quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
UPS komt te laat. Kep me NDS nog niet![]()
Je hebt de DS al?quote:Op donderdag 23 december 2004 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof dat 150 dollar de normale prijs is in de US. Kijk anders even op Nintendo.com voor de adviesprijs
je icoon <- Hey medefanquote:Op donderdag 23 december 2004 08:38 schreef GaF het volgende:
Ik het het idee dat de prijs van de DS gestegen zijn in Amerika. Klopt dat?
Een vriendin van mij gaat volgende week voor 2 weken naar de States. Ze heeft me beloofd om een DS mee te nemen. Wat is nu de gangbare prijs voor dat apparaat, zodat ze weet dat ze niet wordt opgelicht? Ik zie uiteenlopende prijzen.
Kan iemand helpen?
op internet natuurlijk, ik ga er niet heenreizen lolquote:Op donderdag 23 december 2004 12:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
je icoon <- Hey medefan
over de NDS, waar is hij het goedkoopste te bestellen/halen? binnen- of buitenland maakt niet uit.
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Kremers het volgende:
Vandaag zijn ze ;angs geweest, was alleen niemand thuis, straks even bellen om te vragen hoe laat ze langs komen, weet ik wanneer ik thuis moet blijven.
Mij hebben ze trouwens ¤40 in rekening gebracht voor BTW en admin. kosten, die moet ik aan de deur betalen zo te zien.
Hehehehequote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
Wowquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:30 schreef Cutie het volgende:
* Cutie heeft een DS
Dank je wel PhilipNorth!![]()
oej, jij balenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Leg almaar vast 50 euro opzij voor de douanequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:39 schreef Xrenity het volgende:
nu staat er Now Shipping
Betekend dat dat hij al wordt verzonden of zijn ze daarmee bezig?
Dus nog steeds niet binnen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag of volgens jaar...... Ik hoop vandaag
Bron (geen download bron BTWquote:NDS #0001 - Metroid.Prime.First.Hunt-DF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |