Vorige topic:quote:Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
quote:Chibi-Robo seems to be a game that will appeal to people who are looking for something a bit different from the usual shooter or action adventure game. It has a distinct Japanese feel to it, but the localization seems to be coming along quite well, so the game should appeal to just about anyone with a bit of an open mind and a fondness for subtle, off-the-wall humor. Chibi-Robo ships in February, so be sure to check back for more details and our full review of this strange little game.
Klinkt apartquote:
quote:
Ook leuk, na dik 3 uur zelda spelen erachter komen dat Link automatisch springt
Ik zat gewoon de heletijd op A te drukken...
Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereldquote:Op woensdag 9 november 2005 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klinkt apartEn apart is vaak leuk
Nintendogs ging ook 4 weken meequote:Op woensdag 9 november 2005 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al een klein stukje kunnen spelen, en het heeft hetzelfde schattigheidsgehalte als Nintendogs. Je moet het robotje zien rennen door de grote mensenwereld
Ik hoop echter wel dat de houdbaarheid wat beter is en dat er meer beloning voor de gamer aanzit.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
Mario Smash Football is cool, ik was met TIjs (gamecube_master) in een game winkel in zwolle, en daar kon je het spel spelen, maar ik mocht het niet van hem spelen want straks vond hij het ook cool en dan moest tie het spel weer halen![]()
Ik haal hem in decemberquote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Gisteren Dancing Stage gehaaldIk voel me echt idioot als ik op die dansmat sta te springen.
Maar het is wel tof
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:17 schreef Gamedemon het volgende:
http://theringhadoneweakness.ytmnd.com/
Tis belachelijk inderdaad dat hetzelfde uit Canada komt 10 euro minder kost dan hier.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef speknek het volgende:
Games vind ik via de import heel goed te doen, veel goedkoper dan de andere consoles. In Nederland zijn ze wel duur ja.
En het wordt nog mooierquote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef DinoPK het volgende:
oeh oeh Resident Evil 4 valt me goed mee zeg
Ik had mijn twijfels een beetje van tevoren (ben geen liefhebber van de oude resident evil games), maar de sfeer in dit spel is zo verschrikkelijk goed... De graphics vielen op het eerste gezicht tegen, no way mooiste game tot nu toe, maar dat begin ik nu ook meer te waarderen; er zit zo godsgruwelijk veel detail in alles dat het erg levendig wordt. Toch knap, met zulke middelmatige textures zo'n mooie game maken.
Dat strafen hebben ze denk ik expres gedaan, een horrorspel verliest wel veel van z'n momentum als je kunt circlestrafen om je tegenstanders heen. Net zoals dat Leon dicht op de camera staat, dan zie je minder goed wat er achter je gebeurt. Spel duurt overigens ongeveer 20 uur.quote:Het geluid is fenomenaal, ook al is het maar pro logic ipv dts. Super goed gedaan.
Het is alleen nog wel even wennen aan de controller merk ik, ik druk vaak op het verkeerde knopje, en het mes gebruiken terwijl ik rond wil bewegen zorgt er wel eens voor dat de camera alle kanten opvliegt. Wel vind ik het een schande dat je niet kan strafen (waarom....), de camera dmv de gele stick is te beperkt, en blijft het kut om weg te moeten rennen van wat dynamiet staven als Leon de hele tijd in de weg loopt... (staat iets te dicht op de camera).
Best pittig overigens, en lang? Heb net pas 1-2 af, en ben al 2.05 bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |