen heb, dus twijfel of ik er 1 of 2 zal verkopen...
Neen, dat is spung.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Cerbie het volgende:
Feel The Magix XY/XX, is dat niet dat datingspelletje?
Japanse DS... Geen Metroidquote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Jolene24 het volgende:
Hij is eindelijk binnen!!!
Ik heb er meteen maar een verzameling van gemaakt, dus kijk, kwijl en huiver allemaal:
http://uploads.bestupload.com/redir/25697.jpg
Ik vind alleen dat ik teveel spellen heb, dus twijfel of ik er 1 of 2 zal verkopen...
Feel the magic XY/XX is meer een minigame game. Sprung is een echte dating game. in FTM is je doel het meisje voor jou te winnen, maar dat doe je niet door haar te datenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagezocht, het is wel een datinggameklik
Heb misschien wel interesse in je mr diggerquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Jolene24 het volgende:
Ik denk dat ik Feel the Magic ga verkopen. Ik zit het nu te spelen en het is echt heel geinig gemaakt en de besturing werkt echt 100% perfect maar ik heb jammer genoeg mijn cashflow ernstig overschat en trek het financieel allemaal niet (33 euro importheffing helpen daar niet bij:/)
Mocht iemand geinteresseerd zijn?
Hoe heette Final Fantasy Adventure voor de Gameboy Classic in Europa? En wat was de originele naam?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
A.U.B. niet aan mijn gamekennis twijfelen.
Gadverdamme zeg, geven ze dat nou ook al in de eerste tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Feel the magic XY/XX is meer een minigame game. Sprung is een echte dating game. in FTM is je doel het meisje voor jou te winnen, maar dat doe je niet door haar te daten
A.U.B. niet aan mijn gamekennis twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |