abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:59:03 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28334791

Zodra ik mijn Meteos exemplaar heb zal ik er een impressie van geven Voor nu, meer Antoher Code impressies aub
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28335997
Het wil nog niet echt vlotten met die AC impressies. Maar wat wil je; hij is al dagen overal uitverkocht.

[. [__] .]
[+[__]◊]
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:40:14 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28336493
Ik heb slechte ervaringen met het importeren van hard & software. Ik koop de games nu gewoon in NL. Kirby bijvoorbeeld. Dat spel kost maar 39EUR bij nedgame. De PAL versie zal in sommige winkels 44 euro gaan kosten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:00:42 #4
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_28337325
quote:
... over splintercell...

En de multiplayer modes?
... ik heb geen vrienden...

met een ds...
Giggity giggity giggity!
pi_28337561
Ign cijfer SC

8.0 Presentation
The development team put a lot of effort into recreating the console feel on the DS, and utilize the dual-screen aspect very well...even if it makes things complex.
6.0 Graphics
The game features fully 3D environments, but at the cost of a dark appearance and sluggish framerate that's amplified when using any of the special, necessary visors.
7.0 Sound
The digitized music sets the mood in place and does a good job of alerting when there's trouble afoot. Just don't expect the badass voice of Michael Ironside anywhere in the DS version.
6.0 Gameplay
Very slow and drawn out gameplay that emphasizes a trial and error design. And despite decent use of DS mechanics, the controls are almost too complicated for their own good.
6.0 Lasting Appeal
Missions are a decent, extensive length, and if you can track down other players there's a focus on multiplayer...though these four player modes feel a little rushed.
6.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Houd van een lijntje.
pi_28338173
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ign cijfer SC

8.0 Presentation
The development team put a lot of effort into recreating the console feel on the DS, and utilize the dual-screen aspect very well...even if it makes things complex.
6.0 Graphics
The game features fully 3D environments, but at the cost of a dark appearance and sluggish framerate that's amplified when using any of the special, necessary visors.
7.0 Sound
The digitized music sets the mood in place and does a good job of alerting when there's trouble afoot. Just don't expect the badass voice of Michael Ironside anywhere in the DS version.
6.0 Gameplay
Very slow and drawn out gameplay that emphasizes a trial and error design. And despite decent use of DS mechanics, the controls are almost too complicated for their own good.
6.0 Lasting Appeal
Missions are a decent, extensive length, and if you can track down other players there's a focus on multiplayer...though these four player modes feel a little rushed.
6.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Valt me tegen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:30:28 #7
100878 remcheese
pi_28338413
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Valt me tegen
en toch kan ik niet ophouden met het te spelen....
Maaar goed, ze geven warioware een hoog cijfer terijl mij dat weer tegenviel. ieder zijn smaak zullen we maar zeggen...
Giggity giggity giggity!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:37:29 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28338676
Ik vond SC erger om naar te kijken dan luisteren naar een stotteraar. Ongeveer. Goeie vergelijking he
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_28338989
Zojuist de hand gelegd op Another Code, binnenkort volgt een impressie.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:46:49 #10
100878 remcheese
pi_28339044
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond SC erger om naar te kijken dan luisteren naar een stotteraar. Ongeveer. Goeie vergelijking he
die is wel mooi ja
can i touch?
Giggity giggity giggity!
pi_28339167
Argh, als ik een beetje geld had waren Meteos en Kirby al in bezit. Ik zit nu een beetje te wachten op Nintendogs. ...
  Donald Duck held woensdag 29 juni 2005 @ 15:07:24 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_28339819
Zo, eindelijk heb ik Kirby, de bezorging duurde een beetje lang.
Enorm toffe game zo op het eerste gezicht, de besturing is echt fantastisch. Helaas was na 5 minuten m'n DS al leeg en ik heb de oplader hier niet

En ik heb een Pac-Pix stylus
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_28340216
Kirby uitgespeeld, moet alleen nog iets van 70 medailles ofzo

Meteos is al op weg hiernaartoe, ben helemaal blij
moh
pi_28344777
Ik zit gewoon vast in Another Code. En het begon allemaal zo makkelijk.

Dat stomme fotolijstje doet me gewoon de das om. Volgens mij is het iets met dubelvouwen, maar ik kan wrijven en aanwijzen wat ik wil er gebeurt niets. En als ik mijn DS zelf dicht doe springt ie steeds in standby.
pi_28344991
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef CalamityJane het volgende:
Zojuist de hand gelegd op Another Code, binnenkort volgt een impressie.
Is dat spel werkelijk zo de moeite waard?? Ik las ergens dat het best wel snel uitgespeeld is...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28345074
Mijn vriendin heeft sinds kort Mr.Driller en Zookeeper. Mr.Driller vindt ze wat tegenvallen maar Zookeeper is zwaar verslavend!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:37:27 #17
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28345365
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:18 schreef madjacksss het volgende:
Kirby uitgespeeld, moet alleen nog iets van 70 medailles ofzo

Meteos is al op weg hiernaartoe, ben helemaal blij
Hoe lang heb je er voer gedaan?
Ik zit te tijfelen of ik 'm morgen bij Replay ga halen.
Gr.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:39:25 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28345435
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds kort Mr.Driller en Zookeeper. Mr.Driller vindt ze wat tegenvallen maar Zookeeper is zwaar verslavend!
Mr Driller is vooral leuk na een aantal upgrades, als je sneller bent enzo. Zeg maar tegen dr dat ze moet doorspelen
pi_28346125
Jaja, het is reclame, maar ook een impresse. De game zou kort zijn, hoor van meerdere mensen dat hij al in 4 uur klaar was.
pi_28347234
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er voer gedaan?
Ik zit te tijfelen of ik 'm morgen bij Replay ga halen.
Hij is door de levels heen gerushed dus dan heb je hem zo uit maar dat is met iedere game zo. Mario64DS heb je ook zo uit als je niks wil halen.

Ik heb hem vandaag ook gekocht bij replay en het is best vet. Je heb er iig zat replay value aan.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:06:14 #21
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_28347778
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef Lexie het volgende:
Argh, als ik een beetje geld had waren Meteos en Kirby al in bezit. Ik zit nu een beetje te wachten op Nintendogs. ...
Ik mag hopen dat je voor die tijd nog wel 30 euro kunt vrijmaken voor een van de twee...
Nintendogs duurt nog zoooo lang...
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_28348762
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Hij is door de levels heen gerushed dus dan heb je hem zo uit maar dat is met iedere game zo. Mario64DS heb je ook zo uit als je niks wil halen.

Ik heb hem vandaag ook gekocht bij replay en het is best vet. Je heb er iig zat replay value aan.
dat valt wel mee
heb in elk level minstens 2 medailles, in de meeste alle 3
heb ook de meeste medailles wel uit de rainbow run, alleen wereld 6 en 7 en de extra courses moet ik nog doen

er zijn 250 medailles, en ik heb er al 180, vind dat niet echt door de levels heen rushen
maar ik heb m nu 5 dagen, wel behoorlijk veel gespeeld
moh
pi_28349673
Maar er zitten toch ook nog een hele zooi minigames oid in de game waardoor je er nog wat langer mee bezig bent?

Ik heb nu iets van 12 minuten gespeeld en 1 map met 3 medailes uit. Ik denk dat jij een stuk sneller en meer speelt dan mij :p
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_28349839
Morgen krijg ik another code (hoogstwaarschijnlijk, ligt aan de post), en dan komt mijn impressie .
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:22:44 #25
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_28353308
ik heb another code ook gehaald en uiteraard ook al uitgespeeld

mijn impressie:
de tegenargumenten zijn inmiddels wel bekend... te kort, geen replay waarde.. dit klopt wel..

verder is het spel echt heel cool.. mooi vormgegeven prima in elkaar gezet.. de besturing is eigenlijk al meteen vertrouwd.. het verhaal is wel interessant en daardoor kon ik eigenlijk ook niet stoppen met spelen.. ik moest gewoon weten hoe het nu precies in elkaar zat ..

de puzzels in het spel zijn in zijn algemeen niet echt moeilijk.. een paar heb ik er niet opgelost (zoals die met de stamps.. of die met het rare fotolijstje).. maar deze waren achteraf niet persé nodig te zijn om het spel uit te spelen.. (stiekem ga ik het spel nog wel een keer opnieuw spelen om er toch achter te komen) ..

de graphics zijn erg mooi vond ik.. en het geluid is ook prima...

maargoed het grootste argument voor mij om dit spel aan te schaffen was toch wel dat het eindelijk weer eens een point & click adventure is... een beetje een uitgestorven genre lijkt het wel..

meer p&c adventures
Just a fool will play tricks on Angus McSix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')