Ja euh, niet iedereen kent iemand in Amerika. En ik ga ook niet via een fokker die iemand in amerika kent een DS kopen, dan betaal ik liever wat extra en dan weet ik dat het betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Holy shit! WAT DUUUR! Ik heb mijn DS voor $157, mario 64 voor $30 Shipping voor $12. = 148EUR.
WTF! Jij ging toch wachten tot europese release!?quote:Op maandag 20 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de DS staat op "now shipping", maar Mario 64 staat in Backorder, die wordt pas de 7e januari verzonden. Kutzooi, nu heb ik strax een DS zonder game
Heb ik zeker net een van de laatste weggesnaaidquote:Op maandag 20 december 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de DS staat op "now shipping", maar Mario 64 staat in Backorder, die wordt pas de 7e januari verzonden. Kutzooi, nu heb ik strax een DS zonder game
Nu alleen nog Super Mario binnenkrijgenquote:Op maandag 20 december 2004 17:07 schreef madjacksss het volgende:
Hij is binnen
ow, wat issie toch mooi, ben echt blij
Ik hoop het maar. Anders ben ik genoodzaakt op Mariooooo te wachten tot 2005quote:Op maandag 20 december 2004 18:52 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu alleen nog Super Mario binnenkrijgenNouja, met je zelf pictochatten heeft ook wel wat denk ik...
heb je em nou al?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Hopelijk staat het busje zometeen voor de deur, anders maandag.
Ja hier ookquote:Op maandag 20 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gekke is dat er nu niet meer staat dat ie op backorder is
quote:Uitzondering: Als het pakket vertraagd is of niet kan worden afgeleverd, wordt de reden daarvan vermeld.
woei!quote:Dear ********,
Thank you for contacting Lik Sang.com, your Alternative Gaming Community.
Don't worry, stock of ' NDS Super Mario 64 DS (US) ' was just back. Your
order will be process once payment is received.
Greetings from Hong Kong,
Winly Ng
D'r heeft weer iemand niks te doen ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
http://members.lycos.nl/ultrasupreme/feelings.jpg
Wel vaag dat ze allemaal op een rij zitten.
En minstens 5 op een pagina, Roy geeneens meegerekendquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Check die diagonale '' smilie X3.
Stelletje mazzelaars!!!!!!!
Ik heb ooit eens 8 weken op een GBA moeten wachten. Die bleek bij de douane te liggen en kreeg ik dus plots opgestuurd met een rekening van 20 euro er bij. (invoerrechten) De verzender had hem gewoon in de verpakking verzonden, waardoor aan de buitenkant duidelijk was te zien wat het wasquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef BMH het volgende:
Mijne is nog niet binnen! Morgen is het dag 6 van de verzending. De laatste dag dus. Ik ben mijn tracking nummer ook nog eens kwijt, dus ik heb geen idee waar het pakje is
Da's balen! En er zit ook geen garantie meer opquote:Op woensdag 22 december 2004 07:06 schreef Bacow het volgende:
Mijn DS heeft een dooie pixel,
is daar nog iets aan te doen?
Een nieuwe kopen...quote:Op woensdag 22 december 2004 07:06 schreef Bacow het volgende:
Mijn DS heeft een dooie pixel,
is daar nog iets aan te doen?
Uit de nieuwe Edgequote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, Konami): 8/10
Super Mario 64 DS (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Shadow of Rome (PS2, Capcom): 7
Viewtiful Joe 2 (GC/PS2, Capcom): 8
Eye Toy:Antigrav (PS2, Sony): 7/10
Sawaru: Made In Wario (Nintendo DS, Nintendo): 8/10
Ace Combat 5: The Unsung War (PS2, Sony): 7/10
Blinx 2: Masters Of Time And Space (Xbox, Microsoft): 5/10
Mario Power Tennis (GC, Nintendo): 5/10
Baten Kaitos (GC, Namco): 7/10
Feel The Magic XY/XX (Nintendo DS, Sega): 6/10
Alien Hominid (PS2/GC, O3 Entertainment): 7/10
Crash 'N' Burn (PS2/Xbox, Eidos): 7/10
Dan zal ik de mijne morgen wel krijgen denk ikquote:Op woensdag 22 december 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem vrijdag besteld, woensdag in huis. Via UPS Express. Ik had betaald via creditcard. Je hebt dus niet veel aan mijn info
ja vind ik ook. het werd een beetje te erg (het gebash)quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Xrenity het volgende:
't is wel leuk eigenlijk zo zonder het vs topic
UPS komt te laat. Kep me NDS nog nietquote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef Kremers het volgende:
Komt UPS s'middags of s' ochtends langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |