Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, nou ben ik geen mod meer en maak ik een tikfout.
Nou ja, game on..
En we hebben weer een nieuwe underground hit, mensen.
De originele verpakking is niet verplicht bij het ruilen/laten repareren van een gekocht product. Je kunt natuurlijk ook gewoon nintendo bellen (gaat wel het snelst).quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, even een vraagje. Ik heb een half jaar geleden een DS Lite gekocht. Maar nu zijn er wat problemen mee. De D-pad reageert soms slecht, tot niet. Erg irritant als Yoshi net een afgrond moet overspringen.
Ik heb de bon nog wel, maar de doos niet meer. Ruilen bij de winkel zal dus wel niet meer lukken. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks contact met Nintendo op te nemen? Zijn ze een beetje klantvriendelijk wat dit betreft?
15 maart toch?? Ik ga 'm ook kopen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen![]()
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
Same here, maar ik heb net vorige week Phoenix Wright 2, FFIII en Hotel Dusk aangeschaft. Het jaar begon erg goed voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
Voor het zelfde geld koop je een slot 2 video/mp3 & Homebrew speler.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Roi het volgende:
Is die mp3 speler wat ?
Ik vond het er vrij simpel uitzien... Maar goed zolang de muziek goed klinkt. Als je toch al een DS hebt is het niet duurder dan een simpele MP3 speler. Alleen jammer dat ze er niet een SD kaartje bijstoppen. In engelstalige review las ik dat er een 512mb exemplaar bijzat.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Roi het volgende:
Mja ik heb al een iPod
Maar ik zag hem laatst en het doosje zag er wel relaxt uit
Ik vind die knijnen zo leuk, maar ik ken het hele spel nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vrees dat ik Rayman Raving Rabbids DS in maart moet aanschaffen![]()
Tja, je bent een fanboy, of je bent het niet heh![]()
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef super-muffin het volgende:
Is die Opera Browser wat?
Werkt dat goed of niet?
Aha, ik denk dat ik het toch maar niet koop. Beetje nutteloos voor mij. Heb niet overal WiFi en zin om te internetten. Thuis heb ik zelf een laptop dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volgens de review werkt het wel. Alleen heul erg traag en dat ligt niet aan je internetverbinding maar aan de DS / browser.
Cdwow.nl heeft phoenix wright 1, dvdboxoffice.com heeft trauma center.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:51 schreef bobbe het volgende:
Weet iemand toevallig een betrouwbare webwinkel waar ze Phoenix Wright 1, en Trauma center op voorraad hebben? Ik kan deze nergens vinden.
Thnx, dan gaat die op de lijst erbijquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee Notorious Roy je wilde toch weten of Rhythm Tengoku het importeren waard is?
JAZEKER!!!
Het is echt een geweldig spel. Je doet in feite niet meer dan op het juiste moment op A drukken (of af en toe op andere knoppen), maar het is echt heel goed en leuk uitgewerkt. En dat terwijl ik normaalgesproken niet veel met ritmespellen heb. Het heeft een beetje de structuur van Wario Ware en dezelfde bizarre stijl. Er is 1 mode waar ik geen idee van heb wat het is (ik vermoed multiplayer), maar voor de rest wijst het zichzelf allemaal uit.
Dus ook voor de rest die wel eens wat importeert: het is de moeite en het geld waard.
Niemand die me kan helpen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit vast in Zone 7, Act 2 van Sonic.
Tuurlijk kunnen we helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand die me kan helpen?
Ik word gek.
Naja, ik verwacht niet zo heel erg veel van Raymanquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we helpen.
Wel jammer trouwens dat Rayman pas in maart komt op de ds. Ben daar best benieuwd naar
Rayman met rode spikes!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik verwacht niet zo heel erg veel van RaymanWe hebben nog maar net de eerste screenshots, en het spel komt in maart al uit
Verder is er nog niks over de game gezegt
Ook is het spel van de makers van King Kong DS
En deze screen bevalt mij niet zo:
[afbeelding]![]()
Is dat die marathon? Die haalde ik al de tweede keerquote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef GokuSFE het volgende:
Zo, net eindelijk eens de 200 lines gehaald in Tetris DS, Standard, 301.000 punten. Nu eens kijken wat voor score ik kan halen in de endless mode
Beetje jammer wel dat het een port is. Het was een mooi spel, maar nu worden er geforceerd wat stylus dingen in gegooid om toch een DS identiteit te krijgen...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Diddy Kong Racing vorig jaar nog maanden heel veel gespeeld op de N64, en deze DS-versie ziet er minstens zo tof uit.
Maar goed... ik heb nog meer spellen te kopen.
Ben nu bezig met endless mode, zit nu op level 170 (ong. 1500 lines ofzo), score van 5 miljoenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Is dat die marathon? Die haalde ik al de tweede keer. Wel met cheaten, als je snel blijft draaien kun je je blokje blijven verplaatsen. Had wel een flink verkrampte duim achteraf
.
Das een heel tof spel!! Vond het echt heel coolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS is fan van Mario & Luigi: Partners in Time
*kuch*quote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens bekend of Lemmings ook ooit op de DS komt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*kuch*Ja maar da kan ik nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
.
Tap tap tap
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*kuch*Hoe zit het nu eigenlijk met downloaden van demo's en freeware (legaal dus) waar ik rond de introductie van de DS wel eens van gehoord heb. Dus binnehalen op de PC en via je wifi en download play kunnen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*![]()
Er zijn ook diverse winkels waar je d.m.v. download play demo's kan krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Er schijnen een aantal aangepaste drivers voor wifi-kaartjes rond te gaan, waarmee je je PC als Download Point zou kunnen laten fungeren... Ben ze alleen zelf nog niet tegen gekomen... Maar het door Nintendo laten downloaden van NDS-spul en dan direct op je DS laten batsen lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk... Op die manier zou de DS wel erg makkelijk te kraken zijn imho...
Hier hetzelfde (behalve dat ik FFIII heb liggen), en ik zit nu echt te wachten op een paar goede RPG's want wat er tot nu toe in dat genre op de DS is uitgebracht vind ik ronduit teleurstellend.Heb op vakantie btw nog geprobeerd om de Ultimate tank battles in DQ: RS uit te spelen maar die waren wel extreem moeilijk(als tanks aanvallen die meer dan 3 keer zoveel hp hebben als jij en dan ook nog eens volgepropt zitten met de beste wapens).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste DS game die ik weer ga kopen is volgens mij Pokemon Diamond... En verder kijk ik uit naar Wario en FF:CC, maar die duren nog wel ff.
Gelukkig heb ik FFIII nog liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |