Foto!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:33 schreef Taigurrr het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel meiden nu een DS gaan aanschaffen! De eerste meldt zich: ik kon natuurlijk niet meer wachten op de roze DS-variant met die mooie sterrenaanbieding...![]()
(gelukkig glimt mijn GBA SP mij wèl girly tegemoet.)
Ik heb mijn DS allang!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:33 schreef Taigurrr het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel meiden nu een DS gaan aanschaffen! De eerste meldt zich: ik kon natuurlijk niet meer wachten op de roze DS-variant met die mooie sterrenaanbieding...![]()
(gelukkig glimt mijn GBA SP mij wèl girly tegemoet.)
Doe ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef mordradead het volgende:
deze of volgende week(denk ik
)
is het ook handig om een draagdingetje aan te schaffen?
Die aluminium case ga je vast alleen maar halen omdat ik had gezegd dat ik die ging halen..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Draagdingetje als in een beschermhoes voor de DS met een touwtje eraan? Ik heb een gewone draaghoes, puur omdat ik hem wil beschermen tegen de boze buiten wereld. Later, als er meer accessoires beschikbaar zijn ga ik een aluminium ding kopen
Het was gewoon een geweldig idee van jouquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:24 schreef koei het volgende:
[..]
Die aluminium case ga je vast alleen maar halen omdat ik had gezegd dat ik die ging halen..
quote:Overigens wil ik nog wel even melden dat ik van Lexie en Notorious_Roy gewonnen heb met Mario 64 DS. (en dat Lexie ook een keer gewonnen heeft zeg ik er dan maar niet bij..)
er zou in Oosterhout bij de dixons er één staan, zegt iemand op het insidegamer forum. Ben ze zelf nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog demo pods komen?
Ik had ergens gelezen dat ze vanaf vrijdag in verschillende winkels zouden staan
Ik heb er nog geen in NL gezien en ook niet in 2 duitse winkels
bronquote:Er zijn een aantal boxshots van Europese DS launch games verschenen.
De boxshots zijn van de games Super Mario 64 DS, Polarium en Pokémon Dash. Toen het doosje van Rayman DS op het internet verscheen, begonnen mensen te denken dat wij kartonnen doosjes zouden gaan krijgen i.p.v. plastic doosjes. Nu kunnen wij het tegendeel bewijzen, het zijn namelijk plastic doosjes! Kijk zelf maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |