Dat had ik dus ook na mijn vierde badge. Walkthrough hielp me weer even op de wegquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon![]()
Ben er stiekem alweer 20 uur mee bezig en heb nu 4 badges. Ik moet alleen ff uitzoeken waar ik nu heenmoet, dat weet ik ff niet
De wereld redden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:44 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb het niet zo op Pokémon... puur omdat het voor kinderen isHaha!
Wat moet je precies doen??
The same we do every day.quote:
Nooit last van gehad.. gewoon sparenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
The same we do every day.
Ik wil alleen niet weten hoeveel uur ik in pokemon ga steken als ik een boel pokemon wil vangen. Ik vind wel dat het geld leip werkt. Bij sommige mannetjes kan je geld krijgen, maar als het op is dan kan je nergens meer nieuw geld halen. Niet dat ik niet belachenlijk veel geld heb, maargoed.
Gewoon de konten van de Elite 4 blijven schoppen, weet je na een tijdje gewoon niet meer wat je met je geld moet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
The same we do every day.
Ik wil alleen niet weten hoeveel uur ik in pokemon ga steken als ik een boel pokemon wil vangen. Ik vind wel dat het geld leip werkt. Bij sommige mannetjes kan je geld krijgen, maar als het op is dan kan je nergens meer nieuw geld halen. Niet dat ik niet belachenlijk veel geld heb, maargoed.
is gewoon in het engelsquote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
Elite Beat Agents, is die alleen Japans te krijgen?
Ik hoor er veel over, en het lijkt mij wel een leuk maf spelgeen idee wat voor spel het is eigenlijk
lagere levels zijn veeeel makkelijker, dit is 1 van de moeilijkste. klikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
Elite Beat Agents, is die alleen Japans te krijgen?
Ik hoor er veel over, en het lijkt mij wel een leuk maf spelgeen idee wat voor spel het is eigenlijk
Jezus die is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
lagere levels zijn veeeel makkelijker, dit is 1 van de moeilijkste. klik
Dit is dus de engelse versie. Er zijn ook 2 japanse versies, als je op de user klikt van het filmpje zie je nog veel meer filmpjes, ook van de japanse games.
Ik wacht liever op Elite Beat Agentsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo he
Gewoon vrijdag de stad in en Meer Brain Training halen
Hoeveelste kwam EBA ook alweer uit? De 17e ofzo toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wacht liever op Elite Beat AgentsEn twee weken daarna komt Pokémon ook al uit
![]()
het is een zij btwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus die is goedmaar hij heeft ook wel een chille stylus
Ik ben overtuigd, ik ga het spel proberen
Boeiequote:
Microfoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Boeie
Wat ik me nou ineens afvroeg, op je DS, waar je je koptelefoon in kan steken, wat is dat vierhoekige links ervan? Nooit geweten waar dat voor is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |