Hmm.. ik vond Another Code wel goed eigenlijk. Te kort ja, een tikkie makkelijk ook, maar absoluut een leuk verhaal, grappige puzzels e.d.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, nou ben ik geen mod meer en maak ik een tikfout.
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
Let wel: EGM doet aan drie cijfers van drie reviews. Er gaf er eentje een tien, en de andere twee redacteuren gaven ieder een 8.quote:
Ook die moet ik maar eens ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Darkzell het volgende:
Sinds 2 dagen Mario Kart binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Al ben ik nog niet heel erg goed
Heb hem zelf uitgespeeld maar weet het niet meer eigenlijk (tijdje geleden)quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Kan iemand mij helpen met New Super Mario Bros..
Weet iemand hoe je in het geheime level komt in wereld 3?
Ik heb alle munten verzameld, maar moet nog één exit.
In welk level moet ik die halen en hoe?
Kijk eens in je doos van je DS... Je krijgt namelijk een reserve stylus bij je DSquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, verlies ik net mn stylus. Weet iemand waar je die dingen kan kopen? En dan geen third party dingen maar gewoon die van Nintendo? heb ze wel bij play.com gezien maar dat duurt dan zo een week voor je het hebt![]()
Die zocht ik ook al maar die ben ik schijnbaar ook al kwijt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk eens in je doos van je DS... Je krijgt namelijk een reserve stylus bij je DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |