Ze worden snel vuil bedoel je?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef B1tchwax het volgende:
Ik ga denk ik voor zwart. Ik had toen screenshots gezien van de DS lites die in Japan op demobooth stonden... en daar werd ik niet echt gelukkig van.
Tegen krassen op de buitenkant natuurlijk. Hoe voorzichtig je ook bent, als je dat ding iedere keer gewoon neerlegt zullen er langzaamaan kleine krasjes in sluipenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef BMH het volgende:
Ik snap het nut niet van een berschermcase om je beschermcase (de DS kleppen beschermen de schermen).
Ik ga hem gebruiken tijdens mijn treinritten. Tussendoor komt hij in mijn tas terecht die vol zit met allerlei rotzooi. Ik kan me een hoop situaties voorstellen waarin mijn DS veiliger is MET case dan zonder. Krasjes zijn dan mijn minste zorgquote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef BMH het volgende:
Ik snap het nut niet van een berschermcase om je beschermcase (de DS kleppen beschermen de schermen).
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef BMH het volgende:
En welke case kopen jullie dan om je case te beschermen tegen krassen?
Fout! De DSlite gebruikt een ander soort adapter dan de DS.. Je moet een Gameboy Micro oplader hebben om je DSlite op te kunnen laden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef Maaark het volgende:
http://www.dvdstars.com/product.php?prodid=230232§ion=G
Hier is de DS Lite maar 93 euro, als je de coupon code AVFORUMS invult bij het afrekenen.
Free shipping!
Mijne is al besteld!
En als je er dan deze bij besteld: http://www.consoleshop.nl(...)o-ds-ac-adapter.html
kan je ook in NL opladen
De PSP-bezitters moeten wel, je kunt de psp niet dubbel vouwen om het scherm te beschermenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef Kill_em_all het volgende:
dan ga je al die psp gebruikers achterna die met zo'n hughe ding de hele dag moeten rondlopen om hun psp te beschermen![]()
Deze? Photoshop uiteraardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef oor het volgende:
ik zag een plaatje met een apple logo. klopt dit of is dat een gefotoshopt plaatje?
neen ik bedoel ik zag een witte nintendo ds lite met een apple logo eropquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Deze? Photoshop uiteraard
[afbeelding]
geen photoshop, maar een sticker....shop/jobquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef oor het volgende:
ik zag een plaatje met een apple logo. klopt dit of is dat een gefotoshopt plaatje?
Ik had gelezen dat alle DS Lite's hetzelfde waren, en dat alleen de adapter verschilde?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef BMH het volgende:
En de DSlite die dvdstars.com verkoopt in een 220v versie en niet de gebruikelijke 110v versie die je in Amerika/canada gebruikt. Kan iemand hier uitleg over geven?
ook fout BMHquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Fout! De DSlite gebruikt een ander soort adapter dan de DS.. Je moet een Gameboy Micro oplader hebben om je DSlite op te kunnen laden.
En de DSlite die dvdstars.com verkoopt in een 220v versie en niet de gebruikelijke 110v versie die je in Amerika/canada gebruikt. Kan iemand hier uitleg over geven?
Ah koop je toch een Micro erbij als je toch al aan het spenden bentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Maaark het volgende:
JEZUS! DIE HEB IK NET BESTELD... AAARGH... ik zit nu met 2 adapters waar ik niks aan heb!
Step down converter? je hoeft toch niks te converten, je krijgt een DS lite met een 230 Volt adapter, wanneer je em binnen krijgt kijk je even of ie in je wandcontactdoos past, zo niet ga je naar een betere elektra boer of naar een anwb winkel, en vraag om een reisstekker.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:10 schreef Maaark het volgende:
Ik ben aan het proberen om die orders te cancellen...
Dus de beste keus is gewoon een stepdown converter?
Beste zin ooit op Fok!quote:nu heeft dit lelijke meisje een make-over gehad en is het uiterlijk eindelijk afgestemd op de innerlijke schoonheid.
Erg leuk stukje tekst! Kan iemand mij ff 150 euro pasenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn impressies van de DS Lite trouwens.
DS Lite Special
Bart smit verkoopt packs.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef YourMaster het volgende:
Mensen nog adviesen over bij welke winkel ik hem halen moet?
Dat zijn wel leuke deals eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Bart smit verkoopt packs.
DSL + New Super Mario: ¤ 175,-- (30 juni)
DSL + Brain age: ¤ 165,--
DSL + Nintendogs Dalmation+Friends: ¤ 175,--
Los kost ie ¤ 150,--
idd, van buiten is hij super mooiquote:
Ik denk dat je op wit meer vlekken zietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef BMH het volgende:
Ik ga voor wit.. Zwart word veel te vlekkerig.
Zou die mario pack zo kopen, maar ga maandag op vakantie en wil hem graag mee. Zo'n brain age pack kan ik wel overwegen, misschien leuk voor mijn vriendin, maar daardoor ook weer slecht voor mijn screen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Los kost ie ¤ 150,--
Met dew E fkwamen er weer screens van., in de zomer zou hij verschijnen in Japanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van die Opera Webbrowser? Daar is het zo stil over...
Het komt er nog steeds aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van die Opera Webbrowser? Daar is het zo stil over...
Ik ga em kopen in ENschede bij de Mediamarkt of Gameshop twente. In Hengelo heb je dezelfde keuzes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef Maraca het volgende:
Maar BMH.. nu weet ik nog steeds niet of je hem morgen in Hengelo of Enschede gaat halen. Als je hem in Hengelo gaat halen, wil je me dan vertellen in welke winkel dat is?
Yeah rightquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat je op wit meer vlekken ziet![]()
Crap, dat van Bart Smit is net 2 dagen te laatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Los kost ie ¤ 150,--
Op zwart zijn sommige vlekken idd beter te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right
Toegegeven, op de witte zie je ook vlekken als je hem onder een hoek met een lichtbron houdt. Op donker kan dit alleen maar erger zijn.
Het is idd iets minder mooi, maar ik denk dat het nog wel eens handig kan zijn. Zelfs met een felle zon op dat matte zwart gaat het niet glimmen of wat dan ook. Het matte wit gaat ook niet glimmen maar word wel fel als de zon erop schijnt wat irritant kan zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Van buiten is hij erg mooi, dat mat zwart aan de binnenkant is wat minder.
waar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan hem morgen ophalen !!!!!!!!
Hopelijk rijden die vrachtwagens snel door naar het oosten van het landquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Zuiderpark
Kreeg net een message, morgen komt die binnen, je kan hem ophalen.
*Zucht, iemand moet hem 2 dagen eerder krijgen, ik neem wel de zwarte taak op mij.
We zitten al een hele tijd een pagina verderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef turkish_n3z het volgende:
komt in augustus in Japan volgens mij..
dat merkte ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
We zitten al een hele tijd een pagina verder
Hope soquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Hopelijk rijden die vrachtwagens snel door naar het oosten van het land![]()
Me moeder van 51 staat nu op 36 (eerste test).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Wessiej het volgende:
Voel ik mij toch wel knullig met mijn 80 jaar.
Zoveel keus! Advance Wars DS, Phoenix Wright, etc...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar met welk spel dan? Ik weet he gewoon nog niet.
Details!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel een hele leuke discussie met het service centre van Lik Sang heb over mijn stuck pixel
Er zijn tig leuke games voor de DS naast New super mario Bros. Kijk maar eens op www.gamerankings.com voor een lijstje van goed gewaardeerde games.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Help, ik zit met een dillema.
Ik ga de DS lite kopen, dat staat vast. Ook gaat het een zwarte worden. Ook wil ik de nieuwe Mario erbij hebben, echter komt deze pas een week later uit. Zal ik wachten tot 30 juni zodat ik dit pakket voor 175 euro zal kopen? Of zal ik morgen (eigenlijk vrijdag) de DS lite kopen met nog een spel? Maar met welk spel dan? Ik weet he gewoon nog niet.
Mariokart, tetris...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Help, ik zit met een dillema.
Ik ga de DS lite kopen, dat staat vast. Ook gaat het een zwarte worden. Ook wil ik de nieuwe Mario erbij hebben, echter komt deze pas een week later uit. Zal ik wachten tot 30 juni zodat ik dit pakket voor 175 euro zal kopen? Of zal ik morgen (eigenlijk vrijdag) de DS lite kopen met nog een spel? Maar met welk spel dan? Ik weet he gewoon nog niet.
Die chinezen lullen zich eronderuit, maar blijven beleefd. Ik daarentegen wordt steeds pissiger!quote:
Gewoon zeggen dat je van het consumenten programma radar bent en dat je onderzoek doet naar pixelgarantie van webshops.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die chinezen lullen zich eronderuit, maar blijven beleefd. Ik daarentegen wordt steeds pissiger!Gewoon zeuren en totaal niet ingaan op hun antwoord. Kijken hoelang ze nog mijn mailtjes blijven beantoorden.
webshops geven geen pixelgarantiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je van het consumenten programma radar bent en dat je onderzoek doet naar pixelgarantie van webshops.![]()
Ik heb wel al vermeld dat ik voor de op twee na grootste game website van Nederland schrijf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef BMH het volgende:
Gewoon zeggen dat je van het consumenten programma radar bent en dat je onderzoek doet naar pixelgarantie van webshops.![]()
Weet ik ook wel, het is meer bezigheidstherapie op het werk.quote:
Hum. Ik werk soms als bezigheids therapiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, het is meer bezigheidstherapie op het werk.
haha okquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, het is meer bezigheidstherapie op het werk.
ik had de mediamarkt voor de lol even een belletje gegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Maraca het volgende:
Bah.. de Intertoys hier krijgt hem pas "eind Juni" en ik moest niet teleurgesteld zijn want het "was al 20" juni![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |