Hij was daar toch uitverkocht?quote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef madjacksss het volgende:
lik-sang zegt dat de DS binnen een week verscheept wordt
is dat echt zo?
if so, dan bestel ik hem daar wel
Het is voor z'n/d'r zoon. Ik dacht dat het ventje het zelf had getypt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%2526submit1.y%253D0
Arme zoon. Pappa zal niet het goede voorbeeld geven qua schrijfstijl.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef KingLysandus het volgende:
Het is voor z'n/d'r zoon. Ik dacht dat het ventje het zelf had getypt.![]()
free shipping worldwide (on selected games) is hetquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef madjacksss het volgende:
hmmmzzz. ik wil net bij lik-sang bestellen, maar daar moet ik ineens kennelijk betalen voor de shipping, terwijl er bovenaan de site staat free shipping worldwide
heeft iemand die daar vaker bestelt hier verstand van?
quote:DS Update: Earlier in the week one of the Warp Pipe members claimed that Microsoft will be your competition for DS Online is this true?
Chad: In a question regarding tunneling competition, I made a note that no longer will any tunneling application be considered competition for Warp Pipe Technologies, as tunneling is no longer our core competency. One of our many competitors is indeed Microsoft. For what product or service? I am not at liberty to say.
Metroid Prime hunters via matchmakingquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef Thomper het volgende:
Microsoft dat aan online techniek voor de DS werkt? DS Live? Heaven..
Met welke games dan? Kun je niet beter wachen op de US Mario?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:34 schreef madjacksss het volgende:
aha, ik wil m toch hebben, dus ik doe het maar
nog steeds goedkoper dan als ik m hier koop
wanneer weet je het zeker? of weet je dat niet zeker?quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef BMH het volgende:
Ik weet nog niet 100% of het doorgaat. Ligt aan me contactpersoon
Het probleem is vooral dat de duane dol is op pakjes van $1000+ aan elektronica. En als ze aan het pakje komen dan moeten jullie een flinke duid extra betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wanneer weet je het zeker? of weet je dat niet zeker?![]()
quote:After leaving Nintendo 64 gamers hanging for years waiting for the return of the beloved series known as Earthbound in the US and Mother in Japan with the N64/64DD third edition of the series, the game at last arrives on the Nintendo DS, bringing touch-screen gameplay to the bizarre RPG wackiness of the series.
wanneer krijg je die dan ongeveer?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat de duane dol is op pakjes van $1000+ aan elektronica. En als ze aan het pakje komen dan moeten jullie een flinke duid extra betalen.
Ik wacht eerst tot ik mijn DS heb ontvangen voor ik verder ga bij deze leverancier.
Vrijdag krijgt ie 'mquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wanneer krijg je die dan ongeveer?
ik had bij dvdboxoffice besteldquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Met welke games dan? Kun je niet beter wachen op de US Mario?
En dat Microsoft met DS onlineDat zou wel cool zijn tbh
Het verschil is: Metroid Prime Hunters demoquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
Mijn vriend heeft de japanse DS, geen verschil met amerikaanse. Je kan de taal gewoon op engels zetten
Maar hij is ook gewoon in amsterdam te koop hoor
omfgwtfarkbbq11111one.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
Mijn vriend heeft de japanse DS, geen verschil met amerikaanse. Je kan de taal gewoon op engels zetten
Had je mijn mail nog gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Het verschil is: Metroid Prime Hunters demo![]()
Motherquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef Roi het volgende:
Niemand blij met mijn "Mother" nieuws?
Atari Classics screens dan maar:
[afbeelding] [afbeelding]
[ g[/im g][img]http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/572/572796/retro-atari-classics-20041213031837901.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Waar?????????quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
voor zover ik begrepen heb zijn de games regio vrij dus US moet werken in de Japanse .quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaringen met de Japanse versie? Ik weet dat er geen Metroid bijzit, maar dat vind ik toch niet zo interessant
Ik weet iig al dat je de taal op engels kunt zetten en dat je de DS kan opladen met een gewone USB kabel die ook voor de GBA werkt. Het lijkt erop alsof het geen probleem zou moeten zijn?
Zijn Mario 64 DS en alle andere games in het Japans? Weet iemand daar iets van?
Je engels zuigt nogal. Competition en competitors betekent dus concurrentie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef Thomper het volgende:
Microsoft dat aan online techniek voor de DS werkt? DS Live? Heaven..
Savegames.nlquote:
Klopt allemaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaringen met de Japanse versie? Ik weet dat er geen Metroid bijzit, maar dat vind ik toch niet zo interessant
Ik weet iig al dat je de taal op engels kunt zetten en dat je de DS kan opladen met een gewone USB kabel die ook voor de GBA werkt. Het lijkt erop alsof het geen probleem zou moeten zijn?
Zijn Mario 64 DS en alle andere games in het Japans? Weet iemand daar iets van?
Gelukkig ben je helemaal objectiefquote:Op woensdag 15 december 2004 05:24 schreef GcKing het volgende:
Dus nintendo online gaat live gewoon ownen.
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Wifi is een techniek om een unit (apparaat) met een netwerk te verbinden, niets meer en niets minder. Daar komt nog helemaal geen internet/online bij kijken. Mocht je met Wifi uberhaupt online willen dan heb je een accespoint met internettoegang nodig, en dat gaat buiten Nintendo om.quote:Want ik denk dat warppipe het meteen groot opzet.
Door een universeel online systeem te creeren voor nintendo systemen.
De ds kan dus online via wifi ik denk dat de revolution ook wifi zal hebben en dus via dezelfde weg online kan en er ook system link mogelijk is.
Dat je er niet voor hoeft te betalen, betekent niet dat het beter is. Ik heb zelf gratis network mogelijkheden met mijn PS2, maar ik zou graag wat extra betalen voor dezelfde mogelijkheden die Live biedt.quote:En waarom nintendo online dan beter zal zijn is omdat eerder die gast van warppipe heeft gezegd "the end user will not be charged" dus er zitten waarschijnlijk geen extra kosten aan verbonden.
In NL?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem al voor 180 Euro bij een andere winkel.
Bij de online winkel waren ze uitverkocht, maar ze hadden er ook 4 op Ebay gezet.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:58 schreef philipnorth het volgende:
[..]
In NL?
Mag ik vragen waar? En wat de levertijd is?
Dus en via e-bay en gewoon in een winkel?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:44 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb net een DS gekocht in Amsterdam.
Savegames ja.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dus en via e-bay en gewoon in een winkel?
Of beiden?
Welke winkel trouwens? savegames?
(anders stuur ik er lekker een collega ff heen namelijk)
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo kondigt MPEG4/MP3 speler aan
Tegen ieders verwachting in, heeft Nintendo vandaag een MPEG4/MP3 speler voor de Gba en DS aangekondigd. Klik snel verder voor meer details!
De speler zal Gba en DS bezitters in mogelijkheid stellen om met hun handheld films (MPEG4) en muziek (MP3) te beluisteren en bekijken. De speler zal via de cartridge poort ingestoken moeten worden, waarna media bestanden vervolgens met een SD card ingeladen moeten worden.
Het apparaatje heeft de werknaam 'Play-Yan' meegekregen, en zal voor een bedrag van 5000 Yen (40 euro) over de toonbank gaan. Of de speler ooit buiten Japan het licht zal zien is nog niet bekend, but we'll keep you posted!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |