quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb niet echt een WiFistick bij de hand, er is hier wel een WiFinetwerk overigens, maar die ziet de DS niet.
Eerst had ik een accesspoint die hem zag, maar die is ondertussen al weg (:') ja, kut), volgens mij kon het WiFiKaartje van de laptop hem overigens ook zien.
In ieder geval, hier in het dorp heb ik zeker weten internet dan (mompelt iets over onbeveiligde netwerken overal).
Ik heb op het moment de NDS, maar stiekem zou ik toch de NDSL willen hebben, omdat die net wat handiger mee te nemen is en omdat het schermpje helderder is, maar het kost toch weer geld.
Je gaat genieten!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Vrijdag komt 'ie samen met Mario binnen!
Dat bedoelde ik dus met vingerafdrukkenquote:
Komt vooral door het licht.. Mijne heeft net zoveel vlekken, maar die zie je haast nietquote:
Witquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een keer langs je shirt gaan en het is schoon. Daarnaast zie je tijdens het gamen zelf dus niets van die vingerafdrukken
Zwart > Wit.
mijne ookquote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Vrijdag komt 'ie samen met Mario binnen!
Er zit geen verschil tussen de moeglijkheden van de oude en de nieuwe. Wat denk je zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Parvus het volgende:
Ik heb de "oude" DS, hoe kan ik daar online mee gaan gamen?
Je hebt geen dode subpixel.. Als je een dode subpixel zou hebben zou 1 van de 3 basiskleuren die een LCD scherm gebruikt niet werken.. Je zou dan dus een mismaakte kleur krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Xalopalyps het volgende:
Mijn NDS (dus niet de NDSL, gewoon de NDS die ik 1 dag voor de releasedatum binnen had) heeft een dode subpixel, die blijft steeds rood.
Ik zie hem ook bijna niet, ik erger me er ook totaal niet aan, het is voor mij meer een herkenningspunt dat de DS van mij is.
Bij mij zit hij net iets naar linksonder van het midden van het scherm
ok hoe kan ik met alle Nintendo DSen online gamen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen de moeglijkheden van de oude en de nieuwe. Wat denk je zelf.
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een blauwe pixel. Valt een "stuck pixel" wel te resetten ofzo ? Ik heb de eerdergenoemde oplossing van een tijdje laten crashen (paars scherm) geprobeerd, maar dat hielp in ieder geval niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt geen dode subpixel.. Als je een dode subpixel zou hebben zou 1 van de 3 basiskleuren die een LCD scherm gebruikt niet werken.. Je zou dan dus een mismaakte kleur krijgen.
Als je een rode pixel hebt is het een "Stuck pixel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |