je kan nu al cheaten in mariokart?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:32 schreef remcheese het volgende:
iemand enig idee hoe dat eigenlijk met die anti-cheat patch van mariokart ds werkt ?
draait dat niet gewoon op de servers van nintendo ipv dat je game zelf gepatched wordt?
Bedankt voor de bron! Nu weet ik het iig zekerquote:Op woensdag 30 november 2005 11:36 schreef remcheese het volgende:
t is meer zeg maar over dat je wel punten krijgt als een ander disconnect op je....
link :
gamez melding
insidegamer melding
dat moet in de software die je bij de netwerkkaart kreeg in te stellen zijn ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
iemand een idee of het mbv een normale draadloze netwerkkaart mogelijk is om verbinding te maken met je DS? een ad-hoc verbinding dus?
terwijl deze netwerkkaart ook dient als ontvanger voor het signaal van je router?
Moet je 150cc doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef killermj het volgende:
Ik vind het spel de snelheid missen..
Je racet veelste langszaam door de levels heen..
M'n laptop is dus alleen verbonden dmv de wireless netwerkkaart. Deze moet dus gaan dienen als ontvanger voor het routersignaal alswel voor mijn DS.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef remcheese het volgende:
[..]
dat moet in de software die je bij de netwerkkaart kreeg in te stellen zijn ja.
Ik kon het bij mijn broertje zo instellen dat hij dat accepteerde.
t was iets met "hybride"
je moet in elk geval de optie kiezen dat het plaatje in je optiescherm er ongeveer zo uitziet.
(maar dan natuurlijk met je eigen interne netwerkkaart in t midden) :
[afbeelding]
1 2 3 | |LAPTOP | ROUTER <-----------> |_______| |
Blaas is rustig in de micquote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef jeloo het volgende:
en waarom krijg ik bij balloon battle maar 1 ballon en de cpu's 3
Zodra ik 'm binnen heb stuur ik je 'n mailtjequote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef Cutie het volgende:
[..]
Bas, ik hou me onder voorbehoud aanbevolen voor je cd-wow versie.
Bij de records.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef MaHawK het volgende:
Waar kan je nou eigenlijk je stats een beetje volgen, die van je online matches etc.
Ik heb die baloon battle al niet meer gespeeld omdat ik altijd verloor met 1 balonquote:
Dat werkt alleen als je NIET gastquote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef mordradead het volgende:
op school ook gedaan met multiplayerik zo: voor extra ballonnen even blazen in de mic, die lui als een gek blazen en dan werkt het niet
Ik zat me al af te vragen of ik misschien te hard blies.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je NIET gast![]()
Snaking zuigtquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef bighit het volgende:
iemand tips voor snaking?
Online: Als anderen het niet doen doe ik het ook niet. Doen ze het wel, dan doe ik het ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef bighit het volgende:
nee zeker niet zijn gewoon skills, iedereen kan het toch doen? en daarbij zul je het nodig hebben om de staff ghosts te unlocken
ik vind het zeker geen cheaten, maar iemand iets zinnigs erover te zeggen om het zo recht mogelij te doen??
Je vraagt dezelfde vraag 5x in een paar uur.. geduld.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef bighit het volgende:
snaking is oop rechte stukken driften en turbo's usen zoveel als mogelijk,
het enigste probleem is vaak dat je de berm inschuift.
hoe doe je dat snaken nou zo recht mogelijk?
wordt er met snaken nou die turbo bedoelt die je krijgt n.a.v. een drift als je in de drift l-r drukt?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef RyanDunn het volgende:
ze moeten iets doen aan snaken... das toch geen mario kart meer =[
ja, wat is dat snaken tochquote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef RyanDunn het volgende:
ze moeten iets doen aan snaken... das toch geen mario kart meer =[
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat het achter een andere kart hangen zodat je een turbo krijgt.quote:
er wordt hierboven een aantal keer gevraagd om te vertellen wat het is, is dat teveel moeite?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef bighit het volgende:
Waarom zouden ze dat snaken moeten verbieden?
Iedereen kan toch snaken? Het is gewoon een bepaalde skill die je moet leren.
En het is niet zo moeilijk dus ik zou zeggen leer het en alles komt goed.
Tis gewoon je turbo’s benutten zo goed als je kan
Ik jou ook, maar krijg geen overzicht van jou scoresquote:Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef bighit het volgende:
toegevoegd
Niet waar, die staff Ghost unlocken is prima te doen zónder snaking. Ze verslaan is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef bighit het volgende:
nee zeker niet zijn gewoon skills, iedereen kan het toch doen? en daarbij zul je het nodig hebben om de staff ghosts te unlocken
Ik vind het geen cheaten, maar het haalt wel een groot deel van de lol eraf, zeker als anderen het niet kunnen. Je bent zo ingespannen bezig dat je vergeet van het uitzicht te genieten.quote:ik vind het zeker geen cheaten, maar iemand iets zinnigs erover te zeggen om het zo recht mogelij te doen??
Driften is sneller dan sturen zonder driften. Driften op een rechtstuk gaat sowieso niet langzamer, de boost die je krijgt is een bonus. Leuk he?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja, alleen gaat dat snaken zo verrot dat het sneller is om gewoon rechtuit te rijden. Iig bij mij wel en er is niemand die zegt hoe je het wel goed zou moeten doen (allemaal bang dat hun trukje word ''gestolen'' ofzo?)
Toegevoegd, mijn nwfc = 481 096 624 377 (Poor Leno)quote:Op donderdag 1 december 2005 11:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je vraagt dezelfde vraag 5x in een paar uur.. geduld.
ontopic:
Gisteren gewoon wireless gespeeld op school. Echt super om te doen. Enigste nadeel van die wireless vind ik wel de vele disconnects of dat anderen disconnecten... zoooooo irritant.
iemand die me wil toevoegen op de friends list. En dan het liefst mensen die niet disconnecten
.
die filmpjes daarvan zijn echt gruwelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef MaHawK het volgende:
Van snaken ga je weldegelijk sneller. Ook bij Double Dash doen veel mensen dat. Het bederft alleen wel de pret. Aangezien je als een achterlijke op je D-pad moet rauzen om elke keer weer een boost te krijgen.
Ga maar eens zoeken op lap record filmpjes van Baby Park in Double Dash. 8 seconden en een beetje.
Alle record filmpjes van Double Dash zijn insanequote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef jeloo het volgende:
[..]
die filmpjes daarvan zijn echt gruwelijk
Alleen is driften weer wat andersquote:Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Driften is sneller dan sturen zonder driften. Driften op een rechtstuk gaat sowieso niet langzamer, de boost die je krijgt is een bonus. Leuk he?
als de teller op 2 komt moet je het gas indrukken en ingedrukt houden.... maar niet te vroeg beginnen want dan blaas je je motor op!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef Tware het volgende:
weet iemand hoe je zon turbo start doet? Het werkt iig niet als op de gamecube en n64 versies...
ik heb hier een link naar zo'n filmpje waar je ook goed kunt zien dat ze "snaken". Hierquote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef MaHawK het volgende:
Van snaken ga je weldegelijk sneller. Ook bij Double Dash doen veel mensen dat. Het bederft alleen wel de pret. Aangezien je als een achterlijke op je D-pad moet rauzen om elke keer weer een boost te krijgen.
Ga maar eens zoeken op lap record filmpjes van Baby Park in Double Dash. 8 seconden en een beetje.
ziekquote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik heb hier een link naar zo'n filmpje waar je ook goed kunt zien dat ze "snaken". Hier
Als je denkt dat dat insane is, moet je maar eens zoeken op filmpjes van Mario Raceway time trail van de N64 versie. Dat is echt belachelijk. D'r zit een bug in dat level waardoor je een heel stuk van het circuit overslaat, je moet over een muur springen met je kart. Maar ik zweet het je, het is zo moeilijk omdat 1 keer voor elkaar te krijgen! Die gasten doen het 3 ronden op rij. Ik zal morgen even kijken of ik het filmpje kan vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alle record filmpjes van Double Dash zijn insane![]()
Hoe komen ze er op hehquote:Op donderdag 1 december 2005 19:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar niet te vroeg beginnen want dan blaas je je motor op!!!!
ik den kdat dat iets persoonlijks is, de één rijd het fijner met yoshi, en de ander kan beter overweg met luigi. Bij mij is het luigi dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef bighit het volgende:
wat is eigenlijk de beste allround kart die er is? rij en haal namelijk alles met 1 character nl yoshi en de standart ys maar ik vrees dat ik daar nu tekort mee ga komen
Ik kies het liefst voor de Poltergust 4000 bij Luigi. Ook hier zijn Luigi en Yoshi favoriet (met de laatste haal je de beste drift resultaten). Yoshi trouwens niet in de Ys maar in EGG 1.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:21 schreef bighit het volgende:
welke kart metluigi?
Ik rij gewoon met yoshi in zijn standaard ys hoor. Werkt primaquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:35 schreef bighit het volgende:
ga eens testen bedankt
imo zijn ze allemaal crap, iig wel voor sliden. Wat me ook opvalt is dat er totaal geen eene flikker klopt voor de kart stats. Neem een ventje wat volgens die stats goed kan driften, en het is gvd onmogelijk om er normaal mee te driften. Slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef bighit het volgende:
wat is eigenlijk de beste allround kart die er is? rij en haal namelijk alles met 1 character nl yoshi en de standart ys maar ik vrees dat ik daar nu tekort mee ga komen
Het sliden is idd een stuk lastiger als in Double Dash. Onmogelijk? Nee niet echt. Al verkrampen m'n handen al vrij snel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
imo zijn ze allemaal crap, iig wel voor sliden. Wat me ook opvalt is dat er totaal geen eene flikker klopt voor de kart stats. Neem een ventje wat volgens die stats goed kan driften, en het is gvd onmogelijk om er normaal mee te driften. Slaat toch nergens op?
Ik neem trouwens altijd luigi met die vliegende schotel kart. Die is tenminste snel.
Daar zou ik Yoshi met de Egg1 voor moeten kiezen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef bighit het volgende:
Die stats snap ik ook niet, vooral de snelheid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat me ook opvalt is dat er totaal geen eene flikker klopt voor de kart stats. Neem een ventje wat volgens die stats goed kan driften, en het is gvd onmogelijk om er normaal mee te driften. Slaat toch nergens op?
Nee, dat vind ik niet goed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb net m'n draadloze router gehad voor Sinterklaas, en het werkt
Het duurt alleen héééél lang voordat ik een tegenstander heb gevonden, is het spel niet zo populair ofzo? Zelfs in "Worldwide" stand duurt het nog erg lang. Ik heb net al wel iemand kunnen vinden, hij maakte me alleen dik in
Ik heb trouwens even RaymanNL toegevoegd aan mijn friends lijst als test, vind 'ie vast wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |