Ja tegen jou ga ik als eerste rijden zodra ik weer goed internet heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben mn wifistick vergeten mee te nemen
Ben trouwens bezig om alle mirror cups op goud te krijgen, zo lastig als je alles de andere kant op gewend bent
Daar zou je een flauwe grap over kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef BMH het volgende:
Ik zoek naar friends.
Toch horen ze in het spel, alleen af en toe 5 meter voor de finish blauw schild word je in 1x 4dequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
die blauwe zijn echt rete-irritant
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef Wunk het volgende:
Jaah, ik heb gisteren even bij m'n neef op z'n DS gespeeld (ik moest z'n Wlan komen instellen), dus ik heb vandaag ook maar een Mario kart DS pack + Mario 64 gehaald...
Geweldig spel![]()
BMH recruteert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.
Hij doet worldwide mode, dus je hoeft niet in Amerika te wonen om tegen om te racen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
Je kan tegen Reggie racen binnekort.
Als je in de VS woont iig.
quote:When: Monday, December 19, 4:00 -- 5:30pm Pacific Time
Where: Bellevue Square McDonald's, Bellevue WA
If you can't make it to Bellevue Square, you can still take part in the fun. Connect to Nintendo Wi-Fi Connection beginning at 4:00pm Pacific Time. I'll be racing in "Worldwide" mode, so be sure to select the same Nintendo Wi-Fi Connection mode for your chance to race me. Bring your A game, because I've been practicing.
Zal ik vandaag ook nog wel even doen, even het topic openen en alle codes invoeren met de stylus. Nu nog even geen tijd. En ik moet nog veel oefenen in de singleplayer mode, ik ken de circuits nog niet en Mario Kart heb ik wel op m'n Gamecube liggen, maar die heb ik maar 2x gespeeld ofzo. Wel redelijk wat Mario Kart 64 gedaan JAREN geleden... dus ik ben nog onervaren ook in dit spel (en dan nog het eerste online potje winnen ook nogquote:Op zondag 18 december 2005 09:11 schreef Cutie het volgende:
Wunk & JK, ik heb jullie toegevoegd aan m'n friends list.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |