Zeker weten, ik ben geen die hard DS-gamer maar op deze zit ik echt te wachten!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:32 schreef Laton het volgende:
waarom komt ie niet gewoon op de cube godver de godver..ik wil 2d nostalgia in een huidig jasje
Dat is de GAMEBOY Player, voor GAMEBOY Games. De DS heeft twee schermen, das nogal moeilijk te emuleren op een TV.quote:
Same for me!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zeker weten, ik ben geen die hard DS-gamer maar op deze zit ik echt te wachten!
als het dan toch speciaal om dit spel draait, kun je misschien beter even wachten op de Litequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:05 schreef CosmoKramer het volgende:
*kwijlt*
Deze game heeft me doen besluiten zometeen toch een ds te kopen.
ik vind het niet vernieuwend. lijkt erg op SMB1 en SMB3. maar een Mario 2D platformer is meteen de moeite waardquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het spel enigszins vernieuwend en/of de moeite waard?
Het is Mario, het is 15 jaar geleden dat er een 2D mario uitkwam. Kortom: Mario 2D platformer...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het spel enigszins vernieuwend en/of de moeite waard?
Eerste 2d mario in 15 jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef Markster het volgende:
Jezus Christus, houdt dat gemelk van Nintendo dan nooit op ?
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef Markster het volgende:
Jezus Christus, houdt dat gemelk van Nintendo dan nooit op ?
Omdat het mij irriteertquote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Maar waarom zouden ze er mee stoppen als het succesvol blijft?
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Maar waarom zouden ze er mee stoppen als het kwaliteitsspellen blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |