abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32108117

Dit poste ik als laatste in vorige topic:
quote:
Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
Vorige topic:
[GameCube 128] Het magische nummer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 9 november 2005 @ 08:33:46 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32108286
Gamespot over Chibi Robo:
quote:
Chibi-Robo seems to be a game that will appeal to people who are looking for something a bit different from the usual shooter or action adventure game. It has a distinct Japanese feel to it, but the localization seems to be coming along quite well, so the game should appeal to just about anyone with a bit of an open mind and a fondness for subtle, off-the-wall humor. Chibi-Robo ships in February, so be sure to check back for more details and our full review of this strange little game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32108332
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamespot over Chibi Robo:
[..]

Klinkt apart En apart is vaak leuk
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 9 november 2005 @ 08:38:14 #4
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_32108345
quote:

Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
Giggity giggity giggity!
  woensdag 9 november 2005 @ 08:40:13 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32108383
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Klinkt apart En apart is vaak leuk
Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereld

Ik hoop echter wel dat de houdbaarheid wat beter is en dat er meer beloning voor de gamer aanzit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_32108903
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereld

Ik hoop echter wel dat de houdbaarheid wat beter is en dat er meer beloning voor de gamer aanzit.
Nintendogs ging ook 4 weken mee Das toch best ok voor een game tegenwoordig
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32109319
Gisteren Dancing Stage gehaald Ik voel me echt idioot als ik op die dansmat sta te springen.

Maar het is wel tof
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_32110495
Mario Smash Football is cool, ik was met TIjs (gamecube_master) in een game winkel in zwolle, en daar kon je het spel spelen, maar ik mocht het niet van hem spelen want straks vond hij het ook cool en dan moest tie het spel weer halen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 november 2005 @ 10:33:38 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32110507
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Mario Smash Football is cool, ik was met TIjs (gamecube_master) in een game winkel in zwolle, en daar kon je het spel spelen, maar ik mocht het niet van hem spelen want straks vond hij het ook cool en dan moest tie het spel weer halen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32110790
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Gisteren Dancing Stage gehaald Ik voel me echt idioot als ik op die dansmat sta te springen.

Maar het is wel tof
Ik haal hem in december als me vakantie geld binnen is
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32111502
Doe dan niet mee als je niet kan?

Ik dacht dat het zaterdag voor Gameplay was.
Maargoed ik heb al wat geregeld, ze wachten op me .
Tri State. Tri State. !
pi_32111776
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32111859
Heeft iemand ooit deze Cube games in de winkel gezien ?

Cocoto Kart Racer
Cocoto Platform Jumper
Cocoto Tennis
Cocoto Fishing Master
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:33:01 #14
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_32112245
quote:
Mario kicks ass !
Giggity giggity giggity!
pi_32112306
Nou, dat viel even tegen met de koopronde van vandaag. Memory cards zijn amper te krijgen, en ik heb dus uiteindelijk moeten gaan voor een 251 blocks voor 30 euro...
Zonde van het geld, het is dat de console geen flikker kost tegenwoordig (al blijft de xbox een veel voordelige keus gezien de mogelijkheden).

Uiteindelijk ook maar even wat spulletjes erbij gehaald:
2 sets bongo's (1 voor een vriend van mij)
Jungle Beat (konga kan ik dus lenen )
Een big ben mini controller voor de kleine handjes van de lokale peuter.
Winnie the Pooh voor de kleine (ja echt!)
Mario Party 5. Spel was gewoon nog 30 euro, maar 2e hands ben je hier ook minstens 20 euro voor kwijt.

Jammer genoeg ben ik niet tegen super koopjes aangelopen op de bongo's na, als in toppertjes voor 15 euro. Pikmin 2 nog even over getwijfeld maar die staat niet op mijn hebben lijstje.
Op zich wel even genoeg zo, al wil ik nog wel ergens mario kart vandaan halen. Als ik straks farcry binnen heb, moet die wel te ruilen zijn tegen 2 oudere GC titels lijkt mij.

En nou kan ik eindelijk gamen
  woensdag 9 november 2005 @ 11:55:55 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32112899
De console kost niets inderdaad, maar de games en accessoires zijn fokking duur Dat zuigt inderdaad
pi_32113762
Accessoires vallen op zich wel mee (controller is maar 25 euro) alleen die klote memory cards... Idem op de PS2 overigens.

Jungle Beat is cool , sinds tijden niet meer zo'n smile op mijn gezicht gehad. Het zal kortstondig zijn, maar tis wel leuk!
  woensdag 9 november 2005 @ 12:34:44 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_32114035
Games vind ik via de import heel goed te doen, veel goedkoper dan de andere consoles. In Nederland zijn ze wel duur ja .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 9 november 2005 @ 12:50:22 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32114545
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef speknek het volgende:
Games vind ik via de import heel goed te doen, veel goedkoper dan de andere consoles. In Nederland zijn ze wel duur ja .
Tis belachelijk inderdaad dat hetzelfde uit Canada komt 10 euro minder kost dan hier.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:03:25 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_32116681
17 euro meestal zelfs. In Canada kost een spel 43 euro, hier 60. Heeft natuurlijk ook wel wat met de euro koers te maken, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 november 2005 @ 14:07:48 #21
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  woensdag 9 november 2005 @ 14:47:01 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_32117859
Hoe bedoel je? Controllers en memory cards kun je overal kopen toch?
pi_32118842
Memory cards zijn in short supply op dit moment hoor, heb er vandaag in vele winkels maar 3 gezien in totaal, en allemaal nintendo's. Controllers ben ik volop tegengekomen eigenlijk.

oeh oeh Resident Evil 4 valt me goed mee zeg
Ik had mijn twijfels een beetje van tevoren (ben geen liefhebber van de oude resident evil games), maar de sfeer in dit spel is zo verschrikkelijk goed... De graphics vielen op het eerste gezicht tegen, no way mooiste game tot nu toe, maar dat begin ik nu ook meer te waarderen; er zit zo godsgruwelijk veel detail in alles dat het erg levendig wordt. Toch knap, met zulke middelmatige textures zo'n mooie game maken.
Het geluid is fenomenaal, ook al is het maar pro logic ipv dts. Super goed gedaan.
Het is alleen nog wel even wennen aan de controller merk ik, ik druk vaak op het verkeerde knopje, en het mes gebruiken terwijl ik rond wil bewegen zorgt er wel eens voor dat de camera alle kanten opvliegt. Wel vind ik het een schande dat je niet kan strafen (waarom....), de camera dmv de gele stick is te beperkt, en blijft het kut om weg te moeten rennen van wat dynamiet staven als Leon de hele tijd in de weg loopt... (staat iets te dicht op de camera).

Best pittig overigens, en lang? Heb net pas 1-2 af, en ben al 2.05 bezig?
pi_32119126
Ik heb drie memorycards liggen hier, een grijze en twee zwarte. Hoezo zoveel? Grijze zat erbij, zwarte heb ik gekocht omdat ik meer ruimte nodig had en de tweede zwarte is van m'n broertje, zodat ie ook overal het maximale aantal saveslots heeft (zoals bij Zelda).
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 9 november 2005 @ 15:38:38 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_32119247
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
oeh oeh Resident Evil 4 valt me goed mee zeg
Ik had mijn twijfels een beetje van tevoren (ben geen liefhebber van de oude resident evil games), maar de sfeer in dit spel is zo verschrikkelijk goed... De graphics vielen op het eerste gezicht tegen, no way mooiste game tot nu toe, maar dat begin ik nu ook meer te waarderen; er zit zo godsgruwelijk veel detail in alles dat het erg levendig wordt. Toch knap, met zulke middelmatige textures zo'n mooie game maken.
En het wordt nog mooier .
quote:
Het geluid is fenomenaal, ook al is het maar pro logic ipv dts. Super goed gedaan.
Het is alleen nog wel even wennen aan de controller merk ik, ik druk vaak op het verkeerde knopje, en het mes gebruiken terwijl ik rond wil bewegen zorgt er wel eens voor dat de camera alle kanten opvliegt. Wel vind ik het een schande dat je niet kan strafen (waarom....), de camera dmv de gele stick is te beperkt, en blijft het kut om weg te moeten rennen van wat dynamiet staven als Leon de hele tijd in de weg loopt... (staat iets te dicht op de camera).

Best pittig overigens, en lang? Heb net pas 1-2 af, en ben al 2.05 bezig?
Dat strafen hebben ze denk ik expres gedaan, een horrorspel verliest wel veel van z'n momentum als je kunt circlestrafen om je tegenstanders heen. Net zoals dat Leon dicht op de camera staat, dan zie je minder goed wat er achter je gebeurt. Spel duurt overigens ongeveer 20 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')