Ik dacht erover om het een beetje algemeen te houden, dus DS + DS lite, maar de standaard DS is te lelijk voor de OP.quote:
quote:Puzzle Mode: Hierbij heb je de keuze uit een aantal blokjes op het onderste scherm, waarbij je de goede moet kiezen om de puzzel mee op te lossen. Een wat rustigere, doch moeilijkere uitdaging.
Touch Mode: Gebruik de stylus om met de aanwezige blokjes lijnen te vormen. Een unieke uitdaging, en heeft ook een touch-variaant van de eerder genoemde Puzzle Mode.
Push Mode: Door goed te spelen kun je jouw kant van de puzzel naar je tegenstander duwen. Een wat meer competitieve versie van Tetris dus!
Catch Mode: Gebaseerd op Metroid, waarbij je blokken moet vormen en Metroids moet ontwijken!
Mission Mode: Je hebt verschillende taken die je moet volbrengen. Alleen voor de Tetris-veteraan!
Multiplayer Mode: Naast de iets mooiere klassieke Tetris in multiplayer heb je ook de Push en Mission Mode voor competitieve potjes met maar één Game Card.
Iedere Mode kent ook een eigen Nintendo thema. Denk hierbij aan Donkey Kong, Zelda, Metroid en Yoshi's Cookie. Dit wordt geweldig voor de nostalgisten.
volgens mij bedoelt hij in de TTquote:Op maandag 13 februari 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik dacht erover om het een beetje algemeen te houden, dus DS + DS lite, maar de standaard DS is te lelijk voor de OP.
dan doe je em heel kleinquote:Op maandag 13 februari 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik dacht erover om het een beetje algemeen te houden, dus DS + DS lite, maar de standaard DS is te lelijk voor de OP.
Nein!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:46 schreef Xrenity het volgende:
Lite
Maar haal het woord weg uit de titel
Goed nieuws dus voor de mensen met een Europese Micro en de DS lite willen importeren.quote:I can confirm that you can use the Micro charger on it - they are exactly the same in the way you could use your GBA charger with original DS.
okee OKEE!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja. Niet zeuren en gewoon kopen.Ga naar de winkel en kijk wat je leuk vindn en koop die spellen erbij. Koop de wifi stick of doe moeilijk met je router en ga online. En koop spellen in japan omdat ze hiergewoon werken.
Dus niet denken gewoon doen
Alsof ik niet wist dat hij van jou was.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef mordradead het volgende:
Als ik die TT niet anoniem had ingestuurd bleef het zeker lite
quote:This is going to be the greatest add-on in the history of the handheld. MAX Media Player turns your Nintendo DS into a powerful home entertainment device, with movie playback, music on the move and a convenient picture viewer.
At the heart of MAX Media Player for DS is Datel’s exclusive MAX Media Player. Just insert the cartridge into your DS’s game slot, and boot up our fully featured browser. From here, you can play your MP3 audio tracks, watch videos and view your JPEGs on your DS’s screen. You can even use the browser to activate executable programs!
But where do you store all this media? Simple. MAX Media Player for DS comes supplied with a 4GB hard drive unit, which you plug into your DS’sGBA cartridge slot. It draws its power directly from the DS – no additional batteries are needed. And 4GB is a lot of storage space. Enough, in fact, for up to ten full-length movies. Or over a thousand music tracks. Or thousands of digital pictures. Or numerous other file types, such as data programs and executables…
Das klote voor de DS lite, want dan steekt dat ding 1 cm verder uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef mikando18 het volgende:
Fuck die gare playan dit is veel beter
[..]
[afbeelding]
http://uk.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=GB&cr=GBP&cs=%A3&r=1&l=1&p=17&i=8952&s=8
Je mag toch ruilen binnen een x aantal dagen? ik heb na 5 dagen ook sonic geruild bij de FRS zonder problemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef Mordreth het volgende:
Zou je bij de mediamarkt net-gekochte-maar-al-wel-gespeelde-spellen kunnen ruilen?. Ik heb een aantal reviews (en topic op fok) gelezen.. en nu wil ik animal crossing
. Castlevania is erg mooi spel hoor, daar niet van. Maar niet echt helemaal mijn spel.
De DS is regiovrij, dus release data in Europa maken niet zoveel uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is animal crossing al uit in NL dan?![]()
Dacht dat die pas in maart ofzo kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |