Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...quote:
Advance Wars > Wiskundequote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Morthill het volgende:
zucht, verslaafd aan Advance Wars, maar ik moet eigenlijk gaan studeren voor Wiskunde. Maar ja, wil eigenlijk mijn agressie kwijt omdat een of andere stomme hooligan mijn fiets half naar de klote heeft geholpen.
Ik mag een 4,5 halen voor mijn tentamen, dus in dat opzicht. Maar goed, ik moet toch wat dingen doornemen. Anders ga ik iets te zwaar zakken. (Herkansen heb ik geen zin in)quote:
Ik wist zo snel even niets andersquote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...
quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niets anders
Je kan demos downloaden als je een revolution hebt, ik las ook nog iets over een online pictochat maar weet niet precies wat daar mee gaat gebeuren. Verder nog kan je op de officiele site nog iets speciaals krijgen als je je ds koppelt maar daarvoor heb je een mynintendo account nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Weet kun je eigenlijk allemaal met dat Wireless behalve straks Mario Kart tegen elkaar spelen?
Schijnt een boutgame te zijnquote:
Hij zou toch vandaag online komenquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Xrenity het volgende:
Wow, Nintendowifi.com
Hier werkt hij nu atm alleen niet
Hijs echt pwnquote:
quote:At this time, Pictochat is not a feature of the Nintendo Wi-Fi Connection. Keep checking Nintendowifi.com for news of any future uses of the Pictochat feature.
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Namen kunnen niet bezet zijn (dacht ik). Je kan gewoon in een game bijv. dezelfde naam hebben als je vriend (dacht ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |