Tis iig wel duidleijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef DinoPK het volgende:
Je kan eerder opmerkingen verwachten over het achterlijk grote font een centimeter of 15 naar boven... (en ja, de topic titel laat ook niet al te veel intellect zien..)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis iig wel duidleijk
En de titel, ja, het is waar in mijn ogen, maar ik heb liever iets met toffe gamesDit is zo fanboyerig
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Castlevania. Eerste indruk is dat het lijkt op een 2D platform action RPGKlinkt goed dus
Dat wilde hij even horen denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
OMG, wat een L1337 oPeNinGsPoSt!!!!! Dat is echt TEH TT E4er!!!! Die YOU BITCH!
Zo goed?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:03 schreef mordradead het volgende:
wat een kwaliteitstitel zeg
+- 22ste ligt de EU hier in de winkelsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
Mariokart DS ligt 14 nov in de Amerikaanse winkels... Dus +- de 20e ligt de import in onze winkels
+2 skillquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
+- 22ste ligt de EU hier in de winkels![]()
Zooo.quote:
Tis mn eerste Castlevania jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?Ik vond het erg leuk, beetje Metroid maar dan met RPG elementen.
quote:
iddquote:
idd ja, al had ik al moeite Advance Wars en Meteos te vinden, neem aan dat je trauma centre en phoenix wright helemaal wel kan vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Apfel het volgende:
Alleen zo jammer dat je de betere games online moet bestellen want ik de reguliere winkels denken ze ook niet verder als Mario, Nintendogs en Pokemon dingen![]()
Die meeste apparaten die voor USB 2.0 werken, die werken ook gewoon bij 1.1quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt die usb-stick ook op usb1.1 of is 2.0 nodig?
Dat wist ik, maar dat gebruik ik dus nog nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Met L kun je een stukje naar achter schuiven Roy.
Je bent er zeker ook eentje die bij een vechtspel alleen aanvalt en nooit blocktquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat gebruik ik dus nog niet
Blokken is voor mietjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook eentje die bij een vechtspel alleen aanvalt en nooit blockt
Ik wel tenminste
MMaRsu is lui.quote:Op zondag 6 november 2005 12:40 schreef Xrenity het volgende:
Waar is Topic 37 in de startpost?
quote:Op zondag 6 november 2005 12:40 schreef Xrenity het volgende:
WiFi dongle schijnt uber makkelijk installen te zijn
Geschreven door iemand van GAF
Coolquote:
Neen...quote:
ja maar NL stond er nog niet bijquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cool
Half online![]()
Werkt voor de helft in internet Explorer![]()
Slect your region zag ik staan![]()
Er komen ook eventsquote:Now online
NMI 4300
CTNMIREP
JJS64
Lauri
c7qw5ug4hp
Ullr
NOA-Shaun
NOATaylor
king rich
CraigIGN
rhombus
Ted
Dark Side
PGC-TYP
Kubby
あああ
★MARIO★
timmah
BUTTER
Anthony
Tijd om te trainenquote:Oct. 26, 2005
NintendoWiFi.com replays the race of the week
Ever wanted to see yourself on the highlight reel of the nightly sports show? NintendoWiFi.com gives you a chance to be seen by everyone around the world in our Dash of the Week.
Each week, we'll announce when our featured race will take place. At that time, you can jump onto the Nintendo Wi-Fi Connection and try to meet up with one of our resident experts, whether it's a member of the Nintendo Power krew or an NOA from Nintendo.com.
If you're one of the lucky racers, you can see your race replayed in the Gaming Hub! Send the link to your grandma and make her proud that you made the NOA eat dirt.
Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...quote:
Advance Wars > Wiskundequote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Morthill het volgende:
zucht, verslaafd aan Advance Wars, maar ik moet eigenlijk gaan studeren voor Wiskunde. Maar ja, wil eigenlijk mijn agressie kwijt omdat een of andere stomme hooligan mijn fiets half naar de klote heeft geholpen.
Ik mag een 4,5 halen voor mijn tentamen, dus in dat opzicht. Maar goed, ik moet toch wat dingen doornemen. Anders ga ik iets te zwaar zakken. (Herkansen heb ik geen zin in)quote:
Ik wist zo snel even niets andersquote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...
quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niets anders
Je kan demos downloaden als je een revolution hebt, ik las ook nog iets over een online pictochat maar weet niet precies wat daar mee gaat gebeuren. Verder nog kan je op de officiele site nog iets speciaals krijgen als je je ds koppelt maar daarvoor heb je een mynintendo account nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Weet kun je eigenlijk allemaal met dat Wireless behalve straks Mario Kart tegen elkaar spelen?
Schijnt een boutgame te zijnquote:
Hij zou toch vandaag online komenquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Xrenity het volgende:
Wow, Nintendowifi.com
Hier werkt hij nu atm alleen niet
Hijs echt pwnquote:
quote:At this time, Pictochat is not a feature of the Nintendo Wi-Fi Connection. Keep checking Nintendowifi.com for news of any future uses of the Pictochat feature.
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Namen kunnen niet bezet zijn (dacht ik). Je kan gewoon in een game bijv. dezelfde naam hebben als je vriend (dacht ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |