Ik heb nog een Z:TWW wil je die overnemen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:31 schreef Darkzell het volgende:
Okee die releasedata wil ik ook wel eens horen ja. Ik had eigenlijk eerst gedacht deze kerstmis al met Link te spelen in z'n nieuwste avontuur maar nu ben ik bijna genoodzaakt om toch maar eens Z:TWW aan te schaffen
respectquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
Ik ga vanavond Mario Smash Football spelen tegen een hele groep vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:29 schreef mordradead het volgende:
telefoonmodem niet, met de breedband modem kun je mario kart en fantasy star online spelen
je kunt met een of ander programma op de PC wel online met MKDD, maar ik weet niet hoe het precies werkt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelen
Baris is ons submitschatjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:information Resident Evil on GC
According to certain sources in the distribution, Capcom could republish Resident Evil 4 on GameCube as of the next year in a version Director' S Cut. The latter would contain all the no-claims bonus present in the version Playstation 2 as of new weapons, new costumes and some additional scenes, in particular the missions additional with beautiful Ada Wong. Moreover, the play would be sold at small price. One speaks about approximately 30 euros. Now let us await an official confirmation more than probable on behalf of the editor.
Ik doe het met plezier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |