Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, nou ben ik geen mod meer en maak ik een tikfout.
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
De originele verpakking is niet verplicht bij het ruilen/laten repareren van een gekocht product. Je kunt natuurlijk ook gewoon nintendo bellen (gaat wel het snelst).quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.
Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?
15 maart toch?? Ik ga 'm ook kopen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen![]()
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
Same here, maar ik heb net vorige week Phoenix Wright 2, FFIII en Hotel Dusk aangeschaft. Het jaar begon erg goed voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
Voor het zelfde geld koop je een slot 2 video/mp3 & Homebrew speler.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Roi het volgende:
Is die mp3 speler wat ?
Ik vond het er vrij simpel uitzien... Maar goed zolang de muziek goed klinkt. Als je toch al een DS hebt is het niet duurder dan een simpele MP3 speler. Alleen jammer dat ze er niet een SD kaartje bijstoppen. In engelstalige review las ik dat er een 512mb exemplaar bijzat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Roi het volgende:
Mja ik heb al een iPod
Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit
Ik vind die knijnen zo leuk, maar ik ken het hele spel nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen![]()
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef super-muffin het volgende:
Is die Opera Browser wat?
Werkt dat goed of niet?
Aha, ik denk dat ik het toch maar niet koop. Beetje nutteloos voor mij. Heb niet overal WiFi en zin om te internetten. Thuis heb ik zelf een laptop dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.
Cdwow.nl heeft phoenix wright 1, dvdboxoffice.com heeft trauma center.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:51 schreef bobbe het volgende:
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |