quote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef JK het volgende:
Zojuist Pac Pix maar besteld opde Nintendo website, ik had liever Geist voor de NGC, maarja, die was er al niet meer.
En die kerstboom.... die controller gebruikt toch geen wifi maar infrarood of bluetooth oid ?
Jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
DS regiovrij?
jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmmmm.....heeft iemand em al in bezit?![]()
Tech demo... Je zult er niet lang plezier aan beleven ben ik bangquote:
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.quote:
Jij hebt het origineel al gespeelt. Dan ben ik blij dat je japans goed was.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.![]()
Alleen heb ik gehoord dat de random encouters niet bij te houde zijn.![]()
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.quote:
sim city? tof!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:02 schreef netto_m het volgende:
[..]
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.
goed planquote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
tvp. misschien eentje kopen volgende maand
Als ik 'm zat ben, ruil ik 'm wel weer... enige wat ik eigenlijk echt nog zoek is die browser, maar niet voor 40 euro.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Tech demo... Je zult er niet lang plezier aan beleven ben ik bang
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef mini-lellan het volgende:
The Settlers
US Release datum: Onbekend
EU Release datum: Onkekend
Publisher: UbiSoft
Developer: Blue Byte
Aantal spelers: 1-?
Game Sharing: Nog niet bekend
Online: Nog niet bekend
Volgens mij hetzelfde als Colonisten van cathan.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef Theamerican het volgende:
wat is settlers voor spel precies
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als Colonisten van cathan.
ja toch? weet ik veel!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
![]()
zo had ik het nog niet bekeken, maar nu je het zegt...
'quote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als Colonisten van cathan.
Thanxquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef Maraca het volgende:
[CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Strolie geloof ik, ik verwacht hem zelf volgende week ergens te ontvangenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:58 schreef McGilles het volgende:
Iemand hier al de nieuwe castlevania in huis?
Dan bestel ik hem ook wel even, heb ik hem dinsdag thuisquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Strolie geloof ik, ik verwacht hem zelf volgende week ergens te ontvangen.
Ik ook ongeveer, hoop ikquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan bestel ik hem ook wel even, heb ik hem dinsdag thuis
Maar ik heb hem voor een eurootje of 35quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
www.dimplus.nl heeft hem ook direct leverbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |