Ik vind het alleen wel een lelijk logoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRIIIIIIIIOOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat de naam van dit spel nog zou veranderenmaar aangezien we het logo te zien hebben gekregen, blijft het gewoon Mario Kart DS
[afbeelding]![]()
tja.... het is iig niet 'kiddy'quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel een lelijk logo
zo komt tie niet zo mooi over vind ik ja, maar het licht er aan hoe ze het logo gaan gebruiken hehquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel een lelijk logo
Ik hoop het, ik ben iig voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef HassieBassie het volgende:
Deze game wordt voor mij de reden om een DS te kopen
Komt er ook een Fok! Competie?
NIntendo WiFi connectionquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kunnen we op die meeting doen.
Online bedoel je? Dan kun je maar met z'n 4en.. en bovendien lijkt een meeting me ook wel erg leuk.quote:
ohwjah, dan kun je maar met z'n vierenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Online bedoel je? Dan kun je maar met z'n 4en.. en bovendien lijkt een meeting me ook wel erg leuk.
Dat vind ik weer zo stom klinken... Mario Kart, twee hoofdletters, spatie, staat netter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
Mariokart niet Mario kart
Maakt het uit, iedereen weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
Mariokart niet Mario kart
Dat is een goede redenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:21 schreef nlboy het volgende:
De enige rede voor mij om een DS te kopen...Mariokart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |