Eigenlijk is het ook een verkapte PSP zuigt tt want DS is gewoon numero unoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP zuigt! zou een toffe tt zijn.
Wanneer komt je nieuwe camera binnen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:47 schreef MeZZiN het volgende:
Mijn Case is binnen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En gelijk mijn nieuwe dotpixel in elkaar gezet
[afbeelding]
Zucht had vanochtend ff snel een foto gemaakt onder bagger licht enzo met mijn Treoquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je nieuwe camera binnen?
Er zit een GBA chip in en een DS chip dus veeeeeel beter grapics dan de GBAquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Jarno het volgende:
Heeft een DS nou ook 'betere' graphics dan een GBA of is 't dezelfde hardware?
Ja, er is een slot aanwezig voor GBA gamesquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef Jarno het volgende:
En kunnen GBA games in de DS gespeeld worden?
Dit is geen Q&A forum. Zoek eerst zelf informatie. In de op staan genoeg links om informatie te krijgenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
En hoe zit het met het spelaanbod? Is het voornamelijk RPG's en kiddygames of is er ook goede keuze in platform en racing bijvoorbeeld? Settlers is een strategy game denk ik nav de PC versie? Dat zou wel enorm tof zijn.
Nee, stel je voor dat mensen vragen gaan stellen op een forum. Ik heb net al op IGN gekeken en het aanbod lijkt divers maar zoals jij ongetwijfeld óók wel weet zegt een divers aanbod niet zoveel: als 9 van de 10 platformers crap zijn vind ik er nog niet veel aan dus. En ik ga echt niet heel IGN doorlezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |