Cool!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Haha ik had een keer mijn DS meegenomen naar kantoor... meteen zo'n collega van de administratie ( jaartje of 35 ) enthousiast.
Had ze er 1 aan haar man gevraagd voor haar verjaardag
Die man zo van : " Een nintendo?? wtf? "
Komt ze de dag na haar verjaardag op kantoor en helemaal verslaafd aan NSMB
330 uur... De tyfus. Dat haal ik met geen enkele gamequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:11 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Cool!
Ik zit nu al ruim 330 uur Advance Wars: Dual Strike te spelen
Ja mensen zeggen vaker tegen me dat dat vrij ziek is hehequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
330 uur... De tyfus. Dat haal ik met geen enkele game
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker even opzoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
Respect ! 330 uurEnige games die ik meer dan 300 uur gespeeld heb ik Perfect Dark & misschien Unreal Tournament.
Hells_Angel: Als je AW zo leuk vind (neem ik aan) dan moet je de fire emblem games eens proberen. Tis eigenlijk advance wars maar dan met characters op het slagveld.
Maar zijn die fire emblem spellen niet meer Final Fantasy achtig dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
Respect ! 330 uurEnige games die ik meer dan 300 uur gespeeld heb ik Perfect Dark & misschien Unreal Tournament.
Hells_Angel: Als je AW zo leuk vind (neem ik aan) dan moet je de fire emblem games eens proberen. Tis eigenlijk advance wars maar dan met characters op het slagveld.
Cool die en advance wars zijn de enige games op de DS die ik heb!quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef R_B het volgende:
Vandaag mario kart ds gehaald...
FF bij een lokale mac het online racen getest...was echt gaaf....
Nope.. Fire Emblem is een Turn Based strategy game met RPG elementen.. In plaats van tanken staan personages in het veld.. Als ze gevechten winnen krijgen ze experience waardoor ze sterker worden.. Als ze dood gaan zijn ze ook echt dood.. Reviven kan niet. Vervangen ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Maar zijn die fire emblem spellen niet meer Final Fantasy achtig dan?
Ik heb namelijk maar even snel gekeken...
Verdiep me er later wel in, maar omdat ik het niet op AW vond lijken of iets dacht ik komt later wel.
* Maraca pakt mini-lellan vastquote:
Intertoys!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca pakt mini-lellan vast
WAAR?![]()
Ok, dat klinkt zeker interessant!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope.. Fire Emblem is een Turn Based strategy game met RPG elementen.. In plaats van tanken staan personages in het veld.. Als ze gevechten winnen krijgen ze experience waardoor ze sterker worden.. Als ze dood gaan zijn ze ook echt dood.. Reviven kan niet. Vervangen ook niet.
Jaloerze ik!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch maar een DS lite (black) gekocht, m'n oude mag m'n vriendin hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |