BigBen's tasjes hebben de Nintendo licentie en zijn erg goed; ik heb de DS15 van ze, ruimte voor negen DS games, je DS zelf, en nog een paar andere accessoires zoals je oplader of een koptelefoontje. Volgens mij te vinden voor 10-15 euro, en erg stevig ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Evertjan het volgende:
heeft een van jullie ook een opbergtasje voor de DS? zoja welke en waar moet ik opletten?
http://www.ds-gamer.nl/article/3115p1.htmlquote:Na afloop van Iwata´s presentatie op de Game Developers Conference spraken enkele leden van de pers nog met hem, waaruit enkele leuke interviews vloeiden. De meesten bevatten weinig nieuws, maar het interview dat de Seattle Times had bracht ons toch wel een leuk feitje.
Seattle Times: Zijn er games die je leuk vindt maar die niet door Nintendo uitgegeven of ontwikkeld worden?
Satoru Iwata: Alle games van Will Wright vind ik erg leuk. Hij maakt games die niemand anders maakt. Ze geven de speler een intellectuele stinulatie. Zijn games zijn altijd leuk om te spelen, maar leunen nu eens niet op geweld en moorden. Hij is één van de weinige mensen die zijn eigen entertainmentsoort kan creëren.
Ik heb net 2 avondjes gespeeld, in het begin vond ik het niks, maar het wordt zo langzamerhand steeds moeilijker de DS weg te leggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef Oksel het volgende:
Ik speelde gister Castlevania in 1 keer uit.. terwijl ik pas op 72% was!
Will Wright naar Nintendoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/3115p1.html
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef Tomasso het volgende:
Zelda, New SMB, MPH Opera browser en nog wat.
Niet om je teleur te stellen, maar Zuiderpark heeft wel eens laten weten dat hij ook een gedeelte van zijn import bij Lik-Sang haalt. Toch maar even navragen als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:22 schreef BroesWillems het volgende:
Heb de bestelling kunnen annuleren, Nu maar bestellen op Lik-Sang, met rumblepack
Geen Metroid Prime Hunters?quote:
Helaas geen MPH voor mij knalvoer voor jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen Metroid Prime Hunters?
Maar ik wil je afkanllen![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Helaas geen MPH voor mij knalvoer voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |