Ik wil die game nog steeds een keer mulitplayer doen. Maar elke vriend die ik kan optrommelen heeft niets met ritmequote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk er stiekem aan om mijn Gamecube te verkopen en een DS te halen voor games als Trauma Center en Phoenix Wright.
Tsja, ik speel nooit meer op mijn Cube, ding ligt stof te happen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
how could you (tevens wat kan je nu nog krijgen voor je cube je kan het voor 100 euro nieuw met game krijgen.... )
En anders koop je toch nog een paar games die nu in de opruim bak liggen kost niet veel en mega veel lol.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik speel nooit meer op mijn Cube, ding ligt stof te happen.
Maar je zal wel gelijk hebben dat ik er amper nog wat voor kan krijgen.
http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-listquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:10 schreef MeZZiN het volgende:
Zal ik anders ff een DB tje in elkaar flansen zodat we friend codes kunnen bij houden van iedereen met de user account van fok erbij?
Ja dat snap ik. Maar misschien eentje zodat je die kan opnemen in de OP?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-list
Heb je al gezien hoe groot je lijst is @ t.netquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar misschien eentje zodat je die kan opnemen in de OP?
¤44.99 in gewone winkels als free record shop enzo. Online kun je goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Maraca het volgende:
Maar hoeveel kost hij nu in de winkels?
Dixons 40 euroquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
¤44.99 in gewone winkels als free record shop enzo. Online kun je goedkoper uit zijn.
Jij wilt met de resolutie van de ds op je tv spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef 3doorsdown het volgende:
Kun je die DS ook op een tv aansluiten of is er een mogelijkheid om die spellen op de tv te spelen?
Shitquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
¤44.99 in gewone winkels als free record shop enzo. Online kun je goedkoper uit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |