Daarom heb ik er ook voor gezorgd dat ik geen broertjes kan krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb hem vandaag gekregen... Maar mijn broertje heeft hem meteen weg geroofd :/
Morgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu net met New Mario is begonnen of nog moet beginnen. Er staat jullie zoveel leuks te wachten
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Morgen![]()
Jezus RoyJe vind het spel écht leuk heh
![]()
Minigamesquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeld
Begin je nu weer vrolijk op nieuwquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu helemaal op 100% uitgespeeld
Saai. Ga ik liever Sudoku's oplossen in Brain Agequote:
Online bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar Kirby Canvas Curse (of hoe die ook heet in NL). Maar ik werk fulltime en kom dus nooit meer in de stad. Jammer.
Was te verwachten. Zulke webapplicaties zijn te zwaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens! Slechts nieuwsDe browser support geen video, flashm audio of PDF
![]()
Niet. Ik speel een kwartiertje/half uurtje op mijn DS in de trein en mijn consoles heb ik thuis al weken niet meer aan gehad. Maar in de zomer game ik sowieso weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Maaark het volgende:
Hoe maak je dan in godsnaam tijd om te gamen?
Daarom hebje dus internet bankieren, wat je gewooon achter je pc kan aanvragen. Internet bankieren + paypal en je hebt geen CC meer nodig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ik fulltime werk heb ik dus ook geen tijd om bij de bank een creditcard te regelen
Die aanbieding had ik ook gezien maar als je dan last hebt van een dode pixel ofzo moet hem dan opsturen of kan je ook gewoon naar je dichtsbijzijnde Bart Smit gaan en hem daar omwisselen.quote:
Ik internetbankier ook wel, maar ik vind een CC toch makkelijker. En als ik er een ga aanvragen moet ik dus een afspraak maken bij de bank en daar heb ik geen tijd voor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Daarom hebje dus internet bankieren, wat je gewooon achter je pc kan aanvragen. Internet bankieren + paypal en je hebt geen CC meer nodig.
Ik zit in wereld 3.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu net met New Mario is begonnen of nog moet beginnen. Er staat jullie zoveel leuks te wachten
Ik heb liever flash op 3FPS dan geen flash. Voor veel websites heb je nou eenmaal flash nodigquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was te verwachten. Zulke webapplicaties zijn te zwaar.
Jij werkt op maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ik fulltime werk heb ik dus ook geen tijd om bij de bank een creditcard te regelen
1. hmm.. lastigquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwart of Wit
2. Super Mario Bros of Dr Kawashima's Brain Training
Waarom is het zo moeilijk om te kiezen?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwartof Wit
2. Super Mario Brosof Dr Kawashima's Brain Training
Maar ja ik moet nog geld over hebben voor een laptop.quote:
Daar heb je gelijk in. Is Mario niet zo uit te spelen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Wit natuurljk.
Brain Training is leuk voor 3/4 minuten per dag, dus als je maar 1 game hebt zou ik Mario Bros halen.
Emiclaer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Bij Nedgame? Of dat winkeltje op Emiclaer?
PS: Ik voel me echt enorm dom, maar klopt het dat je bij multiplayer-en maar 1 persoon de orginele cartridge nodig heeft?
Nou als je een keertje wat later op je werkt komt omdat je in je 'leven' nog wat moest regelen zullen ze je toch niet ontslaan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik werk van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 en vaak nog wat langer. Met reistijd ben ik 12 uur per dag onderweg. Het kantoorpand staat midden in een industriegebied zonder winkels. En de bank is volgens mij op zaterdag dicht.
Metroid prime werkt met 1 kaartje, maar dan kun je alleen maar met Samus spelen en heb je maar een paar arenas. Dus is het niet zo leuk als ieder zn eigen spel heeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:19 schreef JK het volgende:
Lijkt me leuk als de Metroid Prime : First Hunt demo ook werkt met 1 kaartje.
Wit en Marioquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef nlboy het volgende:
1. Zwart of Wit
2. Super Mario Bros of Dr Kawashima's Brain Training
Waarom is het zo moeilijk om te kiezen?
De hardware van de DS trekt dat gewoon niet, Flash, video etc.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb liever flash op 3FPS dan geen flash. Voor veel websites heb je nou eenmaal flash nodig
http://www.myvisa.nl/jsp/aanvraag_visa_card.jspquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik internetbankier ook wel, maar ik vind een CC toch makkelijker. En als ik er een ga aanvragen moet ik dus een afspraak maken bij de bank en daar heb ik geen tijd voor.
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)quote:
Ja maar zwart witquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)
Misschien mag je ze wel kopen voor 15 euro in de winkelquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja maar zwart wit,ik wil een Lite wrap
Stom dat ze z'on ding er niet bijdoen ook,de gaatjes ervoor zijn wel aanwezig
Dit is waar, ik heb het zelf namelijk ook al een keer gedaan nadat mijn oude stuk was. Ze sturen het gewoon gratis en voor niets op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Volgens iemand bij GOT (tweakers.net) kan je nintendo op bellen en zeggen dat je tumbstrap stuk is gegaan van je originele DS dan sturen ze er een gratis op.. (let wel het is info uit derde hand dus het kan niet waar zijn maar je kan het altijd proberen)
Touch Detective en Contact ook maar een gaan pre-orderen. Dat lijken me ook typisch van die titels waar ze te weinig van op voorraad zullen hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Altijd hetzelfde met AtlusZe leveren standaard te weinig.
Contact is toch van Capcom? Wordt die uitgegeven door Atlus?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Touch Detective en Contact ook maar een gaan pre-orderen. Dat lijken me ook typisch van die titels waar ze te weinig van op voorraad zullen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |