Japanse DS en amerikaanse DS zijn PRECIES hetzelfde, alleen de pakketten zijn anders.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx allemaalIk ga dan geen JPN games bestellen iig, maar misschien wel die JPN DS...
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo kondigt MPEG4/MP3 speler aan
Tegen ieders verwachting in, heeft Nintendo vandaag een MPEG4/MP3 speler voor de Gba en DS aangekondigd. Klik snel verder voor meer details!
De speler zal Gba en DS bezitters in mogelijkheid stellen om met hun handheld films (MPEG4) en muziek (MP3) te beluisteren en bekijken. De speler zal via de cartridge poort ingestoken moeten worden, waarna media bestanden vervolgens met een SD card ingeladen moeten worden.
Het apparaatje heeft de werknaam 'Play-Yan' meegekregen, en zal voor een bedrag van 5000 Yen (40 euro) over de toonbank gaan. Of de speler ooit buiten Japan het licht zal zien is nog niet bekend, but we'll keep you posted!
4 speler multiplayer! En dankzij nitro online ook via Wifi!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamespot.com/l(...)4d&urdate=1126508400
Animal Crossing DS ziet er niet zo slecht uit.
OMG CHECK DIE FILMPJE DAN!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
4 speler multiplayer! En dankzij nitro online ook via Wifi!![]()
quote:
Er zit een audio out poortje in, je kunt elke headphone erinproppen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
![]()
ik hoop trouwens wel dat ze ook nog ipv die ietwat lompe headphone oortjes releasen voor de DS (als op een gewone MP3 speler)
Maar toch blijven de officiele het mooist (die van NIntendo Dusquote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit een audio out poortje in, je kunt elke headphone erinproppen.
ja daar hoop ik dus ook op. Op Nintendo Oortjes... (daar zou ik mee kunnen patsenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch blijven de officiele het mooist (die van NIntendo Dus)
Je hebt het ook niet nodigquote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn. En het zou allemaal om de spellen draaien, anders zou het een PDA worden, etc.
En nu heeft Nintendo een redelijke oplossing (voor 40 euro extra) die ook gewoon op de GBA kan, en dan is iedereen opeens lyrisch over deze opties? En SD-kaartjes zijn ongeveer gelijk geprijsd met memory sticks tegenwoordig. De memorysticks van Sandisk zijn zelfs goedkoper.
Internet is internet hoor. Het lijkt me logisch dat je wel wireless internet toegang moet hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:08 schreef Kontiki het volgende:
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Wifi is een techniek om een unit (apparaat) met een netwerk te verbinden, niets meer en niets minder. Daar komt nog helemaal geen internet/online bij kijken. Mocht je met Wifi uberhaupt online willen dan heb je een accespoint met internettoegang nodig, en dat gaat buiten Nintendo om.
Wie zegt dat nintendo online niet de mogelijkheden van live biedt? Maar dat is inderdaad afwachten.quote:Dat je er niet voor hoeft te betalen, betekent niet dat het beter is. Ik heb zelf gratis network mogelijkheden met mijn PS2, maar ik zou graag wat extra betalen voor dezelfde mogelijkheden die Live biedt.
Nee het is echt zoquote:Op donderdag 16 december 2004 08:44 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nou echt zo weinig spellen uit, of ligt dat aan mij?
Ten eerste heeft iedereen dat niet gezegd (ik in ieder geval niet), maar ik denk dat de meeste bedoelde dat het niet zo erg was. Trouwens, er bestond al GBA movie player voor de liefhebber. Die was niet zo erg populair, omdat de meeste mensen gewoon alleen spellen wilden spelen op hun GBA/SP/DS.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn. En het zou allemaal om de spellen draaien, anders zou het een PDA worden, etc.
En nu heeft Nintendo een redelijke oplossing (voor 40 euro extra) die ook gewoon op de GBA kan, en dan is iedereen opeens lyrisch over deze opties? En SD-kaartjes zijn ongeveer gelijk geprijsd met memory sticks tegenwoordig. De memorysticks van Sandisk zijn zelfs goedkoper.
Ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 16 december 2004 04:18 schreef GcKing het volgende:
[..]
Internet is internet hoor. Het lijkt me logisch dat je wel wireless internet toegang moet hebben.
Maar of je dan merk a of merk b hebt maakt voor de verbinding niks uit. Dus ik snap je punt niet echt.
Dit zegt in feite niets dan dat de DS online kan, en de opvolger van de Cube ook. Er wordt een vergelijking met Live gemaakt, ten nadele van Live, vervolgens komen deze argumenten: het Nintendo-netwerk is 'universeel' (alsof een eventuele handheld van Microsoft niet op Live zou kunnen), en de DS heeft Wifi-ondersteuning.quote:Door een universeel online systeem te creeren voor nintendo systemen.
De ds kan dus online via wifi ik denk dat de revolution ook wifi zal hebben en dus via dezelfde weg online kan en er ook system link mogelijk is.
Juist. Afwachten maar. Dus termen als 'Nintendo online gaat Live ownen' zijn nogal voorbarig, niet?quote:Wie zegt dat nintendo online niet de mogelijkheden van live biedt? Maar dat is inderdaad afwachten.
nee natuurlijk niet, dat maakt het een demoquote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef KingLysandus het volgende:
In de demo van Metroid heb je tijd. Komt dit ook in de hele versie?
Loop jij mij nou te beledigen? Ik vind dat 'jullie' wel heel erg generaliserend hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef Kontiki het volgende:
He, niet om het een of ander hoor... Maar riepen jullie niet om het hardst dat je helemaal geen MP3-functie nodig had, en dat films kijken op een PSP maar overbodig zou zijn..
Damn je bent wel een hele erge fanboygehalte... misschien.. misschien meer dan mij..?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Loop jij mij nou te beledigen? Ik vind dat 'jullie' wel heel erg generaliserend hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |