quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
UPS komt te laat. Kep me NDS nog niet![]()
Je hebt de DS al?quote:Op donderdag 23 december 2004 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof dat 150 dollar de normale prijs is in de US. Kijk anders even op Nintendo.com voor de adviesprijs
je icoon <- Hey medefanquote:Op donderdag 23 december 2004 08:38 schreef GaF het volgende:
Ik het het idee dat de prijs van de DS gestegen zijn in Amerika. Klopt dat?
Een vriendin van mij gaat volgende week voor 2 weken naar de States. Ze heeft me beloofd om een DS mee te nemen. Wat is nu de gangbare prijs voor dat apparaat, zodat ze weet dat ze niet wordt opgelicht? Ik zie uiteenlopende prijzen.
Kan iemand helpen?
op internet natuurlijk, ik ga er niet heenreizen lolquote:Op donderdag 23 december 2004 12:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
je icoon <- Hey medefan
over de NDS, waar is hij het goedkoopste te bestellen/halen? binnen- of buitenland maakt niet uit.
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Kremers het volgende:
Vandaag zijn ze ;angs geweest, was alleen niemand thuis, straks even bellen om te vragen hoe laat ze langs komen, weet ik wanneer ik thuis moet blijven.
Mij hebben ze trouwens ¤40 in rekening gebracht voor BTW en admin. kosten, die moet ik aan de deur betalen zo te zien.
Hehehehequote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
Wowquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
oej, jij balenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Leg almaar vast 50 euro opzij voor de douanequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:39 schreef Xrenity het volgende:
nu staat er Now Shipping
Betekend dat dat hij al wordt verzonden of zijn ze daarmee bezig?
Dus nog steeds niet binnen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Bron (geen download bron BTWquote:NDS #0001 - Metroid.Prime.First.Hunt-DF
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:15 schreef BMH het volgende:
De allereerste NDS rom is al op het internet te downloaden
[..]
Bron (geen download bron BTW)
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:15 schreef BMH het volgende:
De allereerste NDS rom is al op het internet te downloaden
[..]
Bron (geen download bron BTW)
ja ik denk het, maar hoe moeten zehet doen met de spraak herkenning enzow, met de microfoon? Dan hebben ze nog heel wat te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.
Zo'n touchscreen lijkt me ook iets moeilijker om te emuleren... je muis als hand?
Flashcardquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tijdje terug verscheen er al een Mario 64 DS rom, maar die was waarschijnlijk ook nep. Er is bovendien nog geen (werkende) DS emulator, dat zal nog lang duren.
Zo'n touchscreen lijkt me ook iets moeilijker om te emuleren... je muis als hand?
Dat is wel beperkt tot streamen van data lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Dudes... als je gewoon die download play rom heb kan je gewoon die bestandje naar je DS sturen (wireless) en dan gewoon spelen.
Niks flashcard/emulator.
Ja... maar dat geeft niet. Je kan gewoon een heel level spelen zonder een gamecard.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is wel beperkt tot streamen van data lijkt mij.
Dude, je signature.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef knater het volgende:
mag hier zoiezo wel over gepraat worden op forum fok?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:42 schreef Xrenity het volgende:
@ King_of_cubes, ik vind Lik-sang erg netjes en goedZeer makkelijk, goede service (ze reageren goed op alle mails etc) en redelijk goedkoop
Goede shipping ed
Eind Maart 2005 (misschien eerder). Waarschijnlijk tussen 150-186 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:53 schreef LostFormat het volgende:
Wanneer komt'ie uit in Nederland en hoeveel gaat'ie kosten?
Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:18 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een dode pixel..........
Naja, op zich valt het niet zó erg op, ik kijk het een paar weken/maaden aan en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Maar toch weer.
Ja?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendo NL heeft toegezegd iedereen die een import DS met dode pixel heeft te zullen helpen. Echter pas als hij hier te koop is, dus pas in maart kan je hem omruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |