abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30448480
Op 15 september verschijnt in Japan de nieuwste game van Capcom voor de DS, Gyakuten Saiban, in de winkel. In Europa heet deze game Phoenix Wright: Ace Attorney. In Phoenix Wright speel je de rol van een advocaat, en is het de bedoeling om meerdere rechtszaken te doorlopen, en winnen voor je eigen client. Bewijzen zoeken, mensen ondervragen, hard "OBJECTION!" roepen, in deze game kan het allemaal.

Gelijktijdig met de Japanse release van de game brengt Capcom ook een Limited Edition van de game uit. Deze kan men dan voor yen 7140, zo'n 56 euro, dan aanschaffen. Deze Limited Edition zal voorlopig enkel in Japan verkrijgbaar zijn, en bevat ondermeer een boek, een stylus, een armbandje, en een soundtrack van de game. Of we de Limited Edtiion van Phoenix Wright ook in Europa zullen zien, is onbekend. Toch is de game ook zonder de Limited Edition erg cool. Ik kan er zelf niet op wachten, dus wellicht import ik hem. De game bevat namelijk een Engelstalige optie.

pi_30448799
Spam
Xbox Live: Anormius
pi_30448934
heb je niks te doen ofzo?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:14:45 #4
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30449266
Van dit spel kan ik nou niet enthousiast worden..
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:05 #5
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30449280
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef Mister_T het volgende:
Spam
Inderdaad je bent aan het spammen.. hou er eens mee op.
pi_30449486
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Van dit spel kan ik nou niet enthousiast worden..
Meh, ik kijk er juist extra zwaar naar uit. Het lijkt me zo tof om keihard OBJECTION te schreeuwen tegen mijn DS in de trein, en dan de reacties te peilen.
pi_30449559
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef Thomper het volgende:

[..]

Meh, ik kijk er juist extra zwaar naar uit. Het lijkt me zo tof om keihard OBJECTION te schreeuwen tegen mijn DS in de trein, en dan de reacties te peilen.
ach, daar hebben we nintendogs toch voor, ZIT FIDO, ZIT GVD!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30451420
Dit spel lijkt me echt zo leuk. En zeker nu ik hoor dat dit spel een engelstalige optie heeft wordt importeren wel erg aantrekkelijk. Is de amerikaanse of europese releasedatum al bekend?
pi_30451477
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:25 schreef -Yuna- het volgende:
Dit spel lijkt me echt zo leuk. En zeker nu ik hoor dat dit spel een engelstalige optie heeft wordt importeren wel erg aantrekkelijk. Is de amerikaanse of europese releasedatum al bekend?
Amerika zou nog in oktober zijn, Europa is 2006.
pi_30451602
Misschien dat ik dan nog wacht op de amerikaanse release :-)
pi_31790141
Tijd voor een kickje. Ik heb de game nu een weekje of twee, en zit er doorheen te sjeezen; op een positieve manier dan. Ik blijf maar spelen, tof verhaal na tof verhaal.

Ik las net dat Lexie hem ook heeft; hij beschreef de producer uit Chapter 3. Een ultiem voorbeeld van de toffe dialogen in de game: deze produceer praat helemaal in 1337-speak. De reacties van Phoenix en co. daarop zijn nog toffer: zegt producer 'sucks0rz', dan zegt Maya, Phoenix zijn assistent: "Nick, what are 'sucksores'?"

pi_31790183
Heb hem hier liggen en lijkt me geweldig!

Maar eerst Castlevania en Advance Wars DS uitspelen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31790212
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heb hem hier liggen en lijkt me geweldig!

Maar eerst Castlevania en Advance Wars DS uitspelen.
Begin in ieder geval alvast, want zaak drie bereik je redelijk snel, en je ligt er constant mee in een deuk. Zo tof.
pi_31790551
Absoluut een heel leuk spel.
Die fanboy is ook een grappig persoontje. Hoe hij pissig met z'n zwaard loopt te dreigen
Wist eerst niet zeker of ik hem wou maar ik had zin in een ander soort spel en dat is dit absoluut.
Toppertje!!
pi_31792930
Ik had hem laatst bijna gekocht op Schiphol. Toen heb ik hem laten liggen, nu vind ik dat jammer. Maar ik heb al zoveel games...
pi_31794890
kunt hem ook bij nedgame of dimensionplus in groningen kopen. Ook via internet.
pi_31803126
Ik kocht 'em bij VideoGamePlus.ca, 34 euro, vrijdag betaald, maandag binnen. Erg snel.
pi_31804629
VGP is inderdaad een geweldige site!
pi_31804865
hmm die site ken ik nog niet. Ff kijken
pi_31890685
Het is echt een geweldige game . Op het moment heb ik drie zaken gehad en wacht ik even met verder gamen anders is het zo snel afgelopen . Gelukkig heb ik Castlevania nog om me gezelschap te houden .
pi_31891113
Heb ik net zo ben nu ook bij 4 en ben nu eerst bezig met andere spellen.
Is Castlevania echt een goed spel?
pi_31891585
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Is Castlevania echt een goed spel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31923098
Ik wou je vragen of hij het zelfde gevoel geeft als bv de 8 bit versie...maar ik las dat je nog nooit eerder een Castlevania hebt gespeeld.
pi_31923353
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik wou je vragen of hij het zelfde gevoel geeft als bv de 8 bit versie...maar ik las dat je nog nooit eerder een Castlevania hebt gespeeld.
De opzet is vrij anders, maar het creepy sfeertje hangt er nog wel. Je moet in je eentje een enorm kasteel doorzoeken waarbij je steeds extreem toffe tussenbazen tegenkomt. Ik vond de oude castlevania's altijd erg tof en deze streeft de oude op alle punten voorbij . Zeker kopen dus als je fan bent van de oude.
pi_31924000
Hartstikke bedankt!
Ik ga hem zeker kopen. Eerst wat geld hebben want dat is al op aanandere spellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')