Weer een dino uit het verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder goed voor de accu, helemaal leegtrekken.
quote:A stand-alone Li-Ion cell must never be discharged below a certain voltage to avoid an irreversible damage. Therefore all systems involving Li-Ion batteries are equipped with a circuit that shuts down the system when the battery is discharged below the predefined threshold. It should thus be impossible to "deep discharge" the battery in a properly designed system during normal use. This is also one of the reasons Li-Ion cells are never sold as such to consumers, but only as finished batteries designed to fit a particular system.
en voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ionquote:Unlike NiCad batteries or NiMH batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Lithium-ion batteries should never be "deep-cycled" like NiCd or NiMH batteries.
Beter een zuinige titel dan geen topic toch. tevens less is morequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een zuinige topictitel
Sim City komt naar de Nintendo DS
Ik koop DS games altijd per twee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Dragonetti het volgende:
Weet iemand of er een wipeout achtige racer bestaat voor de DS? (of dat nog gaat uitkomen?).
hmmm...ok...ik ga dat eens bekijken of het wat is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titels![]()
Als je nou enige vorm van zelfbeheersing onder de knie zou krijgen.. dan kun je zelf een beetje spreiding aanbrengen in wanneer je welk spel speeltquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Ik blijf het zeggen, de spreiding van Nintendo zuigt.
Mijn mening:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef McGilles het volgende:
Ok, meteos of kirby ga ik zo halen, alleen kan nog niet kiezen welke
Ik zou em niet kopen.. Er zijn nu tig betere games te vinden voor de DS.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
Ik vond 'm erg saai. Beetje tekenen en verder weinig actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Simpelste oplossing: Maar allebei gekocht![]()
Meteos imo de leukste.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Simpelste oplossing: Maar allebei gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |