quote:If you have not yet confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90
Please note that if you have still not confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90, your order will not ship until the price drops to US$ 169.90. Given the current circumstances, this may not happen too fast and you should contact Lik Sang if you want to make changes to your order or accept the higher price.
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaaldquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 06:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Animal Crossing is inmiddels toe aan deel 14
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:09 schreef Webby het volgende:
Je bent het Tetris topic vergeten in de OP
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaald![]()
![]()
edit: Ow.. Blijkbaar is mijn pre-order gecancelled.![]()
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef Pronk het volgende:
Ik heb een vraagje over Tetris DS, kan je dit spel multiplayer spelen zoals MarioKart. Dus online tegen mensen die je niet kent?
hoe werkt dat nou precies met die demo's? Moet je daar speciale dingen voor hebben of is een draadloos internet wel genoeg?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb weer verse demo downloads geprobeerd, echt supergrappig. Tetris DS heeft een leuke battlemode (push oid) en die speelt goed weg! De rest van Tetris is ook erg vlot van spel, erg leuk. Brain Training is ook ernstig gaaf om te spelen, de handschrift en spraakherkenning zijn erg goed!. Pokemon Trozei (japanse titel) is fucking snel maar erg grappig om te spelen, beetje een soort meteos kloon.
Verder heb ik Right Swing Golf uitgeprobeerd, tja, je moet er van houden. Verder zat er nog Mario Kart DS bij, die heel wat sneller gaat dan de demo die ik op de Nintendo Preview Dag geprobeerd heb, en dus ook heel wat lekkerder wegspeeld, mijn negatieve houding tov dit spel is stukken minder.
Ook zat er een cool Metroid Prime Hunters filmpje tussen. Niet zo heel spannend, maar gewoon leuk om op 2 schermen een trailer te zien.
Dus, ik ga Brain Training wel halen denk ik over een tijdje, erg leuk om te spelen.
WOOT zo snel?!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:52 schreef disjfa het volgende:
Ongeveer over een tijdje.
quote:DS Lite spoedig ook in Europa?
In Frankrijk is de eerste reclame van de Nintendo DS Lite opgedoken. Een release van de handheld op onze Europese bodem zal vrij spoedig zijn, zo blijkt uit de onderstaande advertentie. De Franse slogan zegt namelijk "Binnenkort kan je 'm openen". Hoe snel 'binnenkort' zal zijn, is nog niet duidelijk.
bron
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |