Ik ben voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 06:55 schreef MeZZiN het volgende:
Als er intresse is kan de pricecompare voor nintendo ds game opgenomen worden in de OP...
de link is http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php?type=DS
[afbeelding]
Deze prijzen zijn wel live updates van webwinkels. (ben nog bezig met het invoeren van veel meer games voor de DS deze zal rond dit weekend meer dan 20+ bevaten)
En als je de link toevoegd aan het plaatje dan krijg je alles te zien.
Ja het wordt uitgebreid maar in de lijsten staat nu 600! site pagina geregistreerd die elke dag worden geupdate met de nieuwste prijzen. Dus er staat al heel veel in alleen nog niet voor de DS (ben namelijk net begonnen met DS gegevens in te voeren.) Maar het is een goed begin lijkt me zo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik ben voor.Altijd handig. Wel duidelijk dat je bijna altijd beter voor de US versies kan gaan.
Ik neem aan dat de lijst wel nog uitgebreid gaat worden? Nu staat er niet zoveel in.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:14 schreef philipnorth het volgende:
Mezzin's price compare
Was altijd fan van je Cube PriceCompare
Ik heb mijn offline tetris rating gisteren opgepompt tot 10.393 puntenquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Age ga ik opzeker halen als ie uitkomt. Verder ben ik nu bezig met Megaman Battle Network 5 Double Team DS:Meer heb ik er niet echt over te zeggen.
Tetris rockt ook nog steeds. Maar 200 lijnen haal ik nog lang niet
Super!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:45 schreef MeZZiN het volgende:
Maar het komt goed moet alleen nog wat meer software schrijven zodat ik sneller kan invoeren.
maar het komt er allemaal aan
Vrouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb net Urbz besteldkon het niet laten
In het beginmenu zie je linksonder een 'lampje', klik hierop en de brightness veranderdquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:33 schreef Dromer het volgende:
Gisteren mijn DS Lite binnen! Schermpjes zijn echt superhelder vergeleken bij de eerste DS. De kleuren knallen echt van het scherm af! Ik vraag me alleen af hoe het zit met die 4 standen brightness. Kun je die als gebruiker instellen of werkt dat via de games?
aha thanks! *kijken gaat*quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In het beginmenu zie je linksonder een 'lampje', klik hierop en de brightness veranderd
Geweldig ding nog steeds
hoe kan zelda daar op staan? Die is toch nog lang niet uit?quote:Op woensdag 3 mei 2006 06:55 schreef MeZZiN het volgende:
Als er intresse is kan de pricecompare voor nintendo ds game opgenomen worden in de OP...
de link is http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php?type=DS
[afbeelding]
Deze prijzen zijn wel live updates van webwinkels. (ben nog bezig met het invoeren van veel meer games voor de DS deze zal rond dit weekend meer dan 20+ bevaten)
En als je de link toevoegd aan het plaatje dan krijg je alles te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |