abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45720424
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, nou ben ik geen mod meer en maak ik een tikfout.

Nou ja, game on. .

En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
Klinkt goed

Ik kreeg net per mail een link. Zal wel oud zijn maar post 'm evengoed:
http://www.hoteldusk.com/
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:17:12 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45722119
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.

Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_45722173
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen

Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_45751276
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.

Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 28 januari 2007 @ 11:45:22 #55
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45751652
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.

Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?
De originele verpakking is niet verplicht bij het ruilen/laten repareren van een gekocht product. Je kunt natuurlijk ook gewoon nintendo bellen (gaat wel het snelst).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45752944
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:

15 maart toch?? Ik ga 'm ook kopen!! Kan nu al niet wachten!
I ♥ PB
pi_45753003
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.

Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
Same here, maar ik heb net vorige week Phoenix Wright 2, FFIII en Hotel Dusk aangeschaft. Het jaar begon erg goed voor mij.
pi_45801080
Is die mp3 speler wat ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:56:34 #59
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45801111
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Roi het volgende:
Is die mp3 speler wat ?
Voor het zelfde geld koop je een slot 2 video/mp3 & Homebrew speler.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45801351
Mja ik heb al een iPod

Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_45802574
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Roi het volgende:
Mja ik heb al een iPod

Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit
Ik vond het er vrij simpel uitzien... Maar goed zolang de muziek goed klinkt. Als je toch al een DS hebt is het niet duurder dan een simpele MP3 speler. Alleen jammer dat ze er niet een SD kaartje bijstoppen. In engelstalige review las ik dat er een 512mb exemplaar bijzat.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:23:54 #62
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_45807648
Ben inmiddels wat verder met Hotel Dusk, maar vind het nog steeds niet bijzonder spannend... Waar is al die ophef nou over? Zo'n geweldig spel is het helemaal niet!
pi_45810678
Is die Opera Browser wat?
Werkt dat goed of niet?
pi_45810868
Van de week komt Trauma center under the knife binnen :D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_45817955
Iemand al Children of Mana?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:26:45 #66
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_45818631
Jup... Ik heb CoM. Ziet er wel strak uit. Heb er jammer genoeg nog niet erg veel tijd voor gehad.
pi_45818701
ok laat maar weten hoe hij is nadat je een beetje hebt gespeeld. De meningen zijn nl. verdeeld!
pi_45853844
Ik zit vast in Zone 7, Act 2 van Sonic .
Tap tap tap
pi_45853858
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:

Ik vind die knijnen zo leuk, maar ik ken het hele spel niet .
Tap tap tap
pi_45856226
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef super-muffin het volgende:
Is die Opera Browser wat?
Werkt dat goed of niet?
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.
pi_45859074
Ingechecked in Hotel Dusk.
Ziet er veelbelovend uit.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45859368
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.
Aha, ik denk dat ik het toch maar niet koop. Beetje nutteloos voor mij. Heb niet overal WiFi en zin om te internetten. Thuis heb ik zelf een laptop dus
pi_45860091
Hee Notorious Roy je wilde toch weten of Rhythm Tengoku het importeren waard is?

JAZEKER!!!

Het is echt een geweldig spel. Je doet in feite niet meer dan op het juiste moment op A drukken (of af en toe op andere knoppen), maar het is echt heel goed en leuk uitgewerkt. En dat terwijl ik normaalgesproken niet veel met ritmespellen heb. Het heeft een beetje de structuur van Wario Ware en dezelfde bizarre stijl. Er is 1 mode waar ik geen idee van heb wat het is (ik vermoed multiplayer), maar voor de rest wijst het zichzelf allemaal uit.

Dus ook voor de rest die wel eens wat importeert: het is de moeite en het geld waard.
Houd van een lijntje.
pi_45875108
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:59:22 #75
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45875243
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:51 schreef bobbe het volgende:
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.
Cdwow.nl heeft phoenix wright 1, dvdboxoffice.com heeft trauma center.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')