idemquote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef Maraca het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef JK het volgende:
Zojuist Pac Pix maar besteld opde Nintendo website, ik had liever Geist voor de NGC, maarja, die was er al niet meer.
En die kerstboom.... die controller gebruikt toch geen wifi maar infrarood of bluetooth oid ?
Jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
DS regiovrij?
Hmmmm.....heeft iemand em al in bezit?quote:
jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmmmm.....heeft iemand em al in bezit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tech demo... Je zult er niet lang plezier aan beleven ben ik bangquote:Op woensdag 13 december 2006 23:43 schreef JK het volgende:
Nu maar hopen dat Pac Pix leuk isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.quote:
Jij hebt het origineel al gespeelt. Dan ben ik blij dat je japans goed was.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen heb ik gehoord dat de random encouters niet bij te houde zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef BroesWillems het volgende:
is settlers al uit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sim city? tof!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:02 schreef netto_m het volgende:
[..]
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.
goed planquote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. misschien eentje kopen volgende maandJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop