Waar heb je Killer 7 zo goedkoop gevonden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef Lexie het volgende:
Ik kan weer twee games van mijn wish list afschrijven: Beyond Good and Evil en Killer 7 gescoord, bij elkaar 32 euro.
Ebay. Stond voor 20 euro op nu kopen. Ik had het geluk dat hij er minder dan een uur opstond en volgens de teller was ik de enige die er nog naar gekeken hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar heb je Killer 7 zo goedkoop gevonden?
Wow vetquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ebay. Stond voor 20 euro op nu kopen. Ik had het geluk dat hij er minder dan een uur opstond en volgens de teller was ik de enige die er nog naar gekeken had. Overigens heb ik hem ook eens voor 13 euro nogwat zien weggaan, maar toen was ik vergeten te bieden
.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef peristilius het volgende:
Lol, ik dacht even dat er Osama stond
Naaa. Lack of better.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef outcast_within het volgende:
is osama dan echt zo'n must have?
Ik ben sinds midden 2004 enigszins geinteresseerd in de game. Speelde m toen, was een 'gewone' flipper game. Daarna zouden er trommels gebruikt kunnen worden, nu de mic. Ben benieuwd wat er nou uiteindelijk van geworden is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef outcast_within het volgende:
is osama dan echt zo'n must have?
Kut nou heb ik geen geldquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef Slomy het volgende:
Gisteren bij de MM viewtiful joe 2 voor 10 euro gehaald. Misschien een tip voor de mensen die m, net als ik, nog niet hadden.
Ok, ik zal iets specifieker zijn. Ik heb hem bij de MM in Maastricht gehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Oksel het volgende:
Pff, probleem is dat elke MM een aparte zaak opzich is.. dat kan betekenen dat hij hier in R"dam gewoon ¤60,- is..
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand of er voor de Cube optische audiokabels zijn?
Ok, zonde... Bedankt voor je antwoord iigquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja.
Die bestaan niet.
Je zult het echt moeten doen met die rode en witte plug.
Zelfs de optisch digitale uitgang op de "Q" wordt niet door de Gamecube gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |