Saai? Neuh. Maar de game is gewoon identiek aan de N64 game op een dertig-tal nieuwe sterren na, met twee nieuwe levels. En een paar minigames.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Maraca het volgende:
Is Mario 64 echt saai als je het al hebt gespeeld op de Nintendo 64?![]()
Hmm.. kan me herinneren dat ik Mario 64 op de Nintendo 64 nooit met de D-pad heb gespeeld, maar altijd met de thumbstick..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef Maaark het volgende:
Mario64 DS vind ik NIET TE SPELEN!
op de lite zonder thumbding dan... echt niet te doen... ook niet te doen met de D-pad...
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Maaark het volgende:
Zijn screenprotectors die compatible zijn met de DS ook gewoon compatible met de DS Lite... oftewel... zijn de schermen hetzelfde qua grootte en materiaal
En hoe zijn de Big-Ben screenprotectors?
Is dat zo? Dus dat ik mijn DSL angstvallig thuis hou en aan niemand anders durf te geven slaat nergens op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Neem de Hori. Die is door Nintendo zelf goedgekeurd.
Maar een screenprotector voor de DSL is sowieso onzinnig aangezien de DSL al extra protectie heeft.
why?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Ingeslagen voor de oorlogquote:
Je kon echt niet kiezen tussen de witte en de zwarte?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de zaterdag na de officiële launchdate van de DS Lite 2 stuks gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |