Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantiequote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, kerstvakantie lijkt me wel geschikt.. Roy? Lexie? En nog een 4e persoon?
Ff datum prikken?
Vrijdag 30 december.
Donderdag 5 februari.
Vrijdag 6 februari.
Roept u maar..
Ps; we zoeken dus nog een 4e persoon, ga ervan uit dat Lexie en Roy komen.. en ik ga een beamer regelen..In Schiedam. Spekkeh misschien?
Ik wil Mario Footballen tegen Royquote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantie.
op vrijdag kan ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Roy? Lexie? En dan MMaRsu? MMaRsu, jij bent toch een lekker wijf?
Nee ik ben ook een gozerquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Echt?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt?
Ik had ook in mijn hoofd dat jij een chick was...
Dat hoop je maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef MMaRsu het volgende:. Niemand die ook mijn fotoboek bekijkt
.
Ik snap nooit waarom jij uberhaupt nog reageerd in deze topics.....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
nee
En ofquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Tyfus bowser super cup.... fokking 16 wedstrijden 5 minuten, eerste 15 win ik, en de finale verlies ik in de sudden death na 4 minutenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef chibibo het volgende:
De credits zijn wel erg mager wanneer je de Bowser Cup uitspeelt. Voorbijscrollende tekst tegen een achtergrond van een grasveldje waar ongeveer 1 keer per minuut een balletje overheen rolt. Krijg bij het winnen van de Super Bowser Cup iets spannenders te zien?
Een paar keer... Hahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, gisteren weer van 16.30-19.15 gemariosmashfootballt![]()
(ik kon niet langer, ik moest weer uit eten enzo) Ik ben wel een paar keer ingemaakt
![]()
je hebt wel een keer verlorenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:14 schreef Meppo het volgende:
[..]
Een paar keer... Haha![]()
Ik heb gewoon alles gewonnen...Zelfs van je vader
![]()
Dat deed ik expresquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je hebt wel een keer verlorenTegen thomas (user op fok: Taart)
![]()
Je voortgang wordt toch opgeslagen tussen de wedstrijden door? Of is dat bij de Super Bowser Cup niet zo (ik ben zelf pas bij de Super Mushroom Cup)?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef neggix het volgende:
Tyfus bowser super cup.... fokking 16 wedstrijden 5 minuten, eerste 15 win ik, en de finale verlies ik in de sudden death na 4 minutenFokking 3 uur weg
Kutzooi...
Ja, maar omdat ik verloor tyfte ik me controller weg en ging naar beneden.. vergeten te resettenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je voortgang wordt toch opgeslagen tussen de wedstrijden door? Of is dat bij de Super Bowser Cup niet zo (ik ben zelf pas bij de Super Mushroom Cup)?
Yoshi in zijn EGG kart...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef Vaati het volgende:
Welke sidekicks stelt iedereen hier op??
Ik speel zelf voornamelijk met toad vanwege zijn snelheid, maar wat zijn eigenlijk de specifieke eigenschappen van de koopa's??
Neem nog een biertjequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Yoshi in zijn EGG kart...
Ow.. euuh.. wacht eens even..![]()
-Mario Party 4 of 6quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef smash789 het volgende:
Eyyy, ik zoek nog effe een superleuk multiplayer spel voor de Cube, ik heb al Mario Party 5 en Double Dash, what should be next?
Ja, neem mij please.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef HAL9000S het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met VIP punten?
Dan is iemand je te snel afgeweest... ik heb ze net opengekrast.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, topic gemist![]()
![]()
Anyway, ik heb een queste voor de Cube:
[GEZ] GameCube Mario Games
Er zou toch nog 1 grote titel voor de cube komen (naast Zelda)?quote:Nintendo announced they will participate the Jump Festa 2006 event in Japan on December 17 - 18, the company will showcase Mario Party 7 (GC) and Animal Crossing: Wild World (NDS), plus a new game title.
Idemquote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil er eigenlijk liever helemaal niks over weten. Het maakt het wachten alleen maar ondraaglijker en ik wil alles liever ontdekken tijdens het spelen.
Ik wil liever eindelijk is een releasedate horen!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil er eigenlijk liever helemaal niks over weten. Het maakt het wachten alleen maar ondraaglijker en ik wil alles liever ontdekken tijdens het spelen.
Nedgame.com heeft nog een Wind waker limited edition incl. OOT & Master Quest. Majora's Mask kun je alleen spelen op de collector's zelda disc.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil eigenlijk de gamecube disc met OoT en MM aangezien ik geen N64 heb. En TWW heb ik ook nog niet gespeeld.
7/10quote:For the poor, deprived Cube owners out there that have been thus far denied the chance to strut their stuff in front of their TV, this is easily the best Dancing Stage title on any platform. That it's exclusive to the little Nintendo boxlet might just help make up for the long wait, and the fact that it comes in a nice big box with a mat included helps sweeten the deal. Sure, Dancing Stage Mario is nothing new, but it's an enduring, bizarre little concept with practically universal appeal, and a great way of wearing out super energetic kids.
Ik heb nog een Z:TWW wil je die overnemen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:31 schreef Darkzell het volgende:
Okee die releasedata wil ik ook wel eens horen ja. Ik had eigenlijk eerst gedacht deze kerstmis al met Link te spelen in z'n nieuwste avontuur maar nu ben ik bijna genoodzaakt om toch maar eens Z:TWW aan te schaffen
respectquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
Ik ga vanavond Mario Smash Football spelen tegen een hele groep vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:29 schreef mordradead het volgende:
telefoonmodem niet, met de breedband modem kun je mario kart en fantasy star online spelen
je kunt met een of ander programma op de PC wel online met MKDD, maar ik weet niet hoe het precies werkt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelen
Baris is ons submitschatjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:information Resident Evil on GC
According to certain sources in the distribution, Capcom could republish Resident Evil 4 on GameCube as of the next year in a version Director' S Cut. The latter would contain all the no-claims bonus present in the version Playstation 2 as of new weapons, new costumes and some additional scenes, in particular the missions additional with beautiful Ada Wong. Moreover, the play would be sold at small price. One speaks about approximately 30 euros. Now let us await an official confirmation more than probable on behalf of the editor.
Ik doe het met plezier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |