Hmm.. ik vond Another Code wel goed eigenlijk. Te kort ja, een tikkie makkelijk ook, maar absoluut een leuk verhaal, grappige puzzels e.d.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, nou ben ik geen mod meer en maak ik een tikfout.
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
Let wel: EGM doet aan drie cijfers van drie reviews. Er gaf er eentje een tien, en de andere twee redacteuren gaven ieder een 8.quote:
Ook die moet ik maar eens ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Darkzell het volgende:
Sinds 2 dagen Mario Kart binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Al ben ik nog niet heel erg goed
Heb hem zelf uitgespeeld maar weet het niet meer eigenlijk (tijdje geleden)quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Kan iemand mij helpen met New Super Mario Bros..
Weet iemand hoe je in het geheime level komt in wereld 3?
Ik heb alle munten verzameld, maar moet nog één exit.
In welk level moet ik die halen en hoe?
Kijk eens in je doos van je DS... Je krijgt namelijk een reserve stylus bij je DSquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, verlies ik net mn stylus. Weet iemand waar je die dingen kan kopen? En dan geen third party dingen maar gewoon die van Nintendo? heb ze wel bij play.com gezien maar dat duurt dan zo een week voor je het hebt![]()
Die zocht ik ook al maar die ben ik schijnbaar ook al kwijt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk eens in je doos van je DS... Je krijgt namelijk een reserve stylus bij je DS
Ben benieuwd hoe lang die duurt. Het spel trekt me enorm aan, maar als het binnen 5 uur voorbij is laat ik het wel schieten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop Hotel Dusk een dezer dagen binnen te krijgen
Dat had ik ook, Dr. Kawashima moet meer zijn brain trainenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Maraca het volgende:
Start ik Brain Training op.. weet Dr. [vul hier naam in] niet meer wie ik ben![]()
De Ironie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat had ik ook, Dr. Kawashima moet meer zijn brain trainen![]()
Cool! Laat je even weten wat je er van vindt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Why? De schermen worden al beschermt door het shelldesign.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zo'n tasje ofzo waar de DS in kan.
Ik koop er eentje voor mijn dochter en je weet hoe kinderen zijn, die laten wel eens iets vallen en dan kan er maar beter een extra huidje omheen zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Why? De schermen worden al beschermt door het shelldesign.
Ik heb er toen ook zo'n extra kit bij gekocht met hoesje. Ik vind het handiger met meenemen en ook als de kids er eens aankomen.......(Ze weten dat dat niet mag, want de DS is van Mamaquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik koop er eentje voor mijn dochter en je weet hoe kinderen zijn, die laten wel eens iets vallen en dan kan er maar beter een extra huidje omheen zitten.
Zeggen dat als hij kapot gaat dat er geen nieuwe komt en er een voor jezelf bij kopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik koop er eentje voor mijn dochter en je weet hoe kinderen zijn, die laten wel eens iets vallen en dan kan er maar beter een extra huidje omheen zitten.
Ik vind het niet heel erg spannend eerlijk gezegd. Het speelt wel lekker weg, en het verhaal is best okee, maar het is zo rechtlijnig als het maar kan. Als je bij een gesprek wat verkeerde zinnetjes aanklikt ben je game over. Daarnaast vind ik het een tikje jammer dat je niet zomaar even door een gesprek heen klikt. Je zult echt ieder zinnetje moeten lezen om verder te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zoiets raars: je kan items pas oppakken als je ze echt nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het feit dat je de persoon waarmee je speelt (Hyde) niet "een eigen persoonlijkheid" kunt geven door hem te laten kiezen tussen goed / kwaad, hard / soft vind ik een tikje jammer. Hyde is gewoon een botte hork en daar zul je het mee moeten doen. Hij houdt nou eenmaal niet van gezeur aan zijn hoofd. Wel krijg je vaak bij een gesprek twee vraag mogelijkheden, maar de vraag die je MOET stellen voor het verhaal ligt wel zo voor de hand altijd, dat het moeilijk is om een fout te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel heel leuk is het notitieboekje waarin je zelf je dingetjes kunt schrijven. Ook de graphics zien er geniaal uit. Het hele sfeertje van "vies, oud hotel" komt goed over en de diverse personages hebben wel de nodige diepgang.
Ik speel ondanks het rechtlijnige verhaal nog even door, want wie weet wat er allemaal nog op me af komt. Ik hou jullie op de hoogte![]()
![]()
Whoa, dus je hebt een DS en je kinderen niet? En alleen jij mag erop spelen? Wat gemeenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:15 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik heb er toen ook zo'n extra kit bij gekocht met hoesje. Ik vind het handiger met meenemen en ook als de kids er eens aankomen.......(Ze weten dat dat niet mag, want de DS is van Mama) maar toch..........
.
![]()
Duh, de oudste is net 5 en de jongste 3.......hun tijd komt nog. Die krijgen eind van het jaar van die meneer met die baard ongetwijfeld een Wii........wie heeft er dan te klagenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Whoa, dus je hebt een DS en je kinderen niet? En alleen jij mag erop spelen? Wat gemeen.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!![]()
Same here......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Darkzell het volgende:
Sinds 2 dagen Mario Kart binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Al ben ik nog niet heel erg goed![]()
Ben net een paar keer online gegaan, maar lijkt wel of mijn karretje supertraag is.
Heb nog geen spel online kunnen uitspelen, want telkens bij de start van het laatste circuit valt bij mij de verbinding weg. Meer mensen ervaring mee??
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!![]()
Was je aan de winnende hand op het laatste circuit? Veel losers kappen dan, omdat ze niet meer kunnen winnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Same here......![]()
Ben net een paar keer online gegaan, maar lijkt wel of mijn karretje supertraag is.
Heb nog geen spel online kunnen uitspelen, want telkens bij de start van het laatste circuit valt bij mij de verbinding weg. Meer mensen ervaring mee??![]()
.
![]()
Heeft osama dan een wii?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Duh, de oudste is net 5 en de jongste 3.......hun tijd komt nog. Die krijgen eind van het jaar van die meneer met die baard ongetwijfeld een Wii........wie heeft er dan te klagen![]()
![]()
Dat is inderdaad heel vervelendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Was je aan de winnende hand op het laatste circuit? Veel losers kappen dan, omdat ze niet meer kunnen winnen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
nee, helaas was niet aan het winnen.....als ik ergens aan begin maak ik het ook af.
Gister voor het eerst MK gespeeld, wel verslavend hoor. Zal nog veel oefenen voor ik weer online ga, maar hoop wel dat ie het dan blijft doen. Is toch niet netjes om dan zomaar af te kappen?Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!![]()
Oeh klinkt veelbelovend. Ik vond Another Code ook leuk. Ik zal eens gaan uitkijken naar dat spel als ik Phoenix Wright: Ace attorney-Justice for all uitgespeeld heb. Daar ben ik vanmorgen aanbegonnen en dat speelt best lekker tot nu toe. Ook nog eens kijken of ik deel 1 op de kop kan tikken (evt 2e hands).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
Ik kreeg net per mail een link. Zal wel oud zijn maar post 'm evengoed:
http://www.hoteldusk.com/![]()
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen![]()
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.
Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
De originele verpakking is niet verplicht bij het ruilen/laten repareren van een gekocht product. Je kunt natuurlijk ook gewoon nintendo bellen (gaat wel het snelst).quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.
Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
15 maart toch?? Ik ga 'm ook kopen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
Kan nu al niet wachten!
I ♥ PB![]()
Same here, maar ik heb net vorige week Phoenix Wright 2, FFIII en Hotel Dusk aangeschaft. Het jaar begon erg goed voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen![]()
Voor het zelfde geld koop je een slot 2 video/mp3 & Homebrew speler.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Roi het volgende:
Is die mp3 speler wat ?Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Mja ik heb al een iPod
Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ik vond het er vrij simpel uitzien... Maar goed zolang de muziek goed klinkt. Als je toch al een DS hebt is het niet duurder dan een simpele MP3 speler. Alleen jammer dat ze er niet een SD kaartje bijstoppen. In engelstalige review las ik dat er een 512mb exemplaar bijzat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Roi het volgende:
Mja ik heb al een iPod
Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit![]()
Ben inmiddels wat verder met Hotel Dusk, maar vind het nog steeds niet bijzonder spannend... Waar is al die ophef nou over? Zo'n geweldig spel is het helemaal niet!![]()
Van de week komt Trauma center under the knife binnen:D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik vind die knijnen zo leuk, maar ik ken het hele spel nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
.
Tap tap tap![]()
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef super-muffin het volgende:
Is die Opera Browser wat?
Werkt dat goed of niet?![]()
Ingechecked in Hotel Dusk.
Ziet er veelbelovend uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Aha, ik denk dat ik het toch maar niet koop. Beetje nutteloos voor mij. Heb niet overal WiFi en zin om te internetten. Thuis heb ik zelf een laptop dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.![]()
![]()
Hee Notorious Roy je wilde toch weten of Rhythm Tengoku het importeren waard is?
JAZEKER!!!
Het is echt een geweldig spel. Je doet in feite niet meer dan op het juiste moment op A drukken (of af en toe op andere knoppen), maar het is echt heel goed en leuk uitgewerkt. En dat terwijl ik normaalgesproken niet veel met ritmespellen heb. Het heeft een beetje de structuur van Wario Ware en dezelfde bizarre stijl. Er is 1 mode waar ik geen idee van heb wat het is (ik vermoed multiplayer), maar voor de rest wijst het zichzelf allemaal uit.
Dus ook voor de rest die wel eens wat importeert: het is de moeite en het geld waard.Houd van een lijntje.![]()
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.![]()
Cdwow.nl heeft phoenix wright 1, dvdboxoffice.com heeft trauma center.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:51 schreef bobbe het volgende:
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.![]()
Thnx, dan gaat die op de lijst erbijquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee Notorious Roy je wilde toch weten of Rhythm Tengoku het importeren waard is?
JAZEKER!!!
Het is echt een geweldig spel. Je doet in feite niet meer dan op het juiste moment op A drukken (of af en toe op andere knoppen), maar het is echt heel goed en leuk uitgewerkt. En dat terwijl ik normaalgesproken niet veel met ritmespellen heb. Het heeft een beetje de structuur van Wario Ware en dezelfde bizarre stijl. Er is 1 mode waar ik geen idee van heb wat het is (ik vermoed multiplayer), maar voor de rest wijst het zichzelf allemaal uit.
Dus ook voor de rest die wel eens wat importeert: het is de moeite en het geld waard.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Niemand die me kan helpen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit vast in Zone 7, Act 2 van Sonic.
Ik word gek.
Tap tap tap![]()
Tuurlijk kunnen we helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand die me kan helpen?
Ik word gek.
Wel jammer trouwens dat Rayman pas in maart komt op de ds. Ben daar best benieuwd naar
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
Ik heb m gekregen met kerst van mijn broertje... Ene hele mooie witteNintendoDS Lite
.
Was best bang dat ik het als gewoon een hebbeding zou beschouwen en er maar weinig op zou spelen, maar ondanks dat ik op dit moment maar 1 spelletje heb (new super mario bros), ben ik er echt helemaal verslaafd aan... Dinsdag ben ik jarig, hopelijk kan ik dan ik dan een nieuw spelletje verwachten![]()
I'm Fucking Brilliant!![]()
Naja, ik verwacht niet zo heel erg veel van Raymanquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we helpen.
Wel jammer trouwens dat Rayman pas in maart komt op de ds. Ben daar best benieuwd naarWe hebben nog maar net de eerste screenshots, en het spel komt in maart al uit
Verder is er nog niks over de game gezegt
Ook is het spel van de makers van King Kong DS
En deze screen bevalt mij niet zo:
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Rayman met rode spikes!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik verwacht niet zo heel erg veel van RaymanWe hebben nog maar net de eerste screenshots, en het spel komt in maart al uit
Verder is er nog niks over de game gezegt
Ook is het spel van de makers van King Kong DS
En deze screen bevalt mij niet zo:
[afbeelding]![]()
I ♥ PB![]()
Zo, net eindelijk eens de 200 lines gehaald in Tetris DS, Standard, 301.000 punten. Nu eens kijken wat voor score ik kan halen in de endless mode
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE![]()
Ik heb Diddy Kong Racing vorig jaar nog maanden heel veel gespeeld op de N64, en deze DS-versie ziet er minstens zo tof uit.
Maar goed... ik heb nog meer spellen te kopen.Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Is dat die marathon? Die haalde ik al de tweede keerquote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef GokuSFE het volgende:
Zo, net eindelijk eens de 200 lines gehaald in Tetris DS, Standard, 301.000 punten. Nu eens kijken wat voor score ik kan halen in de endless mode. Wel met cheaten, als je snel blijft draaien kun je je blokje blijven verplaatsen. Had wel een flink verkrampte duim achteraf
.
![]()
Beetje jammer wel dat het een port is. Het was een mooi spel, maar nu worden er geforceerd wat stylus dingen in gegooid om toch een DS identiteit te krijgen...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Diddy Kong Racing vorig jaar nog maanden heel veel gespeeld op de N64, en deze DS-versie ziet er minstens zo tof uit.
Maar goed... ik heb nog meer spellen te kopen.We sure are cute for two ugly people.![]()
Ben nu bezig met endless mode, zit nu op level 170 (ong. 1500 lines ofzo), score van 5 miljoenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Is dat die marathon? Die haalde ik al de tweede keer. Wel met cheaten, als je snel blijft draaien kun je je blokje blijven verplaatsen. Had wel een flink verkrampte duim achteraf
.
Voorlopig ben ik nog niet dood, maar krijg wel een verkrampte duim idd na een tijd spelen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE![]()
Das een heel tof spel!! Vond het echt heel coolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS is fan van Mario & Luigi: Partners in TimeNiet TE simpel ook maar ook weer niet heel moeilijk
Tetris is ook heel vet![]()
![]()
*kuch*quote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens bekend of Lemmings ook ooit op de DS komt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*kuch*Ja maar da kan ik nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
.
Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*kuch*Hoe zit het nu eigenlijk met downloaden van demo's en freeware (legaal dus) waar ik rond de introductie van de DS wel eens van gehoord heb. Dus binnehalen op de PC en via je wifi en download play kunnen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
![]()
Er schijnen een aantal aangepaste drivers voor wifi-kaartjes rond te gaan, waarmee je je PC als Download Point zou kunnen laten fungeren... Ben ze alleen zelf nog niet tegen gekomen... Maar het door Nintendo laten downloaden van NDS-spul en dan direct op je DS laten batsen lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk... Op die manier zou de DS wel erg makkelijk te kraken zijn imho...![]()
Hotel Dusk! Geweldig spel
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Er zijn ook diverse winkels waar je d.m.v. download play demo's kan krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Er schijnen een aantal aangepaste drivers voor wifi-kaartjes rond te gaan, waarmee je je PC als Download Point zou kunnen laten fungeren... Ben ze alleen zelf nog niet tegen gekomen... Maar het door Nintendo laten downloaden van NDS-spul en dan direct op je DS laten batsen lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk... Op die manier zou de DS wel erg makkelijk te kraken zijn imho...![]()
Hier hetzelfde (behalve dat ik FFIII heb liggen), en ik zit nu echt te wachten op een paar goede RPG's want wat er tot nu toe in dat genre op de DS is uitgebracht vind ik ronduit teleurstellend.Heb op vakantie btw nog geprobeerd om de Ultimate tank battles in DQ: RS uit te spelen maar die waren wel extreem moeilijk(als tanks aanvallen die meer dan 3 keer zoveel hp hebben als jij en dan ook nog eens volgepropt zitten met de beste wapens).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: