abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56774945
Zag hem een paar weken terug in de winkel liggen. Ik dacht meteen: "meenemen!"
Snel thuis in mijn DS gedaan en het spel is echt op een aantal punten heel anders:

-Het Verhaal: is nog uitgebreider dan advance wars ds waar de gesprekken al langer dan de eerste 2 delen waren.

-Totaal nieuwe omgeving met een grimmigere sfeer

-Moeilijker: qua missies in het begin/midden van de storymode, ik kan nog niks zeggen over het einde, die bij de vorige delen altijd het moeilijkst was.

-Nieuwe units en sommige oude units vervangen

-CO's kunnen in units zodat ze ubersterk worden. Wat mij betreft hadden ze dit eruit kunnen laten aangezien als die unit dood is de co gewoon in een andere unit kan wanneer die op een fabriek staat)

-Online support, eindelijk alleen ..... er is niemand om mee te spelen.

Ik ben vooral met de storymode aan de slag gegaan en het speelt echt heel lekker weg. Ook het gebruik van de stylus is verbetert, maar zonder stylus speelt het toch nog steeds sneller/preciezer. Wat minder geslaagd is, is de "inzoom" functie, waar de units op de map mooier/anders worden afgebeeld. Het gebied is te klein en gebruik het daarom bijna nooit aangezien je dan vijandelijke langeafstandsunits over het hoofd kan zien, terwijl het er wel mooi/leuker uit ziet. (ingezoomed: 10x7 vakjes en uitgezoomd 16x13

Screenshots:

ps: De amerikaanse versie heet denk ik "days of ruin", aangezien de screenshots van beide versies hetzelfde zijn.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56774977
O ja ik zou het wel leuk vinden om een potje online tegen iemand te doen dus post/pm graag als je wilt.
pi_56774990
Ik zit bij de voorlaatste missie. Gameplay is nog steeds steengoed, zelf iets strakker geworden dan de voorganger. Nutteloze units zijn nu bijvoorbeeld weg. Alleen trek ik het verhaal en die hele post-apocalyptiche sfeer niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:54:09 #4
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56775116
Hier hetzelfde met het verhaal, na een missie of 10 heb je dat geneuzel wel gezien. Gauw op start rammen en spelen!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_56775897
Eigenlijk ook zo hier maarja ik hou normaal toch al niet van verhalen dus ik kan daar niet over oordelen( of het verhaal goed is enz)
pi_56783512
online nu met het derde potje bezig (nu zijn er ineens wel mensen) en het is wel leuk alhoewel echt lange gevechten niet ten sprake zijn denk ik.
pi_56787147
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef thaduck het volgende:
Hier hetzelfde met het verhaal, na een missie of 10 heb je dat geneuzel wel gezien. Gauw op start rammen en spelen!
Helft van het verhaal gaat over het feit dat er te weinig eten is. Anders leg je een moestuintje aan op een van die vliegdekscheppen die je wel in eindeloze hoeveelheden kunt bouwen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 17 februari 2008 @ 13:56:41 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56790092
Van missie 20 word ik echt woest, wat een stallfest is dat zeg .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56791863
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
Van missie 20 word ik echt woest, wat een stallfest is dat zeg .
Eerste keer leek het er ook op dat ik ging verliezen maar je moet gewoon in het begin heel tactisch spelen en alles op air gooien + wat med tanks.
pi_56802629
tvp

binnenkort er eens aan beginnen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')