Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantiequote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, kerstvakantie lijkt me wel geschikt.. Roy? Lexie? En nog een 4e persoon?
Ff datum prikken?
Vrijdag 30 december.
Donderdag 5 februari.
Vrijdag 6 februari.
Roept u maar..
Ps; we zoeken dus nog een 4e persoon, ga ervan uit dat Lexie en Roy komen.. en ik ga een beamer regelen..In Schiedam. Spekkeh misschien?
Ik wil Mario Footballen tegen Royquote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantie.
op vrijdag kan ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Roy? Lexie? En dan MMaRsu? MMaRsu, jij bent toch een lekker wijf?
Nee ik ben ook een gozerquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Echt?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt?
Ik had ook in mijn hoofd dat jij een chick was...
Dat hoop je maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef MMaRsu het volgende:. Niemand die ook mijn fotoboek bekijkt
.
Ik snap nooit waarom jij uberhaupt nog reageerd in deze topics.....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
nee
En ofquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Tyfus bowser super cup.... fokking 16 wedstrijden 5 minuten, eerste 15 win ik, en de finale verlies ik in de sudden death na 4 minutenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef chibibo het volgende:
De credits zijn wel erg mager wanneer je de Bowser Cup uitspeelt. Voorbijscrollende tekst tegen een achtergrond van een grasveldje waar ongeveer 1 keer per minuut een balletje overheen rolt. Krijg bij het winnen van de Super Bowser Cup iets spannenders te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |